X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Gołąb Jakub, Jakóbisiak Marek, Lasek Witold, Stokłosa Tomasz - Immunologia
-30%
+ do schowka
119.00 zł
83.88 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 35.12 zł
Cena katalogowa: 119.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Gołąb Jakub, Jakóbisiak Marek, Lasek Witold, Stokłosa Tomasz
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 498
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Córki Wawelu

Córki Wawelu
Anna Brzezińska
 
Kraków 2017


Himalaistki

Himalaistki
Mariusz Sepioło
Kraków 2017


Labirynt duchów

Labirynt duchów
Carlos Ruiz Zafon
 
Warszawa 2017


Smakoterapia

Smakoterapia
Iwona Zasuwa
 
Warszawa 2017


Wszechświat w twojej dłoni

Wszechświat w twojej dłoni
Christophe Galfard
 
Kraków 2017


Duchowe życie zwierząt

Duchowe życie zwierząt
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Lem. Życie nie z tej ziemi

Lem. Życie nie z tej ziemi
Wojciech Orliński
  2017

Gombrowicz, Ja, geniusz

Gombrowicz. Ja, geniusz
Klementyna Suchanow
2017

Pokaz

28.03 zł

Rabat: 3.47 zł
Cena katalogowa: 31.50 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Współczesne wyzwania dla przedsiębiorców. Komunikacja z rynkiem, zarządzanie produktami, motywowanie pracowników

Wydawca: Szkoła Główna Handlowa
Rok wydania: 2010
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 202
Format: B5
ISBN: 9788373785328

Opis:

Współczesne wyzwania dla przedsiębiorców. Komunikacja z rynkiem, zarządzanie produktami, motywowanie pracowników


Publikacja jest zbiorem opracowań analizujących wybrane zagadnienia zarządzania, których naczelnym tematem są współczesne wyzwania dla przedsiębiorstw. Wyzwania te dotyczą zarówno aspektów społecznych, ekonomicznych, technologicznych, jak i organizacyjnych. Poszczególne rozdziały zostały opracowane przez pracowników naukowych Szkoły Głównej Handlowej specjalizujących się w danych zagadnieniach. Wspólną intencją było przedstawienie współczesnych zjawisk zachodzących w otoczeniu oraz analiza reakcji przedsiębiorstw pod kątem ich działań w wybranych obszarach.


Spis treści:

PODZIĘKOWANIA
WSTĘP

CZĘŚĆ I. WYZWANIA DLA PRZEDSIĘBIORSTW - WPŁYW OTOCZENIA

WYZWANIA DLA PRZEDSIĘBIORSTW WE WSPÓŁCZESNYM ŚWIECIE
Maria Aluchna
Wprowadzenie
1. Główne obszary wyzwań
1.2. Aspekty ekonomiczne
1.3. Aspekty demograficzne
1.4. Aspekty socjokulturowe
1.5. Problemy środowiskowe
1.6. Sytuacja międzynarodowa
1.6.1. Gospodarki rozwijające się
1.6.2. Gospodarki peryferyjne
2. Dotychczasowe reakcje przedsiębiorstw wobec wyzwań
2.1. Istota reakcji przedsiębiorstw
2.2. Tendencje w zarządzaniu
2.3. Ład korporacyjny
2.4. Społeczna odpowiedzialność biznesu
Podsumowanie
Bibliografia

INNOWACJE - TRENDY, WYZWANIA, STRATEGIE
Beata Mierzejewska
1. Kryzys - wyzwanie czy szansa rozwoju?
2. Przyszłość innowacji
2.1. Mass customization
2.2. Otwartość
2.3. Partycypacja
2.4. Crowdsourcing i wiedza partnerów
2.5. Klient 2.0
3. "Otwarte" innowacje
4. Globalne wyzwania dla open innovation
5. Wyzwania globalnego kryzysu dla innowacji
Bibliografia

WYCENA PRODUKTÓW INNOWACYJNYCH
Mikołaj Pindelski
Wprowadzenie
1. Wartość produktu
2. Produkt innowacyjny
3. Wartość rynkowa a cena produktu innowacyjnego
3.1. Wycena na podstawie produktów konkurencyjnych i substytutów
3.2. Wycena wartości dla nabywcy
4. Poszukiwanie wartości wewnętrznej produktów innowacyjnych
4.1. Wycena uzależniona od poziomu kosztów
4.2. Cena wspierająca cele strategiczne
4.3. Zastosowanie teorii opcji realnych w wycenie produktów innowacyjnych
Podsumowanie
Bibliografia

