X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy



Kraków 2021


Gadka. W sześćdziesiąt języków dookoła Europy

Gadka. W sześćdziesiąt języków dookoła Europy
Dorren Gaston
Kraków 2021


Irak. Piekło w raju

Irak. Piekło w raju
Smoleński Paweł
Sękowa 2021


Sekretne życie mózgu nastolatka

Sekretne życie mózgu nastolatka
Blackemore Sarah-Jayne
Maksymowicz-Hamann Jowita
Warszawa 2021


Gierek i jego czerwony dwór

Gierek i jego czerwony dwór
Kienzler Iwona
Warszawa 2021


Podpis w komórce

Podpis w komórce
Meyer Stephen C.
Warszawa 2021

Sztuka odpoczynku

Sztuka odpoczynku
Hammond Claudia
Smoleńska Elżbieta
Warszawa 2021

Pokaz

46.31 zł

Rabat: 12.69 zł
Cena katalogowa: 59.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Zachowania konsumentów. Globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe

red: Bartosik-Purgat Małgorzata
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2021
Wydanie: 1
Miejsce wydania:
Stron: 282
Format: 16.5x23.5
Oprawa: miękka
ISBN: 9788301194604

Opis:

Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Łódzkiego, a także Uniwersytetu Warszawskiego. Przedmiotem zainteresowań autorów jest konsument, jego decyzje i działanie w warunkach rozwoju nowych technologii, szerokiego dostępu do internetu, kryzysów, a także ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Głębokiej analizie poddane zostały najnowsze tendencje w zachowaniach konsumentów pod wpływem zmieniającego się otoczenia oraz zachodzących w nich procesów. W książce zaprezentowano zmiany, jakie zachodzą w konsumentach podczas podejmowania przez nich decyzji zakupowych. Modyfikacje te są spowodowane zarówno użytkowaniem mediów społecznościowych, usług mobilnych, zmianą w stylu życia, jak i działaniami przedsiębiorstw. Wskazano współczesne problemy oraz przedstawiono specyfikę segmentów konsumentów charakteryzujących rynki rozwinięte. Monografia stanowi bogate źródło wiedzy dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu. Adresowana jest również do naukowców, badaczy i praktyków. Informacja o autorze/ redaktorze: dr hab. Małgorzata Bartosik - Purgat, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Jej zainteresowania naukowe i badawcze koncentrują się przede wszystkim wokół kulturowych uwarunkowań biznesu międzynarodowego, zachowań konsumentów na rynku międzynarodowym oraz międzynarodowych strategiach przedsiębiorstw.

Klienci, którzy kupili Zachowania konsumentów. Globalizacja, … wybrali również:

red.Monika Boguszewicz-Kreft - Przedsiębiorstwa i ich interesariusze
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Monika Boguszewicz-Kreft
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2015
Stron: 188
48.00 zł
33.02 zł
Dodaj do koszyka
Lucy Leu - Porozumienie bez przemocy. Ćwiczenia
-34%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Lucy Leu
Wydawca: CZARNA OWCA
Rok wydania: 2016
Stron: 230
39.99 zł
26.23 zł
Dodaj do koszyka
Ewa Godlewska - Skuteczne CV i list motywacyjny
-37%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Ewa Godlewska
Wydawca: Samo Sedno
Rok wydania: 2012
Stron: 152
19.99 zł
12.69 zł
Dodaj do koszyka
Żemigała M. - Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa. Budowanie zdrowej, efektywnej organizacji
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Żemigała M.
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2007
Stron: 270
51.45 zł
39.87 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Zachowania konsumentów. Globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe -
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10