X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

45.72 zł

Rabat: 13.28 zł
Cena katalogowa: 59.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Uwiedź klienta. Marketing w social mediach

Czaplicka Monika
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2019
Wydanie: 1
Miejsce wydania:
Stron: 204
Format: 230x230
Oprawa: miękka
ISBN: 9788301208608

Opis:

Z marketingiem jest jak z seksem. Są różne poradniki, w których przeczytasz, jak robić to dobrze, lepiej, inaczej, skuteczniej. Ostatecznie to jednak Ty musisz sprawdzić co jest najlepsze dla Ciebie i zrobić „co trzeba”. W praktyce jednak – wiele osób nie ma pojęcia jak się do tego zabrać i stosuje porady od przypadkowych osób, którym wydaje się, że umieją robić to dobrze. Tylko na końcu brakuje „Wielkiego O!” - Osiągnięcia sukcesu. A marketing to nie matematyka, gdzie 2 + 2 = 4 . Może być tak, że 2 + 2 = 5. I nie mówię nawet o orwellowskim podejściu do tego równania, ale o rzeczywistości społecznej jako sui generis. Pewnie zapytasz: „Że co proszę?” Mówiąc po ludzku – ludzie w zbiorowisku, to coś więcej niż tylko suma tych wszystkich jednostek. Pomyśl o tłumie. Tłum, to coś więcej niż tylko rzesza ludzi. To jeszcze magiczna siła. Ta, która pcha do rewolucji. Albo linczu. Ludzie w sieci to nie tylko „słupki” i wykresy. To nie tylko liczby i „statystyki”. To, co zadziała świetnie w jednym miejscu, nie musi działać w innym. Możemy starać się mówić uniwersalnie, ale prawda jest taka, że w marketingu naczelną odpowiedzią na wiele pytań jest (popularne wśród socjologów): to zależy. W marketingu nie ma prostych odpowiedzi. Tak samo jak w seksie. Baw się, eksploruj, eksperymentuj i zmieniaj taktykę. Dopiero wtedy się masz szansę na sukces. Gdzie są Twoi klienci? To zależy. Od czego? Co sprzedajesz, komu, po ile, jak się pozycjonujesz, jaką masz sieć dystrybucji, jaki budżet, jakie… Jak skuteczniej sprzedawać? To zależy. Od czego? Jak jest teraz, co możesz poprawić, co działa, a z czego warto zrezygnować… Trzymasz w ręku wybitnie przewrotną książkę.

Klienci, którzy kupili Uwiedź klienta. Marketing w social mediach … wybrali również:

Aleksandrowicz Tomasz R. - Kluczowe megatrendy w bezpieczeństwie państwa XXI wieku
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Aleksandrowicz Tomasz R.
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2020
Stron: 182
48.00 zł
36.24 zł
Dodaj do koszyka
Bezpieczeństwo międzynarodowe w aspekcie niemilitarnych instrumentów oddziaływania Federacji Rosyjskiej
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2019
Stron: 322
68.00 zł
51.33 zł
Dodaj do koszyka
Perspektywy zagrożeń dla bezpieczeństwa międzynarodowego kreowanych przez Federację Rosyjską
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2019
Stron: 334
65.00 zł
49.07 zł
Dodaj do koszyka
Banasik Mirosław, Lenart Piotr - Bezpieczeństwo Afganistanu w aspekcie interwencji NATO i zaangażowania Sił Zbrojnych RP
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Banasik Mirosław, Lenart Piotr
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2019
Stron: 182
45.00 zł
33.97 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Uwiedź klienta. Marketing w social mediach - Czaplicka Monika
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10