X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Rafał A. Ziemkiewicz - Złowrogi cień Marszałka
-30%
+ do schowka
44.90 zł
31.34 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 13.56 zł
Cena katalogowa: 44.90 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Rafał A. Ziemkiewicz
Wydawca: Fabryka Słów
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 448
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

52.19 zł

Rabat: 20.81 zł
Cena katalogowa: 73.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Zachowania konsumentów

Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 399
Format: B5
ISBN: 9788375267433

Opis:

Zachowania konsumentów

Analiza zachowań konsumenckich stanowi dziedzinę podlegającą ciągłym zmianom. Przyzwyczajenia i gusta klientów zmieniają się jak w kalejdoskopie. Książka skupia uwagę na najnowszych opracowaniach związanych z tym zagadnieniem i na ostatnich osiągnięciach marketingu jako nauki. Podkreśla rolę wyjaśnień behawioralnych, znaczenie zwyczajów i modelowania schematów rynkowych oraz zmian zachodzących na rynku. Porusza takie zagadnienia jak:
  • zdefiniowanie podstawowych pojęć związanych z różnymi formami dokonywania zakupów,
  • schematy nabywcze - lojalność konsumencka, wartość marki oraz typowe cechy rynków stabilnych i zmiennych,
  • procesy podejmowania decyzji - metody przewidywania oraz skutki występujące po podjęciu decyzji dotyczące poziomu satysfakcji i jakości,
  • reakcja konsumentów na czynniki wpływające na konsumpcję, którymi są: cena, środowisko detaliczne, wpływy społeczne i działania reklamowe.
Zamieszczone w książce ćwiczenia praktyczne pomogą czytelnikom w stosowaniu opisanych metod badania zachowań konsumenckich - w przeprowadzaniu niezbędnych obliczeń, obserwacji, pomiarów i w  obsłudze odpowiednich programów komputerowych. Ten kompleksowy przewodnik zarówno po teorii i najnowszych tendencjach, jak i  praktycznych aspektach analizy zachowań konsumenckich będzie więc cennym źródłem wiedzy nie tylko dla studentów kierunków związanych z  marketingiem i biznesem, ale także dla marketingowców, menedżerów i  kadry kierowniczej firm.


Spis treści

Przedmowa
str. 7

Podziękowania
str. 11

CZĘŚĆ I. WSTĘP
str. 13


Rozdział 1. Założenia i wyjaśnienia dotyczące badań nad zachowaniami konsumentów
str. 15

CZĘŚĆ II. SCHEMATY KONSUMPCJI
str. 43


Rozdział 2. Lojalność klienta
str. 45

Rozdział 3. Znajomość marki, wartość marki i rozszerzenie marki
str. 71

Rozdział 4. Rynki stabilne
str. 93

Rozdział 5. Dynamika rynku
str. 122

CZĘŚĆ III. WYJAŚNIENIE PROCESU PODEJMOWANIA DECYZJI
str. 153


Rozdział 6. Prognozowanie i wyjaśnianie zachowań
str. 155

Rozdział 7. Przetwarzanie informacji i podejmowanie decyzji
str. 183

Rozdział 8. Jakość a satysfakcja konsumentów
str. 211

CZĘŚĆ IV. REAKCJA RYNKU
str.. 241


Rozdział 9. Reakcje konsumentów na ceny i promocje
str. 243

Rozdział 10. Ujęcie detaliczne
str. 270

Rozdział 11. Wpływ opinii ustnych
str. 301

Rozdział 12. Reakcja na działania reklamowe
str. 335

Bibliografia
str. 363

Indeks
str. 395

Klienci, którzy kupili Zachowania konsumentów wybrali również:

Cormen Thomas H., Leiserson Charles E., Rivest Ronald L, Stein Clifford - Wprowadzenie do algorytmów
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Cormen Thomas H., Leiserson Charles E., Rivest Ronald L, Stein Clifford
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2013
Stron: 1300
149.00 zł
105.79 zł
Dodaj do koszyka
Scherer Hermann - Dzieci szczęścia
-18%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Scherer Hermann
Wydawca: Wydawnictwo GALL
Rok wydania: 2012
Stron: 251
44.90 zł
36.81 zł
Dodaj do koszyka
Janowski Jacek - Informatyka prawnicza
-24%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Janowski Jacek
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2011
Stron: 447
79.00 zł
60.43 zł
Dodaj do koszyka
Bardach Juliusz, Leśnodorski Bogusław, Pietrzak Michał - Historia ustroju i prawa polskiego
-20%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bardach Juliusz, Leśnodorski Bogusław, Pietrzak Michał
Wydawca: Wydawnictwo Prawnicze LexisNexis
Rok wydania: 2009
Stron: 693
75.00 zł
60.00 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Zachowania konsumentów - East Robert, Wright Malcolm, Vanhuele Marc
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Podręczniki. Ćwiczenia i zadania » Podręczniki akademickie. Skrypty
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10