X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Wojciechowski Jacek - Obszary wiedzy o bibliotekarstwie
-8%
+ do schowka
59.00 zł
54.28 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 4.72 zł
Cena katalogowa: 59.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wojciechowski Jacek
Wydawca: SBP
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 256
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Córki Wawelu

Córki Wawelu
Anna Brzezińska
 
Kraków 2017


Himalaistki

Himalaistki
Mariusz Sepioło
Kraków 2017


Labirynt duchów

Labirynt duchów
Carlos Ruiz Zafon
 
Warszawa 2017


Smakoterapia

Smakoterapia
Iwona Zasuwa
 
Warszawa 2017


Wszechświat w twojej dłoni

Wszechświat w twojej dłoni
Christophe Galfard
 
Kraków 2017


Duchowe życie zwierząt

Duchowe życie zwierząt
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Lem. Życie nie z tej ziemi

Lem. Życie nie z tej ziemi
Wojciech Orliński
  2017

Gombrowicz, Ja, geniusz

Gombrowicz. Ja, geniusz
Klementyna Suchanow
2017

Pokaz

46.36 zł

Rabat: 5.09 zł
Cena katalogowa: 51.45 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

What the Customer Wants You to Know

Ram Charan,R Charan
Wydawca: Penguin
Rok wydania: 2009
Stron: 192
ISBN: 9780141036878

Opis:

According to business guru Ram Charan, the process of selling is broken. Demand for competitive pricing is ever on the increase, and customers want more than great products at great prices; they want you to know how their business works, so that you can make it work better. It is time for companies to re-think their selling processes, and that`s where Charan`s concept of Value Creation Selling fits in. It is a new approach that while radical is nonetheless practical and produces stronger customer relationships and long term rewards. VCS will enable you to: gain a deeper knowledge of your customer`s business. Use this knowledge to improve your customer`s margins. Show how your product and expertise is a winning combination. Someday, every company will listen more closely to the customer. ?Ram Charan`s done it again! In his signature, easy-to-follow style, Ram describes a practical, down-to-earth yet radically new approach to sales and new business development. Any professional?from a CEO to a front-line sales person?who is looking to improve sales effectiveness is sure to find this book well worth reading.? ?Francisco D?Souza, president and CEO, Cognizant Technology Solutions Corporation ?"What the Customer Wants You to Know" is an excellent primer for any business looking to drive better sales results and profitable growth by focusing on what the customer needs to improve his or her business.? ?John A. Luke, CEO, MeadWestvaco ?"What the Customer Wants You to Know" challenges sales forces to revolutionize their methods?and our experience at The Thomson Corporation testifies to the fact that the payoff in increased sales and customer loyalty can be significant. His recommendations may sound radical, but they are practical and effective.?

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt What the Customer Wants You to Know - Ram Charan,R Charan
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne » Ekonomia,zarządzanie,finanse
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10