X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Nadchodzi III wojna światowa

Nadchodzi III wojna światowa
Jacek Bartosiak
Piotr Zychowicz
Poznań 2021


Stulecie przeszkód. Polacy na igrzyskach

Stulecie przeszkód. Polacy na igrzyskach
Daniel Lis
Warszawa 2022


Na Kremlu wiecznie zima

Na Kremlu wiecznie zima
Robert Service
Kraków 2022


Dzieje Polski.Tom 5. Imperium Rzeczypospolitej

Dzieje Polski. Tom 5. Imperium Rzeczypospolitej
Andrzej Nowak
Kraków 2021


Siedem wieków śmierci

Siedem wieków śmierci
Richard Shepherd
Kraków 2021

Adresy. Co mówią nam o tożsamości, statusie i władzy

Adresy. Co mówią nam o tożsamości, statusie i władzy
Deirdre Mask
Agnieszka Wilga
Kraków 2022

Pokaz

55.27 zł

Rabat: 19.73 zł
Cena katalogowa: 75.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Zarządzanie jakością w aspekcie kosztowym

Grażyna Paulina Wójcik
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2020
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 256
Format: 230x230
Oprawa: miękka
ISBN: 9788381023146

Opis:

Autorski zamysł monografii powstał w wyniku przemyśleń nad ekonomiczno-zarządczymi aspektami jakości w perspektywie dwóch koncepcji, a mianowicie: kompleksowego zarządzania jakością (Total Quality Management - TQM) oraz zarządzania wartością (Value Based Management - VBM). Przedmiotem monografii są koszty jakości, ich definicje, modele oraz wybrane zagadnienia z obszaru zarządzania kosztami (metody, techniki i narzędzia). Doświadczenia w dziedzinie zarządzania jakością pokazują, że najważniejszym zagadnieniem jest wypracowanie strategii jakości, która powinna się wspierać na trafnej diagnozie silnych i słabych stron organizacji, realizowanej począwszy od postawienia następujących pytań: • Jaki jest poziom zadowolenia naszych klientów? • Gdzie powstają wady/braki jakościowe oraz jakie są ich zewnętrzne i wewnętrzne przyczyny? Zbyt często czynniki zewnętrzne (presji, konkurencji, coraz bardziej wymagający rynek, zastosowanie nowych technologii, zobowiązania wynikające z norm) odgrywają rolę pobudzającą, wpływają na czas działania, formalizm postępowania, margines manewru i prowadzą do niepowodzeń (np. wprowadzanie kół jakości bez strategii ogólnej, opracowywanie przedsięwzięć i przewodników jakości bez ich powiązania z polityką globalną organizacji, uwrażliwianie personelu na jakość bez odpowiednich metod zarządzania jakością). Powodzenie przedsięwzięć związanych z zapewnianiem jakości, połączone jest ze zdolnością do podważenia istniejącej organizacji przedsiębiorstwa. Zmiana postaw, wzajemnych powiązań, operacyjnych sposobów działania, organizacji, koncepcji, rodzi dynamikę działania zbudowaną z dwóch podstawowych elementów składowych: • ekonomicznego, który wynika z lepszego komunikowania się z klientami i redukcji kosztów wad jakościowych, • ludzkiego, który wynika z udziału, możliwości swobodnego wyrażania myśli, opinii i inicjatyw, które wykazują wszyscy pracownicy organizacji przyczyniając się do powstawania zarządzania partycypacyjnego. Monografia może być wykorzystywana jako literatura uzupełniająca w procesie kształcenia studentów, słuchaczy studiów podyplomowych, doktorantów, a także może być inspiracją do dalszych rozważań pozostałych zainteresowanych zajmujących się szeroko rozumianym zarządzaniem jakością. Adresowana jest ona również do wyższej i średniej kadry kierowniczej przedsiębiorstw, pełnomocników systemu zarządzania jakością, zainteresowanych rozwojem wiedzy o kosztach jakości.

Klienci, którzy kupili Zarządzanie jakością w aspekcie kosztowym … wybrali również:

Gros Urszula - Zachowania organizacyjne w teorii i praktyce zarządzania
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gros Urszula
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2022
Stron: 220
64.00 zł
50.23 zł
Dodaj do koszyka
Kolek Antoni, Sobolewski Oskar - PPK w urzędzie Jak tworzyć i prowadzić pracownicze plany kapitałowe w jednostkach sektora finansów
-24%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kolek Antoni, Sobolewski Oskar
Wydawca: Wiedza i Praktyka
Rok wydania: 2020
Stron: 140
64.90 zł
49.13 zł
Dodaj do koszyka
Orlik Krzysztof - Makroekonomia behawioralna.. Jak wyjaśniać zjawiska makroekonomiczne z wykorzystaniem ekonomii behawioralnej
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Orlik Krzysztof
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2021
Stron: 222
66.00 zł
48.64 zł
Dodaj do koszyka
Wojciech W. Gasparski, Witold Kieżun - Krytyczna teoria organizacji
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wojciech W. Gasparski, Witold Kieżun
Wydawca: Poltext
Rok wydania: 2020
Stron: 462
74.90 zł
55.58 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Zarządzanie jakością w aspekcie kosztowym - Grażyna Paulina Wójcik
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10