X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Regulamin urzędowania sądów powszechnych
-16%
+ do schowka
189.00 zł
159.69 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 29.31 zł
Cena katalogowa: 189.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 812
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

44.29 zł

Rabat: 17.66 zł
Cena katalogowa: 61.95 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Zarządzanie kompetencjami. Teoria i praktyka

Oleksyn Tadeusz
Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2010
Wydanie: 2
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 357
Format: B5
ISBN: 9788375267198

Opis:

Zarządzanie kompetencjami. Teoria i praktyka


W ostatnich latach wzrosło niepomiernie zainteresowanie kompetencjami zarówno organizacji, jak i pracowników. Oferowana książka podejmuje to wyzwanie.Autor wyjaśnia pojęcia związane z zarządzaniem kompetencjami i rolami organizacyjnymi, podaje charakterystyki najważniejszych kompetencji, opisuje przywództwo od strony kompetencji i ich zwiększania. Omawia portfele kompetencji najważniejszych grup ludzi związanych z sektorem przedsiębiorstw: przedsiębiorców-biznesmenów, menedżerów i liderów (pokazując różnice między nimi), specjalistów, pracowników merytoryczno-wykonawczych i operacyjnych. Charakteryzuje także zarządzanie własnymi kompetencjami (self-management). Obecne, drugie wydanie zostało zaktualizowane i rozszerzone, między innymi o zaprezentowane w załącznikach profesjogramy.

Adresaci:

Książka zainteresuje zarówno teoretyków, jak i praktyków zarządzania, a także wielu ludzi luźniej związanych z zarządzaniem, którzy chcieliby pełniej zrozumieć to, co się dzieje w ich organizacjach i lepiej zarządzać swoim potencjałem i swoim czasem.


Spis treści: 

O autorze
Wprowadzenie

Rozdział 1. Wyjaśnienie pojęć
1.1. Kompetencje a kwalifikacje 1.2. Kluczowe kompetencje 1.3. Kompetencje organizacji 1.4. Kompetencje uniwersalne, specyficzne i osobiste 1.5. Kompetencje zawodowe i stanowiskowe 1.6. Profesjogramy/profile stanowisk 1.7. Role organizacyjne 1.8. Zarządzanie kompetencjami i jego podmioty Rozdział 2. Charakterystyka najważniejszych kompetencji 2.1. Wiedza 2.2. Doświadczenie i praktyczne umiejętności 2.3. Kreatywność i innowacyjność 2.4. Samodzielność 2.5. Odpowiedzialność 2.6. Przedsiębiorczość 2.7. Orientacja biznesowa 2.8. Profesjonalizm 2.9. Decyzyjność 2.10. Od formalnej dyscypliny pracy do "5 S" 2.11. Skuteczność i efektywność 2.12. Kompetencje związane z komunikacją 2.13. Współpraca 2.14. Etyczne postępowanie 2.15. Inteligencja 2.16. Kultura osobista i kultura pracy 2.17. Asertywność Rozdział 3. Przywództwo i związane z nim kompetencje 3.1. Przywództwo jako wywieranie wpływu. Typy przywódców 3.2. Od przewodzenia opartego na przymusie do "przewodzenia bez przewodzenia" 3.3. Style przywództwa 3.4. Przewodzenie jako funkcja zarządzania 3.5. Inne wymiary przywództwa 3.6. Jak być przywódcą akceptowanym Rozdział 4. Kompetencje wybranych grup zawodowych z sektora przedsiębiorstw 4.1. Przedsiębiorcy i biznesmeni 4.2. Menedżerowie i liderzy 4.3. Kompetencje różnych grup menedżerów 4.4. Specjaliści, specjaliści wiodący/koordynatorzy,główni specjaliści 4.5. Pracownicy merytoryczno-wykonawczy 4.6. Pracownicy operacyjni Rozdział 5. Zarządzanie kompetencjami w organizacji 5.1. Zarządzanie kompetencjami w ujęciu systemowym 5.2. Podmioty zarządzania kompetencjami w organizacji 5.3. Wzmacnianie portfeli kluczowych kompetencji 5.4. Harmonizacja kompetencji oczekiwanych i posiadanych 5.5. Doskonalenie zawodowe 5.6. Organizacja ucząca się - wybrane problemy 5.7. Zarządzanie kompetencjami a ocena 5.8. Zarządzanie kompetencjami a wynagradzanie Rozdział 6. Zarządzanie własnymi kompetencjami 6.1. Self-management w świetle psychologii rozwoju 6.2. Dobre praktyki związane z rozwojem własnym 6.3. Meandry i zagrożenia samorozwoju 6.4. Czy wszyscy powinni pracować zawodowo? Uwagi końcowe Załącznik 1. Portfel kompetencji i profesjogram przedsiębiorcy Załącznik 2. Profesjogram przedsiębiorcy - dyrektora generalnego Załącznik 3. Profesjogram prezesa zarządu w dużej spółce akcyjnej Załącznik 4. Profil kompetencji i profesjogram menedżera personalnego w dużej polskiej filii firmy globalnej Załącznik 5. Profesjogram kierownika wydziału Załącznik 6. Profesjogram dla specjalisty marketingu Bibliografia Indeks

Klienci, którzy kupili Zarządzanie kompetencjami. Teoria i … wybrali również:

Cormen Thomas H., Leiserson Charles E., Rivest Ronald L, Stein Clifford - Wprowadzenie do algorytmów
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Cormen Thomas H., Leiserson Charles E., Rivest Ronald L, Stein Clifford
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2013
Stron: 1300
149.00 zł
105.79 zł
Dodaj do koszyka
Tomasz Maćkowski - Historia SP 6/1 Wczoraj i dziś ćw. NPP w.2014 NE
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Tomasz Maćkowski
Wydawca: NOWA ERA
Rok wydania: 2014
Stron: 72
19.00 zł
16.15 zł
Dodaj do koszyka
Helena Lewicka, Marianna Kowalczyk - Matematyka SP wokół nas 6/1 ćw w.2014 WSIP
-17%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Helena Lewicka, Marianna Kowalczyk
Wydawca: WSiP
Rok wydania: 2014
Stron: 112
22.10 zł
18.45 zł
Dodaj do koszyka
Janina Ślósarczyk, Ryszard Kozik, Feliks Szlajfer - Przyroda SP  5 Tajemnice przyrody ćw cz.2 w.2013
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Janina Ślósarczyk, Ryszard Kozik, Feliks Szlajfer
Wydawca: NOWA ERA
Rok wydania: 2013
Stron: 96
18.10 zł
15.38 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Zarządzanie kompetencjami. Teoria i praktyka - Oleksyn Tadeusz
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Podręczniki. Ćwiczenia i zadania
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10