X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Jacek Bartosiak - Najlepsze miejsce na świecie
-31%
+ do schowka
69.90 zł
48.58 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 21.32 zł
Cena katalogowa: 69.90 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Jacek Bartosiak
Wydawca: Literackie
Rok wydania: 2023
Stron: 496
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

65.09 zł

Rabat: 18.91 zł
Cena katalogowa: 84.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Transformacja cyfrowa. Perspektywa marketingu

Mazurek Grzegorz
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2023
Copyright 2019
Wydanie: 1
Miejsce wydania:
Stron: 304
Format: 230x230
Oprawa: miękka
ISBN: 9788301211615

Opis:

Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość gospodarczą. Pozwala osiągnąć zwiększoną wydajność i sprawność działania organizacji, ale również wymusza silne skupienie się na kliencie oraz ułatwia powstawanie nowych źródeł zysku. Ogromną rolę w procesach transformacyjnych odgrywa marketing, który także – za sprawą internetu i rozwiązań cyfrowych – ulega głębokim przeobrażeniom. Książka ma na celu zidentyfikowanie całokształtu zmian jakie wywołuje technologia cyfrowa na koncepcję, instrumenty i działania marketingowe. Najnowsza wiedza teoretyczna przeplata się z licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Opisane zostały także badania na wybitnych, światowej klasy ekspertach od technologii i marketingu oraz menedżerach i specjalistach marketingu z polskich przedsiębiorstw. To wszystko stanowi przyczynek do głębszej dyskusji oraz pogłębionej analizy nad rolą marketingu i współczesnego menedżera marketingu w organizacji. Cechą publikacji, stanowiącą o jej szczególnej wartości i przydatności jest holistyczne, kompleksowe, całościowe i logiczne ujęcie skomplikowanego zagadnienia, jakim jest transformacja cyfrowa gospodarki koncentrujące się na jej obszarze mikroekonomicznym – biznesowym. Autor przedstawia istotę i dokonuje charakterystyki transformacji cyfrowej, charakteryzuje technologie transformacyjne (media społecznościowe, sztuczna inteligencja, internet rzeczy, wirtualna i rozszerzona rzeczywistość, technologie mobile, big data i technologie chmurowe) i ich wpływ na marketing, by w końcowej części zwrócić uwagę na konsekwencje transformacji cyfrowej dla marketingu. Podstawowym celem książki jest autorskie spojrzenie na problematykę transformacji cyfrowej, technologii ją determinujących i wpływu opisywanych zjawisk na marketing – jego istotę, koncepcję oraz zarządzanie. Z recenzji prof. dr hab. Andrzeja Sznajdera, Szkoła Główna Handlowa

Klienci, którzy kupili Transformacja cyfrowa. Perspektywa marketingu … wybrali również:

Olchowicz Irena, Jamroży Marcin - Rachunkowość podatkowa. Analiza w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Olchowicz Irena, Jamroży Marcin
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2020
Stron: 332
65.00 zł
49.07 zł
Dodaj do koszyka
Hanna Godlewska-Majkowska, Paulina Legutko-Kobus, - Inteligentne miasta w pandemii
-24%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Hanna Godlewska-Majkowska, Paulina Legutko-Kobus,
Wydawca: ELIPSA Dom Wydawniczy
Rok wydania: 2023
Stron: 146
29.40 zł
22.34 zł
Dodaj do koszyka
Martyna Nakielska - Kultura organizacyjna w Polsce i Korei...
-24%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Martyna Nakielska
Wydawca: ELIPSA Dom Wydawniczy
Rok wydania: 2023
Stron: 124
21.00 zł
15.96 zł
Dodaj do koszyka
praca zbiorowa - Kryzys czy rozwój gospodarczy?
-34%
+ do schowka
KSIĄŻKA
praca zbiorowa
Wydawca: Adam Marszałek
Rok wydania: 2023
Stron: 414
59.75 zł
39.55 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Transformacja cyfrowa. Perspektywa marketingu - Mazurek Grzegorz
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10


Księgarnia Iuris Prudentia Katarzyna Glimasińska jest beneficjentem programu własnego Instytutu Książki "Certyfikat dla małej księgarni"