X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

18.69 zł

Rabat: 2.31 zł
Cena katalogowa: 21.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Tworzenie przewag konkurencyjnych z wykorzystaniem społeczności sieciowych

Wydawca: Szkoła Główna Handlowa
Rok wydania: 2009
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 122
Format: B5
ISBN: 9788373784772

Opis:

W książce analizie poddano problematykę form konkurowania przedsiębiorstw na polskim rynku, wskazując, jak można wykorzystać do podnoszenia swojej przewagi konkurencyjnej nowe, niezbadane jeszcze zjawisko społeczności sieciowych. Choć powstają liczne inicjatywy w tym względzie, to jednak, jak się wydaje, mają one raczej charakter doraźny i nie są elementem trwałej strategii organizacji. Autorzy opracowania wskazują jednak, że wcale nie musi tak być, a umiejętne wplecenie w działania firmy nowych zjawisk społecznych może stanowić o jej rynkowym sukcesie.
W opracowaniu połączono aspekty tradycyjnego prowadzenia biznesu oraz funkcjonowania współczesnej organizacji w warunkach powstających i  rozwijających się społeczności sieciowych. Samo ich funkcjonowanie przedstawiono z różnych perspektyw, wskazując na ich rolę w budowaniu przewag konkurencyjnych. Pokazano tu znaczenie tego zjawiska dla sprawnego funkcjonowania komunikacji wewnętrznej w organizacji, zwrócono uwagę na jego wykorzystanie dla poprawy efektywności inwestowania, budowania marki wewnętrznej pracodawcy wobec istniejących pracowników oraz kreowania wizerunku pożądanego pracodawcy dla potencjalnych pracowników, dokonano analizy porównawczej CSR 1.0 i 2.0 w  kontekście Web 1.0 i 2.0. Całość zilustrowano ciekawymi przykładami relacji i  mechanizmów, m.in. w Starbucks czy Leroy Merlin.
Z uwagi na to, że tematyka jest dość nowa, a literatura w tym zakresie stosunkowo ograniczona, książka ma wysoką wartość, stanowiąc tym samym cenny wkład w naukę. W tekście odnaleźć można odwołania do publikacji dotyczących organizacji sieciowych czy wirtualnych (I. Hejduk, W. Grudzewski, S. Ariss, L.M. Camarinha-Matos, A. Mowshowitz).
Książka doskonale prezentuje najważniejsze wątki wskazane w cytowanym poglądzie Jacka Welcha: "Kiedy tempo zmian wewnątrz firmy jest wolniejsze niż w  otaczającym ją świecie, jej koniec staje się bliski. Jego nadejście to tylko kwestia czasu".
Spis treści:

PODZIĘKOWANIA
WSTĘP

1. FUNDAMENTY STRATEGII SPRZEDAŻY POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW W DOBIE WEB 2.0 (Piotr Ostrowski, Mikołaj Pindelski)
1.1.Ankieta
1.2.Problem badawczy
1.3.Przedmiot badania
1.4.Wprowadzenie danych i sposób kodowania
1.5.Hipotezy badawcze
1.6.Wyniki statystyczne z badania
1.7.Weryfikacja hipotez i wnioski
Bibliografia

2. SPOŁECZNOŚCI INWESTORÓW W INTERNECIE (Maria Aluchna)
2.1.Społeczności sieciowe
2.2.Społeczności inwestorskie w Internecie
2.3.Charakterystyka społeczności inwestorów
2.4.Przykłady społeczności inwestorów
Bibliografia

3. WYKORZYSTANIE BUDOWANIA SPOŁECZNOŚCI SIECIOWYCH W PROGRAMACH KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ W ORGANIZACJACH (Rafał Mrówka)
3.1.Zasady Komunikacji wewnętrznej w organizacji w środowisku sieciowym
3.2.Wolne, niezależne forum pracowników
3.3.Społeczności sieciowe pracowników i klientów
3.4.Program wspierania innowacyjności
Bibliografia

4. TWORZENIE MARKI PRACODAWCY Z WYKORZYSTANIEM SPOŁECZNOŚCI SIECIOWYCH (Mikołaj Pindelski)
4.1.Marka pracodawcy
4.2.Zasady tworzenia marki pracodawcy
4.3.Wykorzystanie marki pracodawcy
4.4.Metody analizy marki pracodawcy - wnioski dla wykorzystania społeczności sieciowych
Bibliografia

5. CSR 2.0 - SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU W DOBIE WEB 2.0 (Justyna Szumniak)
5.1.Web 2.0
5.2.Wykorzystanie Web 2.0 w biznesie
5.3.Społeczna odpowiedzialność biznesu
5.4.CSR 2.0
5.5.CSR 2.0 w praktyce
5.6.Kierunki rozwoju CSR w dobie Web 2.0
Bibliografia

PODSUMOWANIE

Klienci, którzy kupili Tworzenie przewag konkurencyjnych z … wybrali również:

Covey Stephen R. - 7 nawyków skutecznego działania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Covey Stephen R.
Wydawca: Rebis
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 3
Stron: 384
39.90 zł
28.33 zł
Dodaj do koszyka
Gierusz Barbara - Podręcznik samodzielnej nauki księgowania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gierusz Barbara
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 10
Stron: 540
47.25 zł
33.78 zł
Dodaj do koszyka
Wanda Wójtowicz (red.), Andrzej Gorgol, Artur Kuś, Andrzej Niezgoda, Paweł Smoleń - Zarys finansów publicznych i prawa finansowego
-20%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wanda Wójtowicz (red.), Andrzej Gorgol, Artur Kuś, Andrzej Niezgoda, Paweł Smoleń
Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2014
Miejsce wydania: 1
Stron: 421
59.00 zł
47.20 zł
Dodaj do koszyka
Szewczyk Anna - ABC asystentki. Wprowadzenie do systemu
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Szewczyk Anna
Wydawca: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 10
Stron: 98
52.50 zł
37.48 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Tworzenie przewag konkurencyjnych z wykorzystaniem społeczności sieciowych - red. Pindelski Mikołaj
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10