X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Informacja

Szanowni Państwo
Ze względu na gorący okres podręcznikowy, realizacja niektórych zamówień może ulec wydłużeniu (do czasu dostępności widocznego przy produkcie należy dodać 2-5 dni roboczych)

Za utrudnienia przepraszamy



Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

61.22 zł

Rabat: 17.78 zł
Cena katalogowa: 79.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Władza komunikacji

Castells Manuel
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2013
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 516
Format: 16.8x23.8cm
Oprawa: twarda
ISBN: 9788301170219

Opis:

Najnowsza książka Manuela Castellsa przenosi rozważania na temat wieku informacji w nowe stulecie. Castells podejmuje w niej temat wzajemnych związków między władzą a komunikacją, pokazując, na ile każda forma politycznego zaangażowania jest uzależniona od kontrolowania przepływu i treści informacji. Odpowiada przy tym na pytania, dlaczego tak ważne jest zarządzanie procesami komunikacyjnymi oraz jaką rolę odgrywa przemysł medialny i polityka państwa w rozwoju komunikacji masowej w ramach społeczeństwa sieci. Bazując na wielu przykładach, takich jak kampania prezydencka Baracka Obamy czy dezinformowanie społeczeństwa amerykańskiego na temat wojny w Iraku, wskazuje również na nowy emancypacyjny wymiar komunikacji, który określa mianem komunikacji „ja”. Manuel Castells – hiszpański socjolog wykładający na Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley, ale związany z uniwersytetami na całym świecie, gdzie prowadził swoje wieloletnie badania poświęcone społeczeństwu sieciowemu. Autor ponad 20 książek, laureat wielu prestiżowych nagród, którego nazwisko stało się już klasyką w socjologicznych badaniach internetu.

Klienci, którzy kupili Władza komunikacji wybrali również:

Zawadzak Tadeusz - Zarządzanie w organizacjach sektora publicznego
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Zawadzak Tadeusz
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2014
Stron: 266
50.00 zł
37.74 zł
Dodaj do koszyka
ks. Wróbel Mirosław Stanisław (przekład i oprac.) - Biblia Aramejska. Targum Neofiti 1 Księga Rodzaju
-6%
+ do schowka
KSIĄŻKA
ks. Wróbel Mirosław Stanisław (przekład i oprac.)
Wydawca: Wydawnictwo Archidiecezji Lubelskiej "Gaudium"
Rok wydania: 2014
Stron: 604
70.00 zł
66.14 zł
Dodaj do koszyka
Szczudlińska-Kanoś Agnieszka - Regionalne elity polityczne w Polsce
-20%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Szczudlińska-Kanoś Agnieszka
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wydania: 2013
Stron: 181
39.90 zł
31.92 zł
Dodaj do koszyka
Michalczyk Stanisław - Społeczeństwo medialne. Studia z teorii komunikowania masowego
+ do schowka
KSIĄŻKA
Michalczyk Stanisław
Wydawca: ŚLĄSK
Rok wydania: 2008
Stron: 477
52.50 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Władza komunikacji - Castells Manuel
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Wydawnictwa naukowe
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10