X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy



Kraków 2021


Gadka. W sześćdziesiąt języków dookoła Europy

Gadka. W sześćdziesiąt języków dookoła Europy
Dorren Gaston
Kraków 2021


Irak. Piekło w raju

Irak. Piekło w raju
Smoleński Paweł
Sękowa 2021


Sekretne życie mózgu nastolatka

Sekretne życie mózgu nastolatka
Blackemore Sarah-Jayne
Maksymowicz-Hamann Jowita
Warszawa 2021


Gierek i jego czerwony dwór

Gierek i jego czerwony dwór
Kienzler Iwona
Warszawa 2021


Podpis w komórce

Podpis w komórce
Meyer Stephen C.
Warszawa 2021

Sztuka odpoczynku

Sztuka odpoczynku
Hammond Claudia
Smoleńska Elżbieta
Warszawa 2021

Pokaz

37.42 zł

Rabat: 12.48 zł
Cena katalogowa: 49.90 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej

Maria Bajak
Wydawca: PWE
Rok wydania: 2021
Miejsce wydania:
Stron: 184
Format:
ISBN: 9788320824636

Opis:

Współczesny konsument za sprawą technologii cyfrowych podczas zakupów coraz częściej balansuje na granicy świata rzeczywistego i wirtualnego. Otoczony wszechobecną nowoczesnością oczekuje atrakcyjnych i wyróżniających się komunikatów marketingowych. Angażujący dialog z marką mogą wspierać między innymi rozwiązania z obszaru internetu rzeczy. Jako jedną z perspektywicznych technologii wskazać można beacony, które pełnią funkcję punktów kontaktowych konsumenta z marką. Urządzenia te lokalizują użytkownika w przestrzeni i przesyłają mu pakiet spersonalizowanych informacji, wspierając go na ścieżce zakupowej. Umożliwiają realizację wielowymiarowych kampanii marketingowych opartych na tworzeniu indywidualnej relacji z odbiorcą.

Książka przedstawia beacony jako technologię z obszaru internetu rzeczy w kontekście ich wykorzystania w komunikacji marketingowej. Można z niej dowiedzieć się między innymi:
jakie możliwości prezentują beacony w obszarze komunikacji marketingowej,
jakie oczekiwania mają konsumenci wobec tej technologii,
w jaki sposób te sensory mogą wspierać działania z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu i wyrównywania szans,
jakie są główne niebezpieczeństwa związane z wykorzystaniem beaconów w przedsiębiorstwie,
jakie jest miejsce tych urządzeń w systemie komunikacji marketingowej.

Książka stanowi wprowadzenie do dalszej dyskusji na temat znaczenia technologii cyfrowych w biznesie oraz możliwości ich wykorzystania do kształtowania relacji z konsumentem.

Klienci, którzy kupili Wykorzystanie beaconów w komunikacji … wybrali również:

Microsoft Excel w pracy finansisty.. Analiza i modelowanie danych finansowych
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: PWE
Rok wydania: 2020
Stron: 218
49.90 zł
37.42 zł
Dodaj do koszyka
Krystyna Mazurek-Łopacińska - Zachowania konsumentów na współczesnym rynku
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Krystyna Mazurek-Łopacińska
Wydawca: PWE
Rok wydania: 2021
Stron: 424
69.90 zł
52.42 zł
Dodaj do koszyka
Agnieszka Wałęga, Grzegorz Wałęga, Ryszard Kowals - Warunki życia nadmiernie zadłużonych gospodarstw..
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Agnieszka Wałęga, Grzegorz Wałęga, Ryszard Kowals
Wydawca: PWE
Rok wydania: 2021
Stron: 236
49.90 zł
37.42 zł
Dodaj do koszyka
Piotr Mielus - Pozagiełdowe instrumenty pochodne na rynku...
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Piotr Mielus
Wydawca: PWE
Rok wydania: 2021
Stron: 258
64.90 zł
48.67 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej - Maria Bajak
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10