Rozumiem
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies, aby umożliwić funkcjonowanie strony i lepiej spełniać Twoje wymagania. Kontynuując przeglądanie serwisu akceptujesz wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje można znaleźć tutaj.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Roszkowski Wojciech - Roztrzaskane lustro. Upadek cywilizacji zachodniej
-29%
+ do schowka
82.95 zł
59.31 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 23.64 zł
Cena katalogowa: 82.95 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Roszkowski Wojciech
Wydawca: Biały Kruk
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1058
Stron: 560
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Twórca Niepodległej Józef Piłsudski

Twórca Niepodległej Józef Piłsudski 1867-1935
Marek Gałęzowski
Jerzy Kirszak
Warszawa 2018


Piątka u Semki

Piątka u Semki
Piotr Semka
Jan Hlebowicz
Poznań 2019


Angielski w tłumaczeniach dla prawników

Angielski
w tłumaczeniach
Dla prawników
Roman Gąszczyk (red.)
Łukasz Augustyniak (red.)
Andrzej Dąbrowski (red.)
Warszawa 2019


Sprawy sercowe

Sprawy sercowe
Thomas Morris
Kraków 2019


Zrobione!

Zrobione!
Jon Acuff
Warszawa 2018


Początki prawie wszystkiego

Początki (prawie) wszystkiego
Graham Lawton
Kraków 2018


Oscary

Oscary
Katarzyna Czajka-Kominiarczuk
Warszawa 2019

Po co człowiekowi czas

Po co człowiekowi czas
Alan Burdick
Łódź 2019

Pokaz

26.95 zł

Rabat: 8.75 zł
Cena katalogowa: 35.70 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Współczesne media – media multimodalne, t. 2: Multimodalność mediów elektronicznych

Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: Lublin
Stron: 212
Format: B5
Oprawa: miękka
ISBN: 9788322790847

Opis:

Współczesne media – media multimodalne, t. 2: Multimodalność mediów elektronicznych


Książka „Współczesne media – media multimodalne” sama jest multimodalna, a w zasadzie interdyscyplinarna. Badacze z kilku polskich ośrodków medioznawczych i językoznawczych zadają pytania o metodologię, naukowe podstawy, perspektywy poznawcze multimodalności, a autorzy, których prace znalazły się w części materiałowej, próbują pokazać, jak działają oparte na teorii multimodalności analizy i interpretacje. Komunikacyjny chaos, w którym funkcjonujemy co najmniej od kilkunastu lat, jest w zebranych w tym tomie tekstach porządkowany przez wielokodowość, wielowarstwowość czy wielometodologiczność zaprezentowanych badań.  Warto poznać ich wyniki, zanim media przekształcą się w multimodalne albo postmultimodalne, niepoznawalne racjonalnie byty.

Z recenzji dr. hab. prof. KUL Pawła Nowaka

Klienci, którzy kupili Współczesne media – media multimodalne, … wybrali również:

Znakowanie, prezentacja, reklama żywności. Komentarz do rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011
-20%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2018
Stron: 556
199.00 zł
160.18 zł
Dodaj do koszyka
Ochrona danych osobowych w szkole i przedszkolu. Komentarz praktyczny, wzory dokumentów, procedury
-20%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2018
Stron: 80
49.00 zł
39.44 zł
Dodaj do koszyka
Współczesne media – media multimodalne, t. 1: Zagadnienia ogólne i teoretyczne. Multimodalność mediów drukowanych
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2018
Stron: 186
33.60 zł
25.36 zł
Dodaj do koszyka
red.Abramowicz Maciej, red.Bartmiński Jerzy, red.Bielińska-Gardziel Iwona - Wartości w językowo-kulturowym obrazie świata Słowian i ich sąsiadów cz. 1
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Abramowicz Maciej, red.Bartmiński Jerzy, red.Bielińska-Gardziel Iwona
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2013
Stron: 316
33.60 zł
25.36 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Współczesne media – media multimodalne, t. 2: Multimodalność mediów elektronicznych -
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Socjologia. Społeczeństwo » Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10