X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

40.74 zł

Rabat: 1.26 zł
Cena katalogowa: 42.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: 4-5 tygodni

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Wartość komunikacyjna opakowań jednostkowych

Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Rok wydania: 2012
Miejsce wydania: Poznań
Stron: 263
ISBN: 9788374177009

Opis:

Wartość komunikacyjna opakowań jednostkowych

Z wstępu

Zasadniczym celem poznawczym pracy jest identyfikacja i wyodrębnienie znaków, generujących wartość komunikacyjną opakowań jednostkowych, oraz ocena ich wpływu na postrzeganie, postawy i decyzje nabywcze konsumentów w  stosunku do wybranych produktów mleczarskich.

Dla potrzeb realizacji celu głównego przyjęto następujące cele szczegółowe:

- usystematyzowanie wiedzy o roli opakowań jednostkowych w decyzjach nabywczych konsumentów,

- usystematyzowanie wiedzy na temat znaczenia opakowania jednostkowego, rozumianego jako zespół znaków zorganizowanych w kody w komunikacji marketingowej,

- identyfikacja i pogłębiona analiza znaków, kodów oraz komunikatów znaczeniowych, których nośnikiem są opakowania jednostkowe produktów mleczarskich,

- wyodrębnienie determinant wartości komunikacyjnej opakowań jednostkowych produktów mleczarskich, wpływających na postrzeganie opakowanych produktów i decyzje nabywcze konsumentów,

- wyznaczenie kluczowych zbiorów znaków kodu podstawowego i uzupełniającego opakowań w zakresie postrzegania cech i  atrybutów produktu i opakowania oraz wpływu na decyzję zakupu produktów mleczarskich.

W rozprawie sformułowano cztery hipotezy, które zweryfikowano w trakcie prowadzonych badań:

1. Opakowanie jednostkowe produktów mleczarskich to zespół znaków zorganizowanych w kody, który wpływa na fazę kognitywną, afektywną i  behawioralną konsumentów.

2. Wpływ wartości komunikacyjnej opakowań jednostkowych produktów mleczarskich na decyzje nabywcze konsumentów zależy od kategorii produktu i stopnia jego homogeniczności oraz struktury i formy znaków, tworzących opakowanie.

3.    Znaki opakowań jednostkowych przekazują komunikaty o treściach użytkowych, społeczno-kulturowych, komercyjnych i psychologicznych, wpływając na postrzeganie tak opakowania, jak i opakowanego produktu.

4. Kody uzupełniające opakowań jednostkowych produktów mleczarskich determinują wartość informacyjną, uzależnioną od formy i struktury znaków, tworzących te kody oraz od kategorii opakowanego produktu.

Klienci, którzy kupili Wartość komunikacyjna opakowań jedn… wybrali również:

Gierusz Barbara - Zbiór rozwiązań do podręcznika samodzielnej nauki księgowania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gierusz Barbara
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: 1058
Stron: 96
36.75 zł
26.27 zł
Dodaj do koszyka
Urszula Łatka - Organizacja i technika pracy biurowej WSiP
-16%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Urszula Łatka
Wydawca: WSiP
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 189
Stron: 312
43.04 zł
36.07 zł
Dodaj do koszyka
Gierusz Barbara - Zbiór zadań do podręcznika samodzielnej nauki księgowania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gierusz Barbara
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: 10
Stron: 202
36.75 zł
26.27 zł
Dodaj do koszyka
Barbara Gierusz - Podręcznik samodzielnej nauki księgowania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Barbara Gierusz
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: 1058
Stron: 540
57.75 zł
41.29 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Wartość komunikacyjna opakowań jednostkowych - Ankiel-Homa Magdalena
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10