Rozumiem
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies, aby umożliwić funkcjonowanie strony i lepiej spełniać Twoje wymagania. Kontynuując przeglądanie serwisu akceptujesz wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje można znaleźć tutaj.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Grzybczyk Katarzyna - Ikony popkultury a prawo własności intelektualnej. Jak znani i sławni chronią swoje prawa
-24%
+ do schowka
59.00 zł
44.78 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 14.22 zł
Cena katalogowa: 59.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Grzybczyk Katarzyna
Wydawca: Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: 1
Stron: 272
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




21 lekcji na XXI wiek

21 lekcji na XXI wiek
Yuval Noah Harari
                Kraków 2018


Pierwszy człowiek

Pierwszy człowiek. Historia Neila Armstronga
James R. Hansen
Patryk Gołębiowski
Andrzej Lesz
Warszawa 2018


Ludzkość poprawiona

Ludzkość poprawiona
Grzegorz Lindenberg
Kraków 2018


TOPR

TOPR Żeby inni mogli przeżyć
Beata Sabała-Zielińska
Warszawa 2018


Kreatywność

Kreatywność. Mózg
w dobie innowacji
Elkhonon Goldberg
Warszawa 2018


Strefa cyberwojny

Strefa cyberwojny
Agata Kaźmierska
Wojciech Brzeziński
 
Warszawa 2018


Niebezpieczne związki Donalda Tuska

Niebezpieczne związki Donalda Tuska
Wojciech Sumliński
Biała Podlaska 2018

Krótka historia sztuki

Krótka historia sztuki
Susie Hodge
Warszawa 2018

Pokaz

28.07 zł

Rabat: 13.83 zł
Cena katalogowa: 41.90 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Wywieranie wpływu przez grupy. Psychologia relacji

Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Rok wydania: 2007
Wydanie: 2
Miejsce wydania: Gdańsk
Stron: 232
Format: B5
Oprawa: twarda
ISBN: 9788374891042

Opis:

Żyjemy w świecie, w którym stosunki między grupami społecznymi naznaczone są wrogością i przemocą. U źródeł konfliktów znajdziemy stereotypy, uprzedzenia i dyskryminację. Chcąc poprawić relacje międzygrupowe, powinniśmy najpierw zapytać: Dlaczego ludzie odwołują się do stereotypów?
Skąd bierze się nienawiść między członkami poszczególnych grup? Dlaczego ludzie dyskryminują tych, którzy się od nich różnią? Książka prezentuje dorobek psychologii społecznej w zakresie stosunków międzygrupowych. Zbudowana jest z krótkich, lecz nasyconych treścią opisów najważniejszych danych związanych z tą problematyką.

Klienci, którzy kupili Wywieranie wpływu przez grupy. Psychologia … wybrali również:

Goodman Norman - Wstęp do socjologii
-35%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Goodman Norman
Wydawca: Zysk i S-ka
Rok wydania: 2017
Stron: 388
39.00 zł
25.54 zł
Dodaj do koszyka
Urszula Legierska - Pracownicy administracji publicznej ćw. EKONOMIK
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Urszula Legierska
Wydawca: EKONOMIK
Rok wydania: 2016
Stron: 84
14.70 zł
12.49 zł
Dodaj do koszyka
Golińska Lucyna - Pracoholizm inaczej
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Golińska Lucyna
Wydawca: Difin
Rok wydania: 2014
Stron: 226
45.00 zł
33.97 zł
Dodaj do koszyka
red.Mazowiecka Lidia - Ochrona danych osobowych i wizerunku ofiary przestępstwa
-24%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Mazowiecka Lidia
Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2014
Stron: 185
39.00 zł
29.60 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Wywieranie wpływu przez grupy. Psychologia relacji - Stephan W.G., Stephan C.W.
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Poradniki
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10