X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kalendarz Dyrektora Szkoły 2017/2018
-25%
+ do schowka
49.00 zł
36.75 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 12.25 zł
Cena katalogowa: 49.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 224
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Płomienna korona

Płomienna korona
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2017


Wanda

Wanda. Opowieść o sile życia i śmierci
Anna Kamińska
Kraków 2017


Najlepsze lata naszego życia

Najlepsze lata naszego życia
Marek Hłasko
 
Warszawa 2017


Nowa jadłonomia

Nowa Jadłonomia
Marta Dymek
 
Warszawa 2017


Wzgórze psów

Wzgórze psów
Jakub Żulczyk
 
Warszawa 2017


Sekretne życie drzew

Sekretne życie drzew
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Prus. Śledztwo biograficzne

Prus. Śledztwo biograficzne
Monika Piątkowska
Kraków 2017

Złowrogi cień Marszałka

Złowrogi cień Marszałka
Rafał A.Ziemkiewicz
Warszawa 2017

Pokaz

13.88 zł

Rabat: 4.12 zł
Cena katalogowa: 18.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Ustanawianie agendy mediów podczas kampanii wyborczych w 2005 roku

Łódzki Bartłomiej
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: Wrocław
Stron: 236
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa:
ISBN: 9788322931882

Opis:

Agenda-setting to teoria i metoda badawcza stworzona w latach siedemdziesiątych XX w. przez amerykańskich badaczy: prof. M.McCombsa i D.Shawa. Celem badań jest poszukiwanie korelacji zachodzących pomiędzy eksponowanymi przez media masowe wydarzeniami, a postrzeganiem ich jako najważniejsze przez opinię publiczną. Książka Ustanawianie agendy mediów podczas kampanii wyborczych to jedne z pierwszych studiów empirycznych nad komunikowaniem politycznym w Polsce. Autor ukazuje w niej proces agenda-setting z perspektywy określanej przez twórców teorii jako „masowe przekonanie”. Ten typ badań nie analizuje wpływu mediów na agendę konkretnych jednostek, ale dowodzi możliwości ich oddziaływania na przenoszenie ważności wybranych kwestii eksponowanych w mediach w opinii części społeczeństwa. Analizie poddane zostały relacje medialne z kampanii wyborczych (parlamentarnej i prezydenckiej) 2005 r. Ze względu na specyfikę kalendarza wyborczego obie kampanie odbywały się niemal równolegle. Wpływało to w zasadniczy sposób na ich przebieg, rezultaty i sposób relacjonowania przez dziennikarzy wieczornych audycji informacyjnych trzech największych stacji telewizyjnych w Polsce. W publikacji zaprezentowano zarówno teoretyczny jak i praktyczny aspekt badań nad agenda-setting.

Klienci, którzy kupili Ustanawianie agendy mediów podczas kampanii … wybrali również:

Bukraba-Rylska Izabella - Socjologia wsi polskiej
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bukraba-Rylska Izabella
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2013
Stron: 578
64.00 zł
45.11 zł
Dodaj do koszyka
red.Knopek Jacek, red.Willa Rafał - Polska polityka zagraniczna 1989-2014
-24%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Knopek Jacek, red.Willa Rafał
Wydawca: Difin
Rok wydania: 2016
Stron: 483
85.00 zł
65.02 zł
Dodaj do koszyka
Rzepliński Andrzej, Sobczak Krzysztof - Służąc rządom dobrego prawa. Andrzej Rzepliński w rozmowie z Krzysztofem Sobczakiem
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Rzepliński Andrzej, Sobczak Krzysztof
Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2015
Stron: 364
39.00 zł
29.25 zł
Dodaj do koszyka
Nowak Ewa - Ustanawianie agendy politycznej przez media. Efekt newsa w Polsce
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Nowak Ewa
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2014
Stron: 356
37.80 zł
29.48 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Ustanawianie agendy mediów podczas kampanii wyborczych w 2005 roku - Łódzki Bartłomiej
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Historia Polski » Historia Polski 1990-
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10