X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Zbiór cywilny Plus 2019 r.
-23%
+ do schowka
79.00 zł
61.22 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 17.78 zł
Cena katalogowa: 79.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1
Stron: 1880
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

26.95 zł

Rabat: 8.75 zł
Cena katalogowa: 35.70 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Współczesne media – media multimodalne, t. 2: Multimodalność mediów elektronicznych

Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: Lublin
Stron: 212
Format: B5
Oprawa: miękka
ISBN: 9788322790847

Opis:

Współczesne media – media multimodalne, t. 2: Multimodalność mediów elektronicznych


Książka „Współczesne media – media multimodalne” sama jest multimodalna, a w zasadzie interdyscyplinarna. Badacze z kilku polskich ośrodków medioznawczych i językoznawczych zadają pytania o metodologię, naukowe podstawy, perspektywy poznawcze multimodalności, a autorzy, których prace znalazły się w części materiałowej, próbują pokazać, jak działają oparte na teorii multimodalności analizy i interpretacje. Komunikacyjny chaos, w którym funkcjonujemy co najmniej od kilkunastu lat, jest w zebranych w tym tomie tekstach porządkowany przez wielokodowość, wielowarstwowość czy wielometodologiczność zaprezentowanych badań.  Warto poznać ich wyniki, zanim media przekształcą się w multimodalne albo postmultimodalne, niepoznawalne racjonalnie byty.

Z recenzji dr. hab. prof. KUL Pawła Nowaka

Klienci, którzy kupili Współczesne media – media multimodalne, … wybrali również:

Znakowanie, prezentacja, reklama żywności. Komentarz do rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2018
Stron: 556
199.00 zł
154.21 zł
Dodaj do koszyka
Ochrona danych osobowych w szkole i przedszkolu. Komentarz praktyczny, wzory dokumentów, procedury
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2018
Stron: 80
49.00 zł
37.97 zł
Dodaj do koszyka
Współczesne media – media multimodalne, t. 1: Zagadnienia ogólne i teoretyczne. Multimodalność mediów drukowanych
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2018
Stron: 186
33.60 zł
25.36 zł
Dodaj do koszyka
red.Abramowicz Maciej, red.Bartmiński Jerzy, red.Bielińska-Gardziel Iwona - Wartości w językowo-kulturowym obrazie świata Słowian i ich sąsiadów cz. 1
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Abramowicz Maciej, red.Bartmiński Jerzy, red.Bielińska-Gardziel Iwona
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2013
Stron: 316
33.60 zł
25.36 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Współczesne media – media multimodalne, t. 2: Multimodalność mediów elektronicznych -
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Socjologia. Społeczeństwo » Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10