X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

VAT. Komentarz 2017
-16%
+ do schowka
349.00 zł
294.87 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 54.13 zł
Cena katalogowa: 349.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 1534
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

24.10 zł

Rabat: 4.25 zł
Cena katalogowa: 28.35 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Uwodziciele. Mechanizmy i taktyki uwodzicielskie w życiu codziennym, marketingu oraz polityce

Wydawca: Dom Wydawniczy ELIPSA
Rok wydania: 2010
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 192
ISBN: 9788371519086

Opis:

Uwodziciele. Mechanizmy i taktyki uwodzicielskie w życiu codziennym, marketingu oraz polityce
Napisany z panoramicznym zgoła rozmachem, z dociekliwością i krytycznym dystansem katalog przejawów uwodzenia w stosunkach między ludźmi - od sfery życia codziennego i kontaktów intymnych, poprzez oddziaływania na konsumentów w reklamie, promocji i w bezpośredniej styczności sprzedawcy z klientem, po sferę politycznej kokieterii i szarlatanerii. Autorka wykazuje - na podstawie analizy porównawczej tych tak z pozoru różnych oddziaływań - jaki jest ich wspólny mianownik, jaka jest istota uwodzenia w ogóle. Przy tym uświadamia, że uwodzenie jest czymś więcej niż "niewinne" kuszenie (nęcenie, wabienie rozmaitymi atrakcjami czy korzyściami, często złudnymi), że jest daleko idącym, niebezpiecznym dla adresatów mentalnym, uczuciowym i egzystencjalnym uzależnieniem, utratą samokontroli i samodzielności. Obraz zjawiska dopełnia celna charakterystyka psychologii uwodzicieli oraz uwodzonych (powodów ich podatności) tudzież typowych okazji dla takiego wpływu.

Spis treści:
Wprowadzenie

Rozdział I. POJĘCIE UWODZENIA
1. Etymologia słów "uwodzić", "uwieść"
2. Słownikowe definicje terminu "uwodzić"
3. Słownikowe charakterystyki określeń "uwodzicielski","uwodzicielsko"
4. Określenia słownikowe osób uwodzących
5. Synonimy terminu "uwodzić"
6. Kuszenie - kluczowe narzędzie uwodzenia
7. Trójskładnikowy model uwodzenia

Rozdział II. UWODZENIE W ŻYCIU CODZIENNYM
8. Psychologiczne aspekty uwodzenia
8.1. Narcyzm
8.2. Seksoholizm
8.3. Psychologia obiektu oddziaływań uwodzicielskich
8.4. Neurolingwistyczny mechanizm uwodzenia
9. Atrakcyjność fizyczna, jako atut uwodziciela
10. Kłusownictwo seksualne
11. Makiawelizm seksualny, czyli perfidia w uwodzeniu
12. Strategie uwodzenia kobiet i mężczyzn

Rozdział III. UWODZENIE W MARKETINGU I REKLAMIE
13. Manipulacyjne sterowanie podświadomością konsumenta
13.1. Uwodzenie klientów za pomocą aromamarketingu
14. Marketingowi uwodziciele - specjaliści od wodzenia na pokuszenie
15. Uwodzicielskie oddziaływanie w marketingu i reklamie - perswazja czy
manipulacja?
16. Erotyczne manipulacje nagością i seksualnością w reklamie
16.1. Reklamy szminek Hydra Lustre Lipstick Estee Lauder: uwodzenie konsumenta
17. Tajniki uwodzicielskich form sprzedaży bezpośredniej oraz akwizycji

Rozdział IV. UWODZICIELSKIE METODY I TAKTYKI W POLITYCE
18. Polityczne sterowanie masami
18.1. Specyfika uwodzenia w reżimach demokratycznych oraz totalitarnych
18.2. Syndrom grupowego uwiedzenia
19. Charyzmatyczni liderzy jako uwodziciele polityczni
20. Jak uwodzą nas politycy, czyli manipulacje przedwyborcze
21. Wzbudzanie zaufania wyborców - obietnice,pochlebstwa, kokieteria
22. Kłamstwa publiczne w celu uwodzenia
22.1. Uwodzicielski "Czarny PR"

Rozdział V. SPOŁECZNE OKOLICZNOŚCI ZASTOSOWANIA METOD UWODZICIELSKICH W ŻYCIU CODZIENNYM, MARKETINGU I POLITYCE
23. Dlaczego ludzie i media uwodzą?
24. Wpływ stosowania metod uwodzicielskich na życie społeczne i polityczne
25. Społeczne i polityczne skutki uwodzenia
26. Taktyki obrony przed społecznym i politycznym uwodzeniem

Podsumowanie

Bibliografia

Aneksy

Klienci, którzy kupili Uwodziciele. Mechanizmy i taktyki uwodzicielskie … wybrali również:

Ekman Paul - Kłamstwo i jego wykrywanie w biznesie polityce i małżeństwie
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Ekman Paul
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 189
Stron: 328
44.00 zł
31.24 zł
Dodaj do koszyka
Dobek-Ostrowska Bogusława - Komunikowanie polityczne i publiczne
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Dobek-Ostrowska Bogusława
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 189
Stron: 434
54.00 zł
45.90 zł
Dodaj do koszyka
Nowak Andrzej - Historia i Polityka
+ do schowka
KSIĄŻKA
Nowak Andrzej
Wydawca: Biały Kruk
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 8
Stron: 398
72.45 zł
Dodaj do koszyka
Malec D., Malec J. - Historia administracji i myśli administracyjnej
-20%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Malec D., Malec J.
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wydania: 2003
Miejsce wydania: 8
Stron: 266
34.00 zł
27.20 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Uwodziciele. Mechanizmy i taktyki uwodzicielskie w życiu codziennym, marketingu oraz polityce - Kęsicka Katarzyna
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Polityka
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10