X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kodeks cywilny. Prawo cywilne. Zbiór przepisów
-23%
+ do schowka
69.00 zł
53.47 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 15.53 zł
Cena katalogowa: 69.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2020
Miejsce wydania: 1
Stron: 1224
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

33.29 zł

Rabat: 10.81 zł
Cena katalogowa: 44.10 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Współczesne media t.1: Problemy i metody badań nad mediami

Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2020
Miejsce wydania: Lublin
Stron: 287
Format: B5
Oprawa: miękka
ISBN: 9788322792704

Targi Wirtualne - dla dzieci Targi Wirtualne - beletrystyka Targi Wirtualne - książka naukowa, reportaże

Opis:

 Współczesne media t.1: Problemy i metody badań nad mediami

Uznając, że nauki o mediach wchodzą w okres dojrzałości metodologicznej i chcąc uczcić jubileusz naszej serii, dziesiąty jej tytuł – Współczesne media. Problemy i metody badań nad mediami – zaplanowałyśmy jako swoiste podsumowanie. Ważnym powodem wyboru problematyki było przejście od etapu opisu wnętrza dyscypliny nauki o mediach (przedmioty badań i ich geneza) do poziomu dyskusji o metodologii (jak badać, czerpiąc z multigenetyczności dyscypliny).
 
Na nasze zaproszenie odpowiedziało 46 badaczy, których teksty zostały podzielone na dwa tomy. Teksty te, reprezentując poszczególne nurty badawcze współczesnego medioznawstwa, zawierają omówienie metod wykorzystywanych w badaniach nad mediami (zarówno zaczerpniętych z innych dyscyplin naukowych, jak i wypracowanych na gruncie medioznawstwa) i egzemplifikują zastosowanie tych metod w praktyce analitycznej, a także zwracają uwagę na najważniejsze (najbardziej aktualne lub ponadczasowo istotne) problemy badań nad mediami.
 
Ze Wstępu
 
Iwona Hofman
 
Danuta Kępa-Figura

Klienci, którzy kupili Współczesne media t.1: Problemy i metody … wybrali również:

Modzelewska Anna - Struktury organizacyjne NSZZ „Solidarność” w latach 1980-1989
-19%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Modzelewska Anna
Wydawca: UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI
Rok wydania: 2020
Stron: 416
39.90 zł
32.24 zł
Dodaj do koszyka
de Maistre Joseph - O rewolucji, suwerenności i konstytucji politycznej
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
de Maistre Joseph
Wydawca: Ośrodek Myśli Politycznej
Rok wydania: 2020
Stron: 620
47.25 zł
33.41 zł
Dodaj do koszyka
Keff Bożena - Antysemityzm. Niezamknięta historia
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Keff Bożena
Wydawca: CZARNA OWCA
Rok wydania: 2020
Stron: 248
39.90 zł
28.21 zł
Dodaj do koszyka
Bolisęga Maciej - Polityka pieniężna Europejskiego Banku Centralnego i Systemu Rezerwy Federalnej w latach 2000-2017
-34%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bolisęga Maciej
Wydawca: Poltext
Rok wydania: 2020
Stron: 155
44.90 zł
29.81 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Współczesne media t.1: Problemy i metody badań nad mediami -
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10