X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Bezpieczeństwo danych i IT w kancelarii prawnej. radcowskiej/adwokackiej/notarialnej/komorniczej Czyli jak bezpiecznie przechowywać dane w kancelarii prawnej
-16%
+ do schowka
179.00 zł
149.48 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 29.52 zł
Cena katalogowa: 179.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: 1058
Stron: 436
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Córki Wawelu

Córki Wawelu
Anna Brzezińska
 
Kraków 2017


Himalaistki

Himalaistki
Mariusz Sepioło
Kraków 2017


Labirynt duchów

Labirynt duchów
Carlos Ruiz Zafon
 
Warszawa 2017


Smakoterapia

Smakoterapia
Iwona Zasuwa
 
Warszawa 2017


Wszechświat w twojej dłoni

Wszechświat w twojej dłoni
Christophe Galfard
 
Kraków 2017


Duchowe życie zwierząt

Duchowe życie zwierząt
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Lem. Życie nie z tej ziemi

Lem. Życie nie z tej ziemi
Wojciech Orliński
  2017

Gombrowicz, Ja, geniusz

Gombrowicz. Ja, geniusz
Klementyna Suchanow
2017

Pokaz

10.11 zł

Rabat: 17.89 zł
Cena katalogowa: 28.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Uczeń z wadą słuchu w szkole ogólnodostępnej. Podstawy metodyki nauczania języków obcych

Domagała-Zyśk Ewa, Karpińska-Szaj Katarzyna
Wydawca: Impuls
Rok wydania: 2011
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Kraków
Stron: 94
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788375876314

Opis:

Jest to wartościowa, bardzo potrzebna na rynku edukacyjnym pozycja, znakomicie zredagowana i przekonująca do refleksji nad pracą językową z uczniem niesłyszącym i szerzej – z każdym uczniem o specyficznych (i nie tylko!) potrzebach edukacyjnych. Z recenzji dr hab. Jolanty Zając, prof. UW Uczeń z wadą słuchu w szkole ogólnodostępnej. Podstawy metodyki nauczania języków obcych przygotowana przez dwie specjalistki z zakresu neofilologii, anglistkę, dr Ewę Domagała-Zyśk, oraz romanistkę, prof. dr hab. Katarzynę Karpińską-Szaj. Dzieło to należy powitać jako nowatorskie, oczekiwane i bardzo ważne ze społecznego punktu widzenia. Książka składa się z trzech części. Pierwsza poświęcona jest określeniu specyfiki deficytów słuchu i możliwości komunikowania się z uczniem słabosłyszącym i niesłyszącym. Druga część to podstawy metodyki nauczania języków obcych zawierające krótki opis głównych założeń nauki języka obcego przez uczniów słabosłyszących i niesłyszących oraz wskazówki organizowania procesu uczenia się/nauczania, doboru materiałów dydaktycznych i sposobów oceniania postępów. Trzecia część zawiera natomiast informacje najbliższe życiu, pojawiają się w niej bowiem osobiste doświadczenia niesłyszących studentów, którzy opisują swoje uczniowskie przeżycia już z perspektywy czasu. Część tę zamieszczamy zamiast wniosków wieńczących zwykle opracowania teoretyczno-praktyczne. Z pewnością wyrazi ona dobitniej nie tylko trudności, ale także (a może przede wszystkim) sukcesy osób niesłyszących, które uczyły się/uczą się języków obcych. Niniejsze podstawy metodyki adresowane są gównie do czynnych i przyszłych nauczycieli języków obcych, mamy jednak nadzieję, że rozważania dotyczące komunikacji z uczniem niesłyszącym pomogą wszystkim osobom, które pracują z uczniem z niepełnosprawnością słuchu w szkole ogólnodostępnej, zrozumieć świat ucznia z wadą słuchu uczącego się wraz ze swoimi słyszącymi kolegami. Zamiarem autorek było również pokazanie, że przy spełnieniu określonych warunków, a przede wszystkim przy dobrej woli, elastyczności podejścia i życzliwości, wyzwanie, jakim jest nauczanie języka obcego w klasie, w której uczy się także osoba z wadą słuchu, nie tylko staje się możliwe, lecz także przynosi satysfakcję – i uczniowi, i jego nauczycielowi.

Klienci, którzy kupili Uczeń z wadą słuchu w szkole ogólnodostępnej. … wybrali również:

Olechnowicz Hanna, Wiktorowicz Robert - Dziecko z autyzmem z płytą CD. Wyzwalanie potencjału rozwojowego
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Olechnowicz Hanna, Wiktorowicz Robert
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2017
Stron: 208
39.00 zł
27.49 zł
Dodaj do koszyka
Frostig Marianne, Horne David - Wzory i obrazki Podręcznik Program rozwijający percepcję wzrokową Poziom średni
-19%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Frostig Marianne, Horne David
Wydawca: Pracownia Testów Psychologicznych PTP
Rok wydania: 2012
Stron: 40
12.10 zł
9.78 zł
Dodaj do koszyka
Borkowska Maria, Wagh Kinga - Integracja sensoryczna na co dzień
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Borkowska Maria, Wagh Kinga
Wydawca: PZWL
Rok wydania: 2014
Stron: 120
39.00 zł
29.05 zł
Dodaj do koszyka
Agata Dębicka-Cieszyńska, Jagoda Cieszyńska - Zestaw. Układanki lewopółkulowe
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Agata Dębicka-Cieszyńska, Jagoda Cieszyńska
Wydawca: Centrum Metody Krakowskiej
Stron: 25
39.00 zł
32.99 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Uczeń z wadą słuchu w szkole ogólnodostępnej. Podstawy metodyki nauczania języków obcych - Domagała-Zyśk Ewa, Karpińska-Szaj Katarzyna
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Podręczniki. Ćwiczenia i zadania » Podręczniki dla nauczycieli. Pomoce dydaktyczne
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10