ZASTOSOWANIE ANALIZY CON-JOINT W WYCENIE NOWYCH PRODUKTÓW
Mikołaj Pindelski
Wprowadzenie
1. Definicja
2. Założenia metod con-joint
3. Przebieg analizy
4. Adaptywna analiza con-joint
5. Badanie
5.1. Założenia badania
5.2. Wyniki badania
Podsumowanie
Bibliografia

CZĘŚĆ II. WYZWANIA DLA PRZEDSIĘBIORSTW - ZARZĄDZANIE ORGANIZACJĄ

OGRANICZENIA REALIZACJI STRATEGII ORGANIZACJI W DZIALE SPRZEDAŻY
Mikołaj Pindelski
Wprowadzenie
1. Założenia badań komunikacji wewnątrzorganizacyjnej
2. Wyniki badań
2.1. Użyteczność kanałów komunikacji
2.2. Wnioski ogólne z analizy użyteczności źródeł informacji w organizacji
2.3. Ocena skuteczności systemu komunikacji - znajomość strategii organizacji
2.4. Przepływ informacji w dziale sprzedaży
Podsumowanie
Bibliografia

PR-OWE KAMPANIE PRODUKTOWE - PROCES TWORZENIA, ZNACZENIE, POSTRZEGANIE

Rafał Mrówka
Wprowadzenie
1. Definicja produktowego public relations
2. Proces budowy PR-owskiej kampanii produktowej
2.1. Analiza sytuacji wyjściowej
2.2. Tworzenie strategii kampanii
2.3. Realizacja kampanii
2.4. Ewaluacja kampanii
2.5. Proces tworzenia PR-owskiej kampanii produktowej - podsumowanie
3. Znaczenie PR-u produktowego - specjaliści z zakresu PR-u i marketingu wobec PR-u produktowego
Podsumowanie
Bibliografia

SYSTEMY MOTYWACJI, OCENY I ŚWIADOMEGO ROZWOJU PRACOWNIKÓW JAKO NARZĘDZIE KOMUNIKACJI WEWNĄTRZ ORGANIZACJI NA PRZYKŁADZIE FIRMY PRODUKCYJNEJ Z BRANŻY BUDOWLANEJ
Rafał Mrówka
Wprowadzenie
Bibliografia
Załącznik - kwestionariusz badania satysfakcji pracowników w firmie X

WYKORZYSTANIE BADAŃ SATYSFAKCJI PRACOWNIKÓW W ZARZĄDZANIU PRZEDSIĘBIORSTWEM
Rafał Mrówka
Wprowadzenie
1. Przeprowadzanie badań satysfakcji pracowników
1.1. Cele przeprowadzania badań satysfakcji pracowników
1.2. Metoda przeprowadzania badań satysfakcji pracowników
1.3. Znaczenie udziału zewnętrznych badaczy -konsultantów w realizacji badania
1.4. Korzyści płynące z badania dla organizacji
2. Badanie satysfakcji pracowników w firmie ABC - analiza przypadku
2.1. Opis firmy i badania
2.2. Wyniki badań kwestionariuszowych
3. Wnioski z badania - rekomendacje zarządcze

PRZEGLĄD SYSTEMÓW OCEN PRACOWNICZYCH
Joanna Żukowska, Mikołaj Pindelski
Wprowadzenie
1. Czym jest system ocen pracowniczych?
2. Wybrane narzędzia oceny pracowniczej
3. Ocena 360 stopni
4. Błędy najczęściej występujące w procesie ocen oraz ich rozwiązywanie
Bibliografia

Klienci, którzy kupili Współczesne wyzwania dla przedsiębiorców. … wybrali również:

Covey Stephen R. - 7 nawyków skutecznego działania
-28%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Covey Stephen R.
Wydawca: Rebis
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 3
Stron: 384
39.90 zł
28.61 zł
Dodaj do koszyka
Gierusz Barbara - Zbiór rozwiązań do podręcznika samodzielnej nauki księgowania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gierusz Barbara
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 10
Stron: 96
19.95 zł
14.26 zł
Dodaj do koszyka
Gierusz Barbara - Podręcznik samodzielnej nauki księgowania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gierusz Barbara
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 10
Stron: 540
47.25 zł
33.78 zł
Dodaj do koszyka
Wanda Wójtowicz (red.), Andrzej Gorgol, Artur Kuś, Andrzej Niezgoda, Paweł Smoleń - Zarys finansów publicznych i prawa finansowego
-24%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wanda Wójtowicz (red.), Andrzej Gorgol, Artur Kuś, Andrzej Niezgoda, Paweł Smoleń
Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2014
Miejsce wydania: 1
Stron: 421
59.00 zł
45.13 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Współczesne wyzwania dla przedsiębiorców. Komunikacja z rynkiem, zarządzanie produktami, motywowanie pracowników - red. Aluchna Maria
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10