X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Chodakiewicz Marek Jan - Międzymorze (wyd. 2021)
-34%
+ do schowka
73.00 zł
48.03 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 24.97 zł
Cena katalogowa: 73.00 zł
Dostępność: do 72h
KSIĄŻKA
Chodakiewicz Marek Jan
Wydawca: 3S MEDIA
Rok wydania: 2021
Stron: 610
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy



Kraków 2021


Gadka. W sześćdziesiąt języków dookoła Europy

Gadka. W sześćdziesiąt języków dookoła Europy
Dorren Gaston
Kraków 2021


Irak. Piekło w raju

Irak. Piekło w raju
Smoleński Paweł
Sękowa 2021


Sekretne życie mózgu nastolatka

Sekretne życie mózgu nastolatka
Blackemore Sarah-Jayne
Maksymowicz-Hamann Jowita
Warszawa 2021


Gierek i jego czerwony dwór

Gierek i jego czerwony dwór
Kienzler Iwona
Warszawa 2021


Podpis w komórce

Podpis w komórce
Meyer Stephen C.
Warszawa 2021

Sztuka odpoczynku

Sztuka odpoczynku
Hammond Claudia
Smoleńska Elżbieta
Warszawa 2021

Pokaz

51.08 zł

Rabat: 26.92 zł
Cena katalogowa: 78.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Zarys ogólnej dydaktyki nauki

Dietrich Benner, Dariusz Stępkowski
Wydawca: Impuls
Rok wydania: 2021
Stron: 424
Format: Format: 235x145 mm
ISBN: 9788380958968

Opis:

Polecamy kolejny wyjątkowy podręcznik akademicki w ramach serii autorskich podręczników akademickich Pedagogika Nauce i Praktyce pt. pt. Zarys ogólnej dydaktyki nauki. Podstawy i orientacje dla kształcenia nauczycieli, nauczania i badań edukacyjnych.
Monografia nie prezentuje uniwersalnego podejścia do przygotowywania i prowadzania lekcji ze wszystkich przedmiotów i w każdym typie szkół ani propozycji wielofunkcyjnej dydaktyki szczegółowej, którą można by się posługiwać na wszystkich przedmiotach należących do podstawy programowej kształcenia ogólnego. Jest to zarys ogólnej dydaktyki nauki. Opracowano w nim koncepcję umożliwiającą dalsze formułowanie dyrektyw dydaktycznych odnośnie do propedeutyki nauki w wyższych klasach ostatniego poziomu systemu kształcenia ogólnego i na pierwszych latach studiów wyższych. Odwołując się do wybranych paradygmatów nauki i typów wiedzy wykorzystywanych w nauczaniu szkolnym i akademickim, w książce położono powtórnie nacisk na zależności zachodzące między nauczaniem i uczeniem się.
Pojęcie dydaktyki stosuje się w niniejszym opracowaniu zgodnie z rozumieniem sięgającym swoimi korzeniami starożytnej Grecji. W jego centrum sytuują się czynności nauczania realizowane przez osoby nauczające i przyswajania przekazywanych treści przez uczącego się. To ostatnie dokonuje się w ramach procesu uczenia się wspieranego i zapośredniczonego przez nauczanie i jest od tego ściśle uzależnione. Współcześnie projektowanie i realizowanie dydaktyki jako nauki o nauczaniu straciło status oczywistości. W wielu koncepcjach dydaktycznych zarówno ogólnych, jak i szczegółowych (przedmiotowych) zrezygnowano w ogóle z pojęcia nauczania jako centralnej kategorii. Koncepcje te definiują siebie same jako teorie badające oraz analizujące dziedzinowe i ponaddziedzinowe uczenie się uczniów. Ta uwaga dotyczy nie tylko współczesnych projektów badawczych poświęconych nauczaniuuczeniu się, które trafniej należałoby określić jako uczenie sięnauczanie, lecz także analiz teoretycznych z zakresu filozofii edukacji. Ich autorzy dostrzegają co prawda powiązania między doświadczeniem i uczeniem się, jednak zależność między nauczaniem i uczeniem się, tj. byciem nauczanym lub uczeniem się w trakcie nauczania, w znacznym stopniu wykracza poza obszar ich zainteresowania. Jako potwierdzenie tego niech wystarczy wskazanie na współczesne opracowania poświęcone podstawowym pojęciom pedagogicznym, takim jak wychowanie i (samo)kształcenie. W większości z nich analizy prowadzone są z perspektywy czynności uczenia się, a nie nauczania.

Klienci, którzy kupili Zarys ogólnej dydaktyki nauki wybrali również:

Janas-Kozik Małgorzata, Wolańczyk Tomasz - Psychiatria dzieci i młodzieży Tom 1
-21%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Janas-Kozik Małgorzata, Wolańczyk Tomasz
Wydawca: PZWL
Rok wydania: 2021
Stron: 620
159.00 zł
126.39 zł
Dodaj do koszyka
Janas-Kozik Małgorzata, Wolańczyk Tomasz - Psychiatria dzieci i młodzieży Tom 2
-21%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Janas-Kozik Małgorzata, Wolańczyk Tomasz
Wydawca: PZWL
Rok wydania: 2021
Stron: 659
159.00 zł
126.39 zł
Dodaj do koszyka
Gwiazdowska-Stańczak Sylwia - Zaangażowanie w naukę i klimat w szkole
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gwiazdowska-Stańczak Sylwia
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2021
Stron: 200
49.00 zł
36.99 zł
Dodaj do koszyka
Sikorski Wiesław - Psychologia relacji wewnątrzrodzinnych. Komunikowanie się i psychoterapia
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Sikorski Wiesław
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2021
Stron: 318
65.00 zł
49.07 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Zarys ogólnej dydaktyki nauki - Dietrich Benner, Dariusz Stępkowski
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Psychologia. Psychoterapia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10