X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

50.00 zł

Rabat: 0.00 zł
Cena katalogowa: 50.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: 24h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Współczesna psychologia mediów

Wydawca: Oficyna Wydawnicza Impuls
Rok wydania: 2013
Wydanie: 2
Miejsce wydania: Kraków
Stron: 252
Format: B5
Oprawa: miękka
ISBN: 9788378505006

Opis:

Współczesna psychologia mediów

Nie potrzebujemy już tylko dostępu do informacji i wiedzy, nowe media i  technologie przestały nam służyć jedynie do komunikowania się z innymi, lecz stały się ważnym elementem naszego życiowego doświadczenia, którego istotą jest stworzenie silnej, emocjonalnej więzi człowieka z różnymi produktami kultury masowej, w tym przekazami medialnymi czy urządzeniami. […]

 

Współczesna psychologia mediów. Nowe problemy i perspektywy badawcze, to publikacja w której zaprezentowano wyraźną cezurę pomiędzy okresem, kiedy psycholodzy zajmowali się wyłącznie efektem bądź wpływem mediów i  prowadzili badania nad klasycznymi mediami, takimi jak film, radio i  telewizja, a okresem, w  którym niebagatelne znaczenie w naszym życiu coraz bardziej mają nowe media i technologie, wdzierające się ekspansywnie w przestrzeń prywatną, społeczną i publiczną. Zaproponowano Czytelnikom refleksję nad rolą psychologii w kontekście kontaktu człowieka z mediami (głównie telewizją i internetem) oraz nowymi technologiami. W tomie znajdują się zarówno artykuły teoretyczne, wprowadzające w problematykę, jak i odnoszące się do zagadnień szczegółowych, analizujące określone zjawiska i problemy. Autorami tekstów są głównie psycholodzy, reprezentujący różne ośrodki naukowe z całej Polski.

 

Agnieszka Ogonowska, Grzegorz Ptaszek
fragment Wstępu

Klienci, którzy kupili Współczesna psychologia mediów wybrali również:

Dobrowolska Barbara - Postawy nauczycieli wobec edukacji międzykulturowej a kultura szkoły
+ do schowka
KSIĄŻKA
Dobrowolska Barbara
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Impuls
Rok wydania: 2015
Stron: 362
34.80 zł
Dodaj do koszyka
Bogusława Beata Kaczmarek , Aneta Wojciechowska - Autyzm i AAC. Alternatywne i wspomagające sposoby porozumiewania się w edukacji osób z autyzmem
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bogusława Beata Kaczmarek , Aneta Wojciechowska
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Impuls
Rok wydania: 2015
Stron: 312
40.00 zł
Dodaj do koszyka
red.Lewicka-Zelent Agnieszka, red.Korona Katarzyna - Dziecko a rozwód. Bajki dla dzieci rozwodzących się rodziców
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Lewicka-Zelent Agnieszka, red.Korona Katarzyna
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2015
Stron: 218
45.00 zł
33.97 zł
Dodaj do koszyka
Kaźmierczak Monika, Kaźmierczak Janusz - Mediacja rodzinna. Praktyczny poradnik
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kaźmierczak Monika, Kaźmierczak Janusz
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2015
Stron: 186
45.00 zł
33.97 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Współczesna psychologia mediów - Ogonowska Agnieszka, Ptaszek Grzegorz
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Socjologia. Społeczeństwo » Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10