X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Śliwerski Bogusław - Habilitacja. Diagnoza Procedury Etyka Postulaty
-29%
+ do schowka
69.99 zł
49.62 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 20.37 zł
Cena katalogowa: 69.99 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Śliwerski Bogusław
Wydawca: Impuls
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 8
Stron: 344
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Płomienna korona

Płomienna korona
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2017


Wanda

Wanda. Opowieść o sile życia i śmierci
Anna Kamińska
Kraków 2017


Najlepsze lata naszego życia

Najlepsze lata naszego życia
Marek Hłasko
 
Warszawa 2017


Nowa jadłonomia

Nowa Jadłonomia
Marta Dymek
 
Warszawa 2017


Wzgórze psów

Wzgórze psów
Jakub Żulczyk
 
Warszawa 2017


Sekretne życie drzew

Sekretne życie drzew
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Prus. Śledztwo biograficzne

Prus. Śledztwo biograficzne
Monika Piątkowska
Kraków 2017

Złowrogi cień Marszałka

Złowrogi cień Marszałka
Rafał A.Ziemkiewicz
Warszawa 2017

Pokaz

59.85 zł

Rabat: 19.95 zł
Cena katalogowa: 79.80 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Wskaźniki marketingowe

Kozielewski Robert
Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2009
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 584
Format: B5
Oprawa: twarda
ISBN: 9788375266382

Opis:

Najważniejszym zadaniem marketingu jest stworzenie systemu mierzenia efektów jego działań. System ten nie tylko wytyczy ogólne kierunki rozwoju organizacji i ułatwi planowanie, ale będzie także sposobem komunikacji i kontroli oraz metodą zarządzania. Opracowanie pełnego i uniwersalnego zestawu mierników marketingowych nie jest jednak możliwe, gdyż organizacje znajdują się w różnych fazach rozwoju, konkurują w różnych warunkach, mają odmienne możliwości rozwoju i są różnie zarządzane.
Celem publikacji jest zatem pobudzenie do spojrzenia świeżym okiem na mierniki marketingowe, które często są znane, ale nie są stosowane albo są wykorzystywane w ograniczonym zakresie, i zainspirowanie do stworzenia własnego zestawu wskaźników, który w najlepszy sposób mierzyłby wyniki działań marketingowych.
Autorzy, kierując się opiniami praktyków pracujących w dużych korporacjach i w niewielkich firmach, wybrali takie wskaźniki, które są szeroko stosowane i odznaczają się dużym ładunkiem informacyjnym. Niektóre z tych wskaźników, takie jak wskaźnik alokacji środków marketingowych i wskaźnik ryzyka marketingowego, są w Polsce mało znane i niedoceniane.
Książka zawiera dokładne omówienie 68 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu - od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków.
Dzięki zadaniom z rozwiązaniami czytelnik może sprawdzić swoje umiejętności obliczania wskaźników i ich interpretacji.

Klienci, którzy kupili Wskaźniki marketingowe wybrali również:

Bielański Adam - Podstawy chemii nieorganicznej Tom 1
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bielański Adam
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 189
Stron: 546
59.00 zł
41.59 zł
Dodaj do koszyka
Cormen Thomas H., Leiserson Charles E., Rivest Ronald L, Stein Clifford - Wprowadzenie do algorytmów
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Cormen Thomas H., Leiserson Charles E., Rivest Ronald L, Stein Clifford
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 189
Stron: 1300
149.00 zł
105.03 zł
Dodaj do koszyka
Gardocki Lech - Prawo karne
-24%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gardocki Lech
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 1
Stron: 380
59.00 zł
45.13 zł
Dodaj do koszyka
Bardach Juliusz, Leśnodorski Bogusław, Pietrzak Michał - Historia ustroju i prawa polskiego
-20%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bardach Juliusz, Leśnodorski Bogusław, Pietrzak Michał
Wydawca: Wydawnictwo Prawnicze LexisNexis
Rok wydania: 2009
Miejsce wydania: 1
Stron: 693
75.00 zł
60.00 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Wskaźniki marketingowe - Kozielewski Robert
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Podręczniki. Ćwiczenia i zadania » Podręczniki akademickie. Skrypty
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10