Rozumiem
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies, aby umożliwić funkcjonowanie strony i lepiej spełniać Twoje wymagania. Kontynuując przeglądanie serwisu akceptujesz wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje można znaleźć tutaj.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce. Komentarz
-20%
+ do schowka
149.00 zł
119.93 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 29.07 zł
Cena katalogowa: 149.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1
Stron: 704
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Jak powstał język

Jak powstał język
Daniel L. Everett
               Warszawa 2019


Zwrotnice dziejów

Zwrotnice dziejów
Andrzej Chwalba
Wojciech Harpula
Kraków 2018


Polscy terroryści i zamachowcy

Polscy terroryści
i zamachowcy
Sławomir Koper
Warszawa 2018


Czapkins

Czapkins. Historia Tomka Mackiewicza
Dominik Szczepański
Warszawa 2018


Couchserfing w Rosji

Couchserfing w Rosji
Stephen Orth
Kraków 2018


Początki prawie wszystkiego

Początki (prawie) wszystkiego
Graham Lawton
Kraków 2018


Oscary

Oscary
Katarzyna Czajka-Kominiarczuk
Warszawa 2019

Wanda Rutkiewicz

Wanda Rutkiewicz 
Jeszcze tylko jeden szczyt
Elżbieta Sieradzińska
Warszawa 2018

Pokaz

41.59 zł

Rabat: 17.41 zł
Cena katalogowa: 59.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

VIRAL Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści

Bucki Piotr
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2019
Wydanie: 1
Miejsce wydania:
Stron: 134
Format: 230x230
Oprawa: miękka
ISBN: 9788301204631

Opis:

Co łączy miejskie legendy o czarnej wołdze, wirusowe memy i opowieści, które przekazujemy sobie z ust do ust? Wszystkie skutecznie niosą informację z siłą rażenia epidemii. Wszystkie też łączy pewien algorytm, który przebadano, zweryfikowano i który warto stosować tworząc zarówno treści marketingowe w mediach społecznościowych, jak i kreując kampanie społeczne. „Viral” to pierwsza na polskim rynku książka ukazująca zjawisko błyskawicznego rozprzestrzeniania się angażujących treści i motywy kierujące ludźmi, by przekazywać je dalej. Autor rozbija na czynniki pierwsze wirusowość treści, posługując się badaniami m.in. Dana i Chipa Heatha, Johana Bergera oraz nową dziedziną zwaną kartografią kulturową. Z lektury dowiesz się jak tworzyć treści, które poniosą idee, produkty i rozwiązania, zdecydowanie dalej. Interesujące, praktyczne i niezbędne źródło wiedzy dla marketingowców – w szczególności zajmujących się content marketingiem – specjalistów social media, pracowników kreatywnych, copywriterów, blogerów. Piotr Bucki precyzyjnie analizuje czynniki, które motywują nas do udostępniania treści w internecie, a także podaje gotowy przepis na to, by samemu tworzyć teksty, reklamy czy posty na FB, którymi nasi odbiorcy będą chcieli spontanicznie się podzielić. Janina Bąk Autor ma dar opowiadania historii. Naukowe odkrycia z dziedziny psychologii poznawczej czy socjologii przedstawia w lekkiej formie i nawet rozdziały nazwane „Funkcja tożsamościowo-twórcza treści” chcemy zaraz opowiedzieć znajomym. A o to chyba w viralu chodzi, prawda? Paweł Tkaczyk Oto krótka instrukcja czytania: Piotr pędzi i wymaga uważności, utrzymaj zatem skupienie. Czytaj przypisy, tutaj rozgrywa się bardzo wiele treści. Baw się co najmniej tak dobrze jak ja, a potem polecaj książkę dalej. Ja będę to robił. Ba, postaram się robić to wirusowymi metodami. Wszak teraz wiem jak. Rafał Żak

Klienci, którzy kupili VIRAL Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe … wybrali również:

Gilovich Thomas - Najmądrzejszy w pokoju. Jaki korzyści możemy czerpać z najważniejszych odkryć psychologii społecznej
-35%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gilovich Thomas
Wydawca: Smak Słowa
Rok wydania: 2017
Stron: 348
49.90 zł
32.34 zł
Dodaj do koszyka
Kapusta Mariusz - Samo Sedno Zarządzanie projektami Krok po kroku
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kapusta Mariusz
Wydawca: Edgard
Rok wydania: 2013
Stron: 256
39.90 zł
28.53 zł
Dodaj do koszyka
Małkowska Danuta - Rachunkowość od podstaw - zbiór zadań z komentarzem z rozwiązaniami. RFK1248e
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Małkowska Danuta
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2018
Stron: 528
57.75 zł
41.29 zł
Dodaj do koszyka
Harnish Verne - Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Harnish Verne
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2018
Stron: 280
89.00 zł
62.74 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt VIRAL Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści - Bucki Piotr
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10