X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Zeidler Kamil - Estetyka prawa
-15%
+ do schowka
63.00 zł
53.55 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 9.45 zł
Cena katalogowa: 63.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Zeidler Kamil
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 10
Stron: 328
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Twórca Niepodległej Józef Piłsudski

Twórca Niepodległej Józef Piłsudski 1867-1935
Marek Gałęzowski
Jerzy Kirszak
Warszawa 2018


Piątka u Semki

Piątka u Semki
Piotr Semka
Jan Hlebowicz
Poznań 2019


Angielski w tłumaczeniach dla prawników

Angielski
w tłumaczeniach
Dla prawników
Roman Gąszczyk (red.)
Łukasz Augustyniak (red.)
Andrzej Dąbrowski (red.)
Warszawa 2019


Sprawy sercowe

Sprawy sercowe
Thomas Morris
Kraków 2019


Zrobione!

Zrobione!
Jon Acuff
Warszawa 2018


Początki prawie wszystkiego

Początki (prawie) wszystkiego
Graham Lawton
Kraków 2018


Oscary

Oscary
Katarzyna Czajka-Kominiarczuk
Warszawa 2019

Po co człowiekowi czas

Po co człowiekowi czas
Alan Burdick
Łódź 2019

Pokaz

41.30 zł

Rabat: 17.70 zł
Cena katalogowa: 59.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

VIRAL Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści

Bucki Piotr
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2019
Wydanie: 1
Miejsce wydania:
Stron: 134
Format: 230x230
Oprawa: miękka
ISBN: 9788301204631

Opis:

Co łączy miejskie legendy o czarnej wołdze, wirusowe memy i opowieści, które przekazujemy sobie z ust do ust? Wszystkie skutecznie niosą informację z siłą rażenia epidemii. Wszystkie też łączy pewien algorytm, który przebadano, zweryfikowano i który warto stosować tworząc zarówno treści marketingowe w mediach społecznościowych, jak i kreując kampanie społeczne. „Viral” to pierwsza na polskim rynku książka ukazująca zjawisko błyskawicznego rozprzestrzeniania się angażujących treści i motywy kierujące ludźmi, by przekazywać je dalej. Autor rozbija na czynniki pierwsze wirusowość treści, posługując się badaniami m.in. Dana i Chipa Heatha, Johana Bergera oraz nową dziedziną zwaną kartografią kulturową. Z lektury dowiesz się jak tworzyć treści, które poniosą idee, produkty i rozwiązania, zdecydowanie dalej. Interesujące, praktyczne i niezbędne źródło wiedzy dla marketingowców – w szczególności zajmujących się content marketingiem – specjalistów social media, pracowników kreatywnych, copywriterów, blogerów. Piotr Bucki precyzyjnie analizuje czynniki, które motywują nas do udostępniania treści w internecie, a także podaje gotowy przepis na to, by samemu tworzyć teksty, reklamy czy posty na FB, którymi nasi odbiorcy będą chcieli spontanicznie się podzielić. Janina Bąk Autor ma dar opowiadania historii. Naukowe odkrycia z dziedziny psychologii poznawczej czy socjologii przedstawia w lekkiej formie i nawet rozdziały nazwane „Funkcja tożsamościowo-twórcza treści” chcemy zaraz opowiedzieć znajomym. A o to chyba w viralu chodzi, prawda? Paweł Tkaczyk Oto krótka instrukcja czytania: Piotr pędzi i wymaga uważności, utrzymaj zatem skupienie. Czytaj przypisy, tutaj rozgrywa się bardzo wiele treści. Baw się co najmniej tak dobrze jak ja, a potem polecaj książkę dalej. Ja będę to robił. Ba, postaram się robić to wirusowymi metodami. Wszak teraz wiem jak. Rafał Żak

Klienci, którzy kupili VIRAL Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe … wybrali również:

Kłodnicka Olga - Prace domowe dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi Poziom 1
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kłodnicka Olga
Wydawca: Harmonia
Rok wydania: 2019
Stron: 82
32.00 zł
23.52 zł
Dodaj do koszyka
Gibson Clare - Jak czytać symbole. Język symboli w róznych kulturach
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gibson Clare
Wydawca: ARKADY
Rok wydania: 2010
Stron: 256
39.00 zł
27.88 zł
Dodaj do koszyka
Bibliografie specjalne. Rozwój i otwartość
-19%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Aspra
Rok wydania: 2019
Stron: 230
39.00 zł
31.71 zł
Dodaj do koszyka
Mazurek Grzegorz - Transformacja cyfrowa. perspektywa marketingu
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Mazurek Grzegorz
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2019
Stron: 304
79.00 zł
55.30 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt VIRAL Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści - Bucki Piotr
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10