X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Gliniecki Bartłomiej, red.Osajda Konrad - Ustawa deweloperska. Komentarz
-15%
+ do schowka
199.00 zł
170.13 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 28.87 zł
Cena katalogowa: 199.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Gliniecki Bartłomiej, red.Osajda Konrad
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2022
Miejsce wydania: 1
Stron: 450
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Liczby nie kłamią

Liczby nie kłamią
Vaclav Smil
Kraków 2022


Dekalog leczenia depresji

Dekalog leczenia depresji
Marcin Siwek
Warszawa 2021


Fakty muszą zatańczyć

Fakty muszą zatańczyć
Mariusz Szczygieł
Warszawa 2022


Kwantechizm 2.0, czyli klatka na ludzi

Kwantechizm 2.0, czyli klatka na ludzi
Andrzej Dragan
Kraków 2022


Przypadkowe odkrycia medyczne

Przypadkowe odkrycia medyczne
Robert W.Winters
Zuzanna Lamża
Poznań 2022


Filozofia. Przewodnik dla lubiących rozkminiać bez bólu

Filozofia. Przewodnik dla ludzi lubiących rozkminiać bez bólu
Paul Kleinman
Andrzej Hildebrandt
Warszawa 2022


Poza porządek. Kolejne 12 zasad

Poza porządek. Kolejne
12 życiowych zasad
Jordan B.Peterson
Wrocław 2021

Pokaz

34.17 zł

Rabat: 10.73 zł
Cena katalogowa: 44.90 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises

red: Szymańska Kamila
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wydania: 2022
Wydanie: 1
Miejsce wydania:
Stron: 150
Format:
Oprawa: miękka
ISBN: 9788382208429

Opis:

Książka stanowi prezentację teoretycznych założeń dobrych i najlepszych praktyk zarządzania marketingowego oraz przykładów ich implementacji w biznesie. Dobrane przykłady stanowią ilustrację aktualnych wyzwań, jakie stoją przed organizacjami polskimi i międzynarodowymi , a także odpowiedzi organizacji for profit i non profit, które mogą stanowić wzór do naśladowania dla innych podmiotów. Publikacja stanowi kontynuację podręcznika wydanego pod redakcją Grażyny Golik-Góreckiej pod tytułem Mariaż nauki z praktyką. Najlepsze praktyki zarządzania marketingowego w polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach. Studia przypadków (Wyd. UŁ, Łódź 2020). Niniejszy podręcznik powstał dzięki współpracy pracowników naukowych z Katedry Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, praktyków biznesu oraz byłych już studentów programów Erasmus i Mobility, którzy uczestniczyli w warsztatach „Marketing Management in Practice” na Wydziale Zarządzania UŁ. * Publikacja zawiera ciekawe studia wielu przypadków z różnych obszarów społecznych oraz gospodarczych. Analizy te są atrakcyjne z wielu powodów – metodycznych, poznawczych, a także są ważnymi ilustracjami procesów, które można wykorzystać w dydaktyce. Prezentowane przypadki mają też wartość pragmatyczną – mogą służyć praktykom prowadzącym różnorodne przedsiębiorstwa. Z recenzji Jacka Otto

Klienci, którzy kupili The Best Practice of Marketing Management … wybrali również:

Gierusz Barbara - Zbiór rozwiązań do podręcznika samodzielnej nauki księgowania
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gierusz Barbara
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2021
Miejsce wydania: 10
Stron: 96
52.50 zł
39.11 zł
Dodaj do koszyka
Sztompka Piotr - Socjologia Wykłady o społeczeństwie
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Sztompka Piotr
Wydawca: ZNAK HORYZONT
Rok wydania: 2022
Miejsce wydania: 8
Stron: 736
79.99 zł
55.27 zł
Dodaj do koszyka
Gierusz Barbara - Podręcznik samodzielnej nauki księgowania RFK1444. RFK1444
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gierusz Barbara
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2022
Miejsce wydania: 1058
Stron: 540
73.50 zł
54.75 zł
Dodaj do koszyka
Gierusz Barbara - Zbiór zadań do podręcznika samodzielnej nauki księgowania. RFK1444z
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gierusz Barbara
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2022
Miejsce wydania: 1058
Stron: 202
52.50 zł
39.11 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises -
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10