X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Zbiór cywilny Plus 2019 r.
-23%
+ do schowka
79.00 zł
61.22 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 17.78 zł
Cena katalogowa: 79.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1
Stron: 1880
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

23.10 zł

Rabat: 0.00 zł
Cena katalogowa: 23.10 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Teoria komunikowania masowego. Skrypt dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej

Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: Katowice
Stron: 256
Format: B5
Oprawa: miękka
ISBN: 9788322634516

Opis:

Teoria komunikowania masowego. Skrypt dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej

Celem niniejszego skryptu (podręcznika) jest przedstawienie studentom dziennikarstwa i komunikacji społecznej zasadniczych zrębów współczesnej teorii komunikowania masowego. Praca adresowana jest także do studentów innych kierunków studiów, na których prowadzone są specjalizacje dziennikarsko-komunikacyjne (komunikologiczne), np. studentów politologii, filologii polskiej, socjologii czy ekonomii. Mogą się nią zainteresować także dziennikarze, pracownicy public relations, reklamy, działów promocji różnych instytucji publicznych.
Z pewnością zainteresuje również medioznawców, głównie teoretyków masowego komunikowania. Zawartość skryptu jest odbiciem wieloletnich wykładów prowadzonych przez autora z przedmiotu teoria komunikowania masowego na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna w Instytucie Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu Śląskiego (semestr letni, Irok II stopnia).

Stanisław Michalczyk, Profesor doktor habilitowany nauk humanistycznych, kierownik Zakładu Komunikacji Społecznej w Instytucie Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. e-mail: michalczykst@op.pl
 
 Zainteresowania badawcze: teoria komunikowania masowego, komunikowanie polityczne, komunikowanie lokalne.

Klienci, którzy kupili Teoria komunikowania masowego. Skrypt … wybrali również:

Avinash K. Dixit, Barry J. Nalebuff - Sztuka strategii Teoria gier w biznesie i życiu prywatnym
-32%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Avinash K. Dixit, Barry J. Nalebuff
Wydawca: MT Biznes
Rok wydania: 2019
Stron: 496
49.90 zł
33.78 zł
Dodaj do koszyka
Kodeks cywilny. Tom III. Komentarz do art. 627–1088
-8%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. Beck
Rok wydania: 2019
Stron: 1700
349.00 zł
321.08 zł
Dodaj do koszyka
Prawne i ekonomiczne aspekty rozwoju elektromobilności w Polsce
-8%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. Beck
Rok wydania: 2019
Stron: 220
149.00 zł
137.08 zł
Dodaj do koszyka
Reguła contra proferentem a granice wykładni oświadczeń woli w prawie cywilnym
-8%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. Beck
Rok wydania: 2019
Stron: 340
169.00 zł
155.48 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Teoria komunikowania masowego. Skrypt dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej - Michalczyk Stanisław
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Socjologia. Społeczeństwo » Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10