X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Bartosiewicz Adam - Polski Ład. Podatki i składki
-23%
+ do schowka
169.00 zł
130.96 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 38.04 zł
Cena katalogowa: 169.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Bartosiewicz Adam
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2022
Miejsce wydania: 1
Stron: 256
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy



Kraków 2021


Gadka. W sześćdziesiąt języków dookoła Europy

Gadka. W sześćdziesiąt języków dookoła Europy
Dorren Gaston
Kraków 2021


Irak. Piekło w raju

Irak. Piekło w raju
Smoleński Paweł
Sękowa 2021


Sekretne życie mózgu nastolatka

Sekretne życie mózgu nastolatka
Blackemore Sarah-Jayne
Maksymowicz-Hamann Jowita
Warszawa 2021


Gierek i jego czerwony dwór

Gierek i jego czerwony dwór
Kienzler Iwona
Warszawa 2021


Podpis w komórce

Podpis w komórce
Meyer Stephen C.
Warszawa 2021

Sztuka odpoczynku

Sztuka odpoczynku
Hammond Claudia
Smoleńska Elżbieta
Warszawa 2021

Pokaz

33.29 zł

Rabat: 10.81 zł
Cena katalogowa: 44.10 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Współczesne media t.1: Problemy i metody badań nad mediami

Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2020
Miejsce wydania: Lublin
Stron: 287
Format: B5
Oprawa: miękka
ISBN: 9788322792704

Opis:

 Współczesne media t.1: Problemy i metody badań nad mediami

Uznając, że nauki o mediach wchodzą w okres dojrzałości metodologicznej i chcąc uczcić jubileusz naszej serii, dziesiąty jej tytuł – Współczesne media. Problemy i metody badań nad mediami – zaplanowałyśmy jako swoiste podsumowanie. Ważnym powodem wyboru problematyki było przejście od etapu opisu wnętrza dyscypliny nauki o mediach (przedmioty badań i ich geneza) do poziomu dyskusji o metodologii (jak badać, czerpiąc z multigenetyczności dyscypliny).
 
Na nasze zaproszenie odpowiedziało 46 badaczy, których teksty zostały podzielone na dwa tomy. Teksty te, reprezentując poszczególne nurty badawcze współczesnego medioznawstwa, zawierają omówienie metod wykorzystywanych w badaniach nad mediami (zarówno zaczerpniętych z innych dyscyplin naukowych, jak i wypracowanych na gruncie medioznawstwa) i egzemplifikują zastosowanie tych metod w praktyce analitycznej, a także zwracają uwagę na najważniejsze (najbardziej aktualne lub ponadczasowo istotne) problemy badań nad mediami.
 
Ze Wstępu
 
Iwona Hofman
 
Danuta Kępa-Figura

Klienci, którzy kupili Współczesne media t.1: Problemy i metody … wybrali również:

Batóg Barbara redakcja naukowa - Mikroekonometria. Teoria i praktyka
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Batóg Barbara redakcja naukowa
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2020
Stron: 174
43.00 zł
32.46 zł
Dodaj do koszyka
Współczesne media t.2: Problemy i metody badań nad mediami
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2019
Stron: 315
42.00 zł
31.71 zł
Dodaj do koszyka
Anna Maria Wójcik - Podstawy dydaktyki dla studentów przygotowujących się do zawodu nauczyciela. Podręcznik akademicki do wykładów i ćwiczeń
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Anna Maria Wójcik
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2019
Stron: 187
39.90 zł
30.12 zł
Dodaj do koszyka
Współczesne media – media multimodalne, t. 2: Multimodalność mediów elektronicznych
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2018
Stron: 212
35.70 zł
26.95 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Współczesne media t.1: Problemy i metody badań nad mediami -
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10