X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Gołąb Jakub, Jakóbisiak Marek, Lasek Witold, Stokłosa Tomasz - Immunologia
-30%
+ do schowka
119.00 zł
83.88 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 35.12 zł
Cena katalogowa: 119.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Gołąb Jakub, Jakóbisiak Marek, Lasek Witold, Stokłosa Tomasz
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 498
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Córki Wawelu

Córki Wawelu
Anna Brzezińska
 
Kraków 2017


Himalaistki

Himalaistki
Mariusz Sepioło
Kraków 2017


Labirynt duchów

Labirynt duchów
Carlos Ruiz Zafon
 
Warszawa 2017


Smakoterapia

Smakoterapia
Iwona Zasuwa
 
Warszawa 2017


Wszechświat w twojej dłoni

Wszechświat w twojej dłoni
Christophe Galfard
 
Kraków 2017


Duchowe życie zwierząt

Duchowe życie zwierząt
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Lem. Życie nie z tej ziemi

Lem. Życie nie z tej ziemi
Wojciech Orliński
  2017

Gombrowicz, Ja, geniusz

Gombrowicz. Ja, geniusz
Klementyna Suchanow
2017

Pokaz

49.27 zł

Rabat: 20.63 zł
Cena katalogowa: 69.90 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Zarządzanie marką w segmencie B2B

Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2008
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 268
Format: 17.0x24.4cm
Oprawa: twarda
ISBN: 9788301152383

Opis:

Najnowsza książka uznanego na całym świecie guru marketingu – Philipa Kotlera, i jedna z pierwszych pozycji w literaturze światowej, poświęcona problematyce zarządzania marką w segmencie B2B. Podręcznik zawiera kompleksową wiedzę teoretyczną na temat kształtowania marki, a zarazem wizerunku firmy działającej na rynku instytucjonalnym, popartą licznymi przykładami wziętymi z „życia” najbardziej prestiżowych światowych marek, jakimi są: Mercedes, IBM, Samsung, Tata Steel, Daimler-Chrysler, Siemens, Cemex czy FedEx.

Klienci, którzy kupili Zarządzanie marką w segmencie B2B wybrali również:

Mendrala Danuta, Szeliga Marcin - Windows 8 PL
+ do schowka
KSIĄŻKA
Mendrala Danuta, Szeliga Marcin
Wydawca: HELION
Rok wydania: 2013
Stron: 280
39.00 zł
Dodaj do koszyka
Choroszczak Jerzy, Mikulec Marek - Pomoc publiczna a rozwój firmy. Szanse i zagrożenia
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Choroszczak Jerzy, Mikulec Marek
Wydawca: Wydawnictwo POLTEXT
Rok wydania: 2012
Stron: 192
29.90 zł
22.13 zł
Dodaj do koszyka
Musiał Grażyna - Z punktu widzenia ekonomii
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Musiał Grażyna
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe "Śląsk"
Rok wydania: 2011
Stron: 276
32.50 zł
27.62 zł
Dodaj do koszyka
Bałos Iga - Stosowanie artykułu 52 Konwencji o udzielaniu patentów europejskich w części dotyczącej programów komputerowych
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bałos Iga
Wydawca: Krakowska Akademia im.Andrzeja Frycza Modrzewskiego
Rok wydania: 2010
Stron: 119
32.55 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Zarządzanie marką w segmencie B2B - Kotler Philip, Pfoertsch Wald
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Podręczniki. Ćwiczenia i zadania » Podręczniki akademickie. Skrypty
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10