X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Winczorek Jan - Dostęp do prawa. Ujęcie socjologiczne
-25%
+ do schowka
54.60 zł
40.95 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 13.65 zł
Cena katalogowa: 54.60 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Winczorek Jan
Wydawca: Scholar
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1058
Stron: 422
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Twórca Niepodległej Józef Piłsudski

Twórca Niepodległej Józef Piłsudski 1867-1935
Marek Gałęzowski
Jerzy Kirszak
Warszawa 2018


Piątka u Semki

Piątka u Semki
Piotr Semka
Jan Hlebowicz
Poznań 2019


Angielski w tłumaczeniach dla prawników

Angielski
w tłumaczeniach
Dla prawników
Roman Gąszczyk (red.)
Łukasz Augustyniak (red.)
Andrzej Dąbrowski (red.)
Warszawa 2019


Sprawy sercowe

Sprawy sercowe
Thomas Morris
Kraków 2019


Zrobione!

Zrobione!
Jon Acuff
Warszawa 2018


Początki prawie wszystkiego

Początki (prawie) wszystkiego
Graham Lawton
Kraków 2018


Oscary

Oscary
Katarzyna Czajka-Kominiarczuk
Warszawa 2019

Po co człowiekowi czas

Po co człowiekowi czas
Alan Burdick
Łódź 2019

Pokaz

45.13 zł

Rabat: 13.87 zł
Cena katalogowa: 59.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Zarządzanie marketingowo-logistyczne. Kontekst zrównoważonego rozwoju

Kauf Sabina, Kramarz Marzena, Sadowski Adam
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2019
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 146
Format: 230x230
Oprawa: miękka
ISBN: 9788301205348

Opis:

Książka stanowi pierwszą na rynku wydawniczym pozycję przedstawiającą niestandardowe podejście do zarządzania marketingowo-logistycznego. Zostało one poszerzone o perspektywę zrównoważonego rozwoju oraz wiele innych wątków, takich jak między innymi megatrendy, marketing 3.0, logistyka 4.0, omnikanałowość. Publikacja adresowana jest przede wszystkim do studentów kierunków: logistyka, zarządzanie i ekonomia, na których wykładane są przedmioty takie jak: logistyka, logistyczna obsługa klienta, marketing, badania rynkowe oraz badania naukowe. Książka jest również ważnym źródłem wiedzy dla praktyków – pracowników firm koordynujących procesy marketingowe i logistyczne. "Tematyka zrównoważonego funkcjonowania podmiotów gospodarczych jest bardzo aktualna głównie ze względu na nieprzemijającą modę na ekologiczność oraz naciski społeczne na podmioty, by zachowywały się one w sposób ekologiczny. Jest to często wpisywane i kalkulowane w ramy CSR lub PR. Książka pozwala na prześledzenie zależności między marketingiem i logistyką, postrzeganymi jako uzupełniające się koncepcje, osadzone w kontekście zrównoważonego rozwoju. W publikacji mamy zatem do czynienia z udanym połączeniem trzech ważnych i modnych pojęć: marketing (najstarsze), logistyka (młodsze) i zrównoważony rozwój (najmłodsze)." Prof. dr hab. inż. Jacek Szołtysek, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

Klienci, którzy kupili Zarządzanie marketingowo-logistyczne. … wybrali również:

Klepacki Jarosław - Indeks behawioralny w prognozowaniu i decyzjach finansowych
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Klepacki Jarosław
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2019
Stron: 240
60.00 zł
45.29 zł
Dodaj do koszyka
Zych Jan - Teleinformatyka dla bezpieczeństwa 2.0
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Zych Jan
Wydawca: FNCE
Rok wydania: 2019
Stron: 224
52.50 zł
37.54 zł
Dodaj do koszyka
Królikowski Wacław - Polimerowe kompozyty konstrukcyjne
-24%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Królikowski Wacław
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2019
Stron: 332
39.00 zł
29.83 zł
Dodaj do koszyka
Szostek Dawid - Kontrproduktywne zachowania organizacyjne w kontekście jakości relacji interpersonalnych w zespołach
-3%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Szostek Dawid
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe UMK
Rok wydania: 2019
Stron: 392
44.00 zł
42.68 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Zarządzanie marketingowo-logistyczne. Kontekst zrównoważonego rozwