X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Bochenek Adam, Reicher Michał - Anatomia czlowieka tom 1-5
-24%
+ do schowka
479.00 zł
366.39 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 112.61 zł
Cena katalogowa: 479.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Bochenek Adam, Reicher Michał
Wydawca: PZWL
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1058
Stron: 3330
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

Zapowiedź: 30.11.2019
Powiadom mnie

31.28 zł

Rabat: 12.72 zł
Cena katalogowa: 44.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Wybrane formy promocji książki w Polsce i na świecie

Śmigiel Łukasz
Wydawca: LIBRON
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: Kraków-Wrocław
Stron: 222
Format: 12.1x19.5
Oprawa: miękka
ISBN: 9788365705921

Opis:

DR ŁUKASZ ŚMIGIEL adiunkt w  Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, autor książek beletrystycznych: powieści (m.in. Muzykologia, Decathexis) oraz zbiorów opowiadań (Demony, Mordercy). Dziennikarz radiowy specjalizujący się w rozmowach z pisarzami (m.in. dla Polskiego Radia). Jego teksty ukazywały się w czasopismach kulturalno-literackich (m.in. „Tygiel Kultury”, „Przekrój”, „Nowa Fantastyka”, „Znaczenia”) oraz online (m.in. Onet, Polygamia). Jako wydawca, redaktor i specjalista ds. promocji pracował przy wydaniu wielu tytułów książkowych. Regularnie prowadzi warsztaty i szkolenia z zakresu wiedzy o rynku książki oraz kreatywnego pisania. Zmiany na rynku książki nieustannie nabierają tempa. Sprawiają to nie tylko takie technologie jak druk cyfrowy czy cyfrowa książka, ale także zupełnie nowe relacje pomiędzy pisarzem, wydawcą a czytelnikiem w świecie nowych mediów. Niniejsza pozycja ma za zadanie wprowadzić miłośników książek w świat promocji literatury i pisarza. Aktualna wiedza z zakresu pracy na rynku książki przeplata się z opisem tego, jak narzędzia stosowane w marketingu literackim ewoluowały na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat (np. w social mediach). Dziś największym problemem pisarza i wydawcy nie jest bowiem wydanie książki, lecz skuteczne dotarcie z informacją o niej do właściwego grona odbiorców. Ta publikacja to pierwszy krok do zanalizowania tego zagadnienia.

Klienci, którzy kupili Wybrane formy promocji książki w Polsce … wybrali również:

Carl W. Dell Jr. - Terapia jąkania u dzieci w młodszym wieku szkolnym. Podręcznik dla logopedów
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Carl W. Dell Jr.
Wydawca: Impuls
Rok wydania: 2019
Stron: 148
35.09 zł
24.98 zł
Dodaj do koszyka
Kosecki Andrzej - Kontraktowanie realizacji przedsięwzięć budowlanych
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kosecki Andrzej
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2019
Stron: 210
69.00 zł
53.47 zł
Dodaj do koszyka
Kodeks spółek handlowych. Komentarz
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. Beck
Rok wydania: 2018
Stron: 1596
299.00 zł
254.15 zł
Dodaj do koszyka
red.Ciszewski Jerzy - Polskie prawo handlowe
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Ciszewski Jerzy
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2015
Stron: 452
69.00 zł
53.47 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Wybrane formy promocji książki w Polsce i na świecie - Śmigiel Łukasz
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Kultura. Cywilizacja. Etnografia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10