X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

red.Skorupka Jerzy - Kodeks postępowania karnego. Komentarz
-10%
+ do schowka
349.00 zł
314.10 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 34.90 zł
Cena katalogowa: 349.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
red.Skorupka Jerzy
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1
Stron: 2248
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

31.92 zł

Rabat: 7.98 zł
Cena katalogowa: 39.90 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Współczesny świat dziecka. Media i konsumpcja

Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: Kraków
Stron: 372
Format: B5
Oprawa: miękka
ISBN: 9788323345565

Opis:

Współczesny świat dziecka. Media i konsumpcja

Dzieci i dorośli zmieniają się pod wpływem wielu czynników,wzorców i narzędzi komunikacji. Warto obserwować te fascynujące procesy w kontekście świata wartości, który ujawnia się w treściach medialnych. W niniejszej książce przyglądamy się  wielu społecznym zjawiskom i fenomenom zachodzącym w kulturze konsumpcji oraz świecie mediów. Autorzy i autorki tekstów dokonują wnikliwych analiz relacji między dziećmi i dorosłymi, juniorami i seniorami, badają procesy infantylizacji, a także estetyki dzieciństwa. Pokazują medialnych bohaterów świata dzieci i młodzieży, ich kłopoty i dylematy, które są też problemami młodych ludzi. Omawiają kulturowe zjawiska, analizując reklamy, telewizyjne programy rozrywkowe dla dzieci, grupy fanowskie, bajki, filmy, seriale, kanały YouTube, wirtualne dzienniki szkolne.
 
Małgorzata Bogunia-Borowska jest doświadczoną badaczką kultury współczesnej, w której media i konsumpcja stanowią tematy fundamentalne. Należy do najlepszych badaczy problematyki telewizji, wzorów konsumpcji. Kontynuacja badań relacji dzieci–media, tym razem z uwzględnieniem nowych mediów, wydaje się jak najbardziej wskazana i ważna.
W książce krzyżują się różnorodne i wielowymiarowe spojrzenia badaczy, łączących podejścia teoretyczne z praktyką badawczą. Wielką zaletą niniejszej publikacji jest aktualność analizowanych zjawisk. To bardzo wartościowa pozycja na liście lektur obowiązkowych nie tylko dla studentów i badaczy z obszaru nauk społecznych, ale także zdecydowanie szerszego kręgu czytelników: rodziców, wychowawców czy wszystkich świadomych konsumentów mediów.
Prof. Małgorzata Molęda-Zdziech
 
Małgorzata Bogunia-Borowska – socjolog i medioznawca. Pracuje w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.

Klienci, którzy kupili Współczesny świat dziecka. Media i … wybrali również:

Kliszcz Joanna - Psychologia potrzeb osób starszych. Potrzeby psychospołeczne po 65. roku życia
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kliszcz Joanna
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2019
Stron: 228
50.00 zł
37.74 zł
Dodaj do koszyka
Psychospołeczne uwarunkowania potrzeb młodzieży z rodzin niepełnych
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2019
Stron: 350
44.10 zł
33.29 zł
Dodaj do koszyka
Michalczak Tomasz - Europa w obliczu islamskiego terroryzmu. Dlaczego dochodzi do ataków terrorystycznych i jak im przeciwdziałać
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Michalczak Tomasz
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2019
Stron: 228
49.00 zł
36.99 zł
Dodaj do koszyka
Klimczak Wioletta - Współuzależnienie. Doświadczenia żon alkoholików w perspektywie biograficznej
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Klimczak Wioletta
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2019
Stron: 184
45.00 zł
33.97 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Współczesny świat dziecka. Media i konsumpcja - red.Bogunia-Borowska Małgorzata
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Rodzina. Małżeństwo » Dziecko. Młodzież
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10