X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Regulamin urzędowania sądów powszechnych
-16%
+ do schowka
189.00 zł
159.69 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 29.31 zł
Cena katalogowa: 189.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 812
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

49.63 zł

Rabat: 20.27 zł
Cena katalogowa: 69.90 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Zarządzanie marką w segmencie B2B

Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2008
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 268
Format: 17.0x24.4cm
Oprawa: twarda
ISBN: 9788301152383

Opis:

Najnowsza książka uznanego na całym świecie guru marketingu – Philipa Kotlera, i jedna z pierwszych pozycji w literaturze światowej, poświęcona problematyce zarządzania marką w segmencie B2B. Podręcznik zawiera kompleksową wiedzę teoretyczną na temat kształtowania marki, a zarazem wizerunku firmy działającej na rynku instytucjonalnym, popartą licznymi przykładami wziętymi z „życia” najbardziej prestiżowych światowych marek, jakimi są: Mercedes, IBM, Samsung, Tata Steel, Daimler-Chrysler, Siemens, Cemex czy FedEx.

Klienci, którzy kupili Zarządzanie marką w segmencie B2B wybrali również:

Tomasz Sadurski - Prawo spółek handlowych
-15%
+ do schowka
E-BOOK PDF
Tomasz Sadurski
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2012
Stron: 202
59.00 zł
50.15 zł
Dodaj do koszyka
Choroszczak Jerzy, Mikulec Marek - Pomoc publiczna a rozwój firmy. Szanse i zagrożenia
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Choroszczak Jerzy, Mikulec Marek
Wydawca: Wydawnictwo POLTEXT
Rok wydania: 2012
Stron: 192
29.90 zł
22.13 zł
Dodaj do koszyka
Musiał Grażyna - Z punktu widzenia ekonomii
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Musiał Grażyna
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe "Śląsk"
Rok wydania: 2011
Stron: 276
32.50 zł
27.62 zł
Dodaj do koszyka
Bałos Iga - Stosowanie artykułu 52 Konwencji o udzielaniu patentów europejskich w części dotyczącej programów komputerowych
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bałos Iga
Wydawca: Krakowska Akademia im.Andrzeja Frycza Modrzewskiego
Rok wydania: 2010
Stron: 119
32.55 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Zarządzanie marką w segmencie B2B - Kotler Philip, Pfoertsch Wald
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Podręczniki. Ćwiczenia i zadania » Podręczniki akademickie. Skrypty
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10