X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

red.Hauser Roman , red.Wierzbowski Marek - Kodeks postępowania administracyjnego. Komentarz
-10%
+ do schowka
349.00 zł
314.10 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 34.90 zł
Cena katalogowa: 349.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
red.Hauser Roman , red.Wierzbowski Marek
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2020
Miejsce wydania: 1
Stron: 1300
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

38.16 zł

Rabat: 6.74 zł
Cena katalogowa: 44.90 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Zachowania konsumentów a kształtowanie się ceny..

Łukasz Zakonnik
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wydania: 2019
Wydanie: 1
Miejsce wydania:
Stron: 248
Format: 13.5x35.5cm
ISBN: 9788380889347

Opis:

Dobra używane, czyli kiedyś przez kogoś posiadane i ponownie odprzedawane, dość długo znajdowały się na marginesie handlu. Przełomem stał się rozwój handlu elektronicznego pomiędzy osobami fizycznymi, m.in. na aukcjach internetowych czy portalach ogłoszeniowych. Możliwość globalnego handlu dobrami używanymi uwypukliła problem właściwego określania ich ceny. Autor publikacji przeanalizował zakończone transakcje na wiodącym polskim portalu aukcyjnym w kontekście ceny końcowej, a jako jeden z najistotniejszych czynników wpływu przyjął szeroki zakres obserwowanych zachowań kupujących. Efektem podjętych badań są modele kształtowania się ceny końcowej dóbr używanych, zaimplementowane w ramach autorskiego systemu informatycznego.

Klienci, którzy kupili Zachowania konsumentów a kształtowanie … wybrali również:

Rosołowski Marcin, Bińczyk Arkadiusz - Świat polskiej szlachty Dzieje ludzi i rodzin
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Rosołowski Marcin, Bińczyk Arkadiusz
Wydawca: Fundacja.im.XBW Ignacego Krasickiego
Rok wydania: 2019
Stron: 160
35.70 zł
25.53 zł
Dodaj do koszyka
Schein Edgar H., Schein Peter H. - Potęga relacji w zarządzaniu. O trudnej sztuce bycia pokornym liderem
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Schein Edgar H., Schein Peter H.
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2019
Stron: 204
49.00 zł
37.97 zł
Dodaj do koszyka
Jez Humble, Joanne Molesky, Barry O`Reilly - Metoda Lean Enterprise. W poszukiwaniu innowacji
-32%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Jez Humble, Joanne Molesky, Barry O`Reilly
Wydawca: One Press
Rok wydania: 2019
Stron: 296
49.00 zł
33.47 zł
Dodaj do koszyka
Joanna Szydło - Kulturowe ramy zarządzania
-20%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Joanna Szydło
Wydawca: Naukowe Sophia
Rok wydania: 2018
Stron: 182
74.00 zł
59.05 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Zachowania konsumentów a kształtowanie się ceny.. - Łukasz Zakonnik
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10