X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Śliwerski Bogusław - Habilitacja. Diagnoza Procedury Etyka Postulaty
-29%
+ do schowka
69.99 zł
49.62 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 20.37 zł
Cena katalogowa: 69.99 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Śliwerski Bogusław
Wydawca: Impuls
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 8
Stron: 344
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Płomienna korona

Płomienna korona
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2017


Wanda

Wanda. Opowieść o sile życia i śmierci
Anna Kamińska
Kraków 2017


Najlepsze lata naszego życia

Najlepsze lata naszego życia
Marek Hłasko
 
Warszawa 2017


Nowa jadłonomia

Nowa Jadłonomia
Marta Dymek
 
Warszawa 2017


Wzgórze psów

Wzgórze psów
Jakub Żulczyk
 
Warszawa 2017


Sekretne życie drzew

Sekretne życie drzew
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Prus. Śledztwo biograficzne

Prus. Śledztwo biograficzne
Monika Piątkowska
Kraków 2017

Złowrogi cień Marszałka

Złowrogi cień Marszałka
Rafał A.Ziemkiewicz
Warszawa 2017

Pokaz

46.72 zł

Rabat: 5.78 zł
Cena katalogowa: 52.50 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Własność mediów a public relations na rynku prasowym

Andrzejewski Piotr
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Rok wydania: 2009
Miejsce wydania: Poznań
Stron: 305
Format: B5
ISBN: 9788374173957

Opis:

Głównym celem monografii jest zbadanie relacji między własnością mediów a public relations. Dotyczy to głównie treści przekazu na rynku medialnym, a ściślej – prasowym. Pojęcie public relations jest przedstawiane jako kształtowanie treści medialnych oraz kształtowanie lub wspieranie wizerunku kraju i jego interesów przez medialne wpływanie na opinię publiczną. Praca ma charakter interdyscyplinarny, lokując się na pograniczu nauk ekonomicznych – studiów nad public relations i medioznawstwa, obejmującego ekonomikę mediów i studia nad systemami medialnymi.

Klienci, którzy kupili Własność mediów a public relations na … wybrali również:

Dobek-Ostrowska Bogusława - Komunikowanie polityczne i publiczne
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Dobek-Ostrowska Bogusława
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2006
Stron: 434
54.00 zł
45.90 zł
Dodaj do koszyka
red.Adamik-Szysiak Małgorzata - Mediatyzacja komunikowania politycznego. W kręgu badań politologicznych i medioznawczych
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Adamik-Szysiak Małgorzata
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2015
Stron: 178
31.50 zł
24.57 zł
Dodaj do koszyka
red.Hofman Iwona, red.Kępa-Figura Danuta - Współczesne media - medialny obraz świata t. 1, Zagadnienia teoretyczne
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Hofman Iwona, red.Kępa-Figura Danuta
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2015
Stron: 316
39.90 zł
31.12 zł
Dodaj do koszyka
Godzic Wiesław, Bauer Zbigniew - E-gatunki. Dziennikarz w nowej przestrzeni komunikowania
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Godzic Wiesław, Bauer Zbigniew
Wydawca: Wydawnictwo POLTEXT
Rok wydania: 2015
Stron: 300
44.90 zł
33.23 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Własność mediów a public relations na rynku prasowym - Andrzejewski Piotr
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Socjologia. Społeczeństwo » Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10