X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

prof. Jerzy Bralczyk - Pakiet: W drogę!!!, Do domu!!!, Jeść!!!
-38%
+ do schowka
149.90 zł
92.79 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 57.11 zł
Cena katalogowa: 149.90 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
prof. Jerzy Bralczyk
Wydawca: Bosz
Rok wydania: 2021
Miejsce wydania: 128
Stron: 592
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy



Kraków 2021


Gadka. W sześćdziesiąt języków dookoła Europy

Gadka. W sześćdziesiąt języków dookoła Europy
Dorren Gaston
Kraków 2021


Irak. Piekło w raju

Irak. Piekło w raju
Smoleński Paweł
Sękowa 2021


Sekretne życie mózgu nastolatka

Sekretne życie mózgu nastolatka
Blackemore Sarah-Jayne
Maksymowicz-Hamann Jowita
Warszawa 2021


Gierek i jego czerwony dwór

Gierek i jego czerwony dwór
Kienzler Iwona
Warszawa 2021


Podpis w komórce

Podpis w komórce
Meyer Stephen C.
Warszawa 2021

Sztuka odpoczynku

Sztuka odpoczynku
Hammond Claudia
Smoleńska Elżbieta
Warszawa 2021

Pokaz

18.02 zł

Rabat: 2.98 zł
Cena katalogowa: 21.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Tourism and Hospitality in Poland

Piotr Zientara, Monika Bąk, Anna Zamojska
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Rok wydania: 2021
Stron: 134
Format: Format: 210x150x8 mm
ISBN: 9788382061598

Opis:

Turystyka jest ważnym czynnikiem wzrostu gospodarczego i wieloaspektowym zjawiskiem społecznym. W monografii zwrócono uwagę na wybrane aspekty funkcjonowania tej branży w Polsce. Z jednej strony mamy do czynienia z rosnącą liczbą turystów, co skutkuje zagrożeniami dla środowiska naturalnego. Zjawisko nadmiernej koncentracji ruchu turystycznego (ang. overtourism) pojawia się również w Polsce. Z drugiej strony trudne realia pracy w hotelach (długie godziny pracy, często występujące zjawisko pracy w niepełnym wymiarze i na czas określony) oraz wysoki poziom stresu sprawiają, że problematyczne jest oczekiwanie od pracowników zapewnienia wysokiej jakości świadczonych usług. Dodatkowo pandemia spowodowała gwałtowne zmiany na rynku turystycznym i liczne zwolnienia pracowników.
W rozdziale 1 przedstawiono koncepcję badań. Skupiono się relacjach między turystyką zrównoważoną a zrównoważonym rozwojem. Rozdział 2 poświęcony jest rozwojowi turystyki w Polsce po upadku komunizmu. Wyjaśniono, dlaczego kraj ten jest postrzegany jako popularna destynacja turystyczna oraz omówiono kwestię stymulowania rozwoju gospodarki regionalnej przez rozwój turystyki. Podjęto też próbę empirycznej weryfikacji, jak polskie władze lokalne rozumieją i wdrażają w życie ideę zrównoważonej turystyki oraz czy zwracają uwagę na zagrożenie nadmiernej koncentracji ruchu turystycznego. W rozdziale 3 położono nacisk na charakterystykę stosunków pracy w polskim hotelarstwie. W szczególności odniesiono się do braku zbiorowej reprezentacji pracowników w hotelach (związków zawodowych). Badanie empiryczne służyło ustaleniu, czy i w jaki sposób klimat antyzwiązkowy w hotelach wpływa na decyzje pracownika niezrzeszonego odnośnie do przystąpienia do związku zawodowego. Wreszcie rozdział 4 jest poświęcony kwestii społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) w branży hotelarskiej w Polsce. Rozpoczyna się od omówienia głównych koncepcji i ich teoretycznych podstaw, a następnie zawiera przegląd praktyk CSR stosowanych przez hotele działające w Polsce.

Klienci, którzy kupili Tourism and Hospitality in Poland wybrali również:

Biostatystyka
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wydania: 2021
Stron: 410
47.95 zł
40.76 zł
Dodaj do koszyka
Jerzy Kujawa - Ekonomika transportu morskiego...
-20%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Jerzy Kujawa
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Rok wydania: 2021
Stron: 208
33.60 zł
26.95 zł
Dodaj do koszyka
Dietrich Benner, Dariusz Stępkowski - Zarys ogólnej dydaktyki nauki
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Dietrich Benner, Dariusz Stępkowski
Wydawca: Impuls
Rok wydania: 2021
Stron: 424
78.00 zł
55.07 zł
Dodaj do koszyka
Tim Marshall, Filip Filipowski - Potęga geografii, czyli jak będzie...
-35%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Tim Marshall, Filip Filipowski
Wydawca: Zysk i S-ka
Rok wydania: 2021
Stron: 464
49.90 zł
32.68 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Tourism and Hospitality in Poland - Piotr Zientara, Monika Bąk, Anna Zamojska
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10