X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Gołąb Jakub, Jakóbisiak Marek, Lasek Witold, Stokłosa Tomasz - Immunologia
-30%
+ do schowka
119.00 zł
83.88 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 35.12 zł
Cena katalogowa: 119.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Gołąb Jakub, Jakóbisiak Marek, Lasek Witold, Stokłosa Tomasz
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 498
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Córki Wawelu

Córki Wawelu
Anna Brzezińska
 
Kraków 2017


Himalaistki

Himalaistki
Mariusz Sepioło
Kraków 2017


Labirynt duchów

Labirynt duchów
Carlos Ruiz Zafon
 
Warszawa 2017


Smakoterapia

Smakoterapia
Iwona Zasuwa
 
Warszawa 2017


Wszechświat w twojej dłoni

Wszechświat w twojej dłoni
Christophe Galfard
 
Kraków 2017


Duchowe życie zwierząt

Duchowe życie zwierząt
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Lem. Życie nie z tej ziemi

Lem. Życie nie z tej ziemi
Wojciech Orliński
  2017

Gombrowicz, Ja, geniusz

Gombrowicz. Ja, geniusz
Klementyna Suchanow
2017

Pokaz

55.74 zł

Rabat: 2.26 zł
Cena katalogowa: 58.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Winning Formula Market Initiating Products

Nobuyoshi Umezawa,N Umezawa
Wydawca: Sterling Press Private Limited
Rok wydania: 2005
Stron: 264
ISBN: 9788120727809

Opis:

The book is based on the author`s original theory of Market Initiating Products (MIPs) - a newly defined, categorised product that has firstly solved targeted consumer`s behavioural, critical problem and actually created new market regardless of earlier entrants. The MIP theory was developed based on the author`s long career and study in the field of new product development to help top management, marketers, and product developers develop successful attractive product concept and hold top market share over a long period. The book attempts to verify that an MIP has more than 50 per cent possibility to be a long-term No.1 product in its own created market category and it also suggests new kinds of tools for developing attractive product concepts.
The Book is based on the theory that the majority of the people are unaware as to what are the critical factors contributing to successful new product development and new market creation. The result is, the producers tend to resort to reckless launch of imitations or eccentric products, instead of actively developing original products that the consumers are willing to accept. In this scenario the MIP theory was successfully introduced to the Japanese audiences.

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Winning Formula Market Initiating Products - Nobuyoshi Umezawa,N Umezawa
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne » Ekonomia,zarządzanie,finanse
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10