X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

prof. Jerzy Bralczyk - Pakiet: W drogę!!!, Do domu!!!, Jeść!!!
-38%
+ do schowka
149.90 zł
92.79 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 57.11 zł
Cena katalogowa: 149.90 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
prof. Jerzy Bralczyk
Wydawca: Bosz
Rok wydania: 2021
Miejsce wydania: 128
Stron: 592
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy



Kraków 2021


Gadka. W sześćdziesiąt języków dookoła Europy

Gadka. W sześćdziesiąt języków dookoła Europy
Dorren Gaston
Kraków 2021


Irak. Piekło w raju

Irak. Piekło w raju
Smoleński Paweł
Sękowa 2021


Sekretne życie mózgu nastolatka

Sekretne życie mózgu nastolatka
Blackemore Sarah-Jayne
Maksymowicz-Hamann Jowita
Warszawa 2021


Gierek i jego czerwony dwór

Gierek i jego czerwony dwór
Kienzler Iwona
Warszawa 2021


Podpis w komórce

Podpis w komórce
Meyer Stephen C.
Warszawa 2021

Sztuka odpoczynku

Sztuka odpoczynku
Hammond Claudia
Smoleńska Elżbieta
Warszawa 2021

Pokaz

52.42 zł

Rabat: 17.48 zł
Cena katalogowa: 69.90 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Zachowania konsumentów na współczesnym rynku

Krystyna Mazurek-Łopacińska
Wydawca: PWE
Rok wydania: 2021
Miejsce wydania:
Stron: 424
Format:
ISBN: 9788320824421

Opis:

Rynkowe zachowania konsumentów powinny być dla przedsiębiorstw źródłem inspiracji oraz podstawą kształtowania decyzji rynkowych. Celem książki jest:

przedstawienie głównych megatrendów w zachowaniach konsumentów, ich reakcji na działania marketingowe przedsiębiorstw oraz kierunków i sposobów wykorzystania tej wiedzy na poszczególnych etapach formułowania i realizowania strategii marketingowych,
wskazanie roli klienta w kreowaniu wartości opartej na koncepcjach open innovation, a także przedstawienie nowych koncepcji zarządzania związanych z klientem,
przedstawienie głównych uwarunkowań, instrumentów oraz kierunków działań służących umieszczaniu konsumenta w centrum strategii marketingowej przedsiębiorstwa.
Książka jest adresowana do studentów uczelni ekonomicznych oraz innych szkół wyższych kształcących na kierunkach zarządzania, marketingu socjologii i psychologii oraz do praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za stosowanie marketingu w przedsiębiorstwie oraz zarządzanie relacjami z klientami.

Klienci, którzy kupili Zachowania konsumentów na współczesnym … wybrali również:

Jerzy Kujawa - Ekonomika transportu morskiego...
-20%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Jerzy Kujawa
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Rok wydania: 2021
Stron: 208
33.60 zł
26.95 zł
Dodaj do koszyka
Pocztowski Aleksy, Rakowska Anna, Sitko-Lutek Agnieszka - Zarządzanie zasobami ludzkimi w Polsce. Ewolucja i współczesność
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Pocztowski Aleksy, Rakowska Anna, Sitko-Lutek Agnieszka
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2021
Stron: 384
69.00 zł
53.47 zł
Dodaj do koszyka
Piotr Banaszyk, Sabina Kauf, Jacek Szołtysek - Logistyka jako czynnik dobrostanu
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Piotr Banaszyk, Sabina Kauf, Jacek Szołtysek
Wydawca: PWE
Rok wydania: 2021
Stron: 154
39.90 zł
29.92 zł
Dodaj do koszyka
Wpływ COVID-19 na finanse. Polska perspektywa
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2021
Stron: 256
65.00 zł
49.07 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Zachowania konsumentów na współczesnym rynku - Krystyna Mazurek-Łopacińska
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10