X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

red.Skorupka Jerzy - Kodeks postępowania karnego. Komentarz
-10%
+ do schowka
349.00 zł
314.10 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 34.90 zł
Cena katalogowa: 349.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
red.Skorupka Jerzy
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1
Stron: 2248
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

212.50 zł

Rabat: 37.50 zł
Cena katalogowa: 250.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

The History of Graphic Design. Vol. 2, 1960-Today

Müller Jens, Wiedemann Julius
Wydawca: TASCHEN
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania:
Stron: 480
Format: 24.0x37.0cm
Oprawa: twarda
ISBN: 9783836570374

Opis:

Through the turbulent passage of time, graphic design—with its vivid, neat synthesis of image and idea—has distilled the spirit of each age. Surrounding us every minute of every day, from minimalist packaging to colorful adverts, smart environmental graphics to sleek interfaces: graphic design is as much about transmitting information as it is about reflecting society’s cultural aspirations and values. This second volume rounds off our in-depth exploration of graphic design, spanning from the 1960s until today. About 3,500 seminal designs from across the globe guide us in this visual map through contemporary history, from the establishment of the International Style to the rise of the groundbreaking digital age. Around 80 key pieces go under the microscope in detailed analyses besides 118 biographies of the era’s most important designers, including Massimo Vignelli (New York subway wayfinding system), Otl Aicher (Lufthansa identity), Paula Scher (Citibank brand identity), Neville Brody (The Face magazine), Kashiwa Sato (Uniqlo brand identity), and Stefan Sagmeister (handwriting posters). With his sweeping knowledge of the field, author Jens Müller curates the standout designs for each year alongside a running sequence of design milestones. Organized chronologically, each decade is prefaced by a succinct overview as well as a stunning visual timeline, offering a vivid display of the variety of graphic production in each decade as well as the global landscape which it at once described and defined. This collection of important graphic works represents a long-overdue reflection on the development of a creative field constantly changing and challenging itself. These key pieces act as coordinates through contemporary history, helping us trace the sheer influence of graphic design on our daily lives. Combined with Volume One—which spans from the field’s very beginnings until 1959—the tomes offer the most comprehensive exploration of graphic design to date.

Klienci, którzy kupili The History of Graphic Design. Vol. … wybrali również:

Jerzy Malec - Historia administracji i myśli administracyjnej
-20%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Jerzy Malec
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wydania: 2003
Miejsce wydania: 8
Stron: 258
36.02 zł
28.82 zł
Dodaj do koszyka
This Is Not A Dril. An Extinction Rebellion Handbook
-19%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Penguin Books
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1058
Stron: 198
36.00 zł
29.27 zł
Dodaj do koszyka
Witold Bień - Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa w.9
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Witold Bień
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: 189
Stron: 367
55.00 zł
41.52 zł
Dodaj do koszyka
Lem Stanisław - The Futurological Congress
-19%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Lem Stanisław
Wydawca: Penguin Books
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: 1193
Stron: 144
39.90 zł
32.44 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt The History of Graphic Design. Vol. 2, 1960-Today - Müller Jens, Wiedemann Julius
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10