X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy



Kraków 2021


Gadka. W sześćdziesiąt języków dookoła Europy

Gadka. W sześćdziesiąt języków dookoła Europy
Dorren Gaston
Kraków 2021


Irak. Piekło w raju

Irak. Piekło w raju
Smoleński Paweł
Sękowa 2021


Sekretne życie mózgu nastolatka

Sekretne życie mózgu nastolatka
Blackemore Sarah-Jayne
Maksymowicz-Hamann Jowita
Warszawa 2021


Gierek i jego czerwony dwór

Gierek i jego czerwony dwór
Kienzler Iwona
Warszawa 2021


Podpis w komórce

Podpis w komórce
Meyer Stephen C.
Warszawa 2021

Sztuka odpoczynku

Sztuka odpoczynku
Hammond Claudia
Smoleńska Elżbieta
Warszawa 2021

Pokaz

31.71 zł

Rabat: 10.29 zł
Cena katalogowa: 42.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Współczesne media t.2: Problemy i metody badań nad mediami

Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: Lublin
Stron: 315
Format: B5
Oprawa: miękka
ISBN: 9788322792711

Opis:

 Współczesne media t.2: Problemy i metody badań nad mediami

Tom jest osiągnięciem naukowym. […] Będzie dobrze służył wielu dyscyplinom polskiej humanistyki […], pomnaża w stopniu wysokim nasza wiedzę o mediach i języku „medialnym”. Zagadnienie jest fascynujące poznawczo zarówno dla lingwistyki, jak i nauk społecznych (medioznawstwa, teorii kultury, psychologii społecznej, politologii) z kilku powodów. Po pierwsze, media stały się we współczesnym świecie dominującą siłą napędową cywilizacji, a internet, korona mediów, podstawą funkcjonowania jednostek, mniejszych i większych grup aż po wymiar globalny. Po wtóre, w dwóch ostatnich dekadach XX wieku dokonała się rewolucja w przyswajaniu wiedzy, kultura pisma została zastąpiona przez nową kulturę piśmienności elektronicznej; ta nowa kultura jest silnie powiązana z najnowocześniejszymi mediami. Po trzecie, we wszystkich mediach, także w mediach najnowszej generacji, język nadal pełni rolę najważniejszą i wciąż jest kodem wiodącym, jednak narażonym na działanie medialnych mód, kultów i fascynacji.
 
Z recenzji prof. dr. hab. Kazimierza Ożoga



 

Klienci, którzy kupili Współczesne media t.2: Problemy i metody … wybrali również:

red.Mozgawa Marek - Przestępstwa przeciwko wolności
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Mozgawa Marek
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2020
Stron: 613
69.30 zł
52.31 zł
Dodaj do koszyka
Małgorzata Stręciwilk, Marzena Świstak, Sylwia Zaborska - E-protokół w postępowaniu przed Krajową Izbą Odwoławczą
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Małgorzata Stręciwilk, Marzena Świstak, Sylwia Zaborska
Wydawca: Towarzystwo Naukowe KUL
Rok wydania: 2019
Stron: 206
45.00 zł
38.25 zł
Dodaj do koszyka
Współczesne media t.1: Problemy i metody badań nad mediami
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2020
Stron: 287
44.10 zł
33.29 zł
Dodaj do koszyka
Współczesne media – media multimodalne, t. 2: Multimodalność mediów elektronicznych
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2018
Stron: 212
35.70 zł
26.95 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Współczesne media t.2: Problemy i metody badań nad mediami -
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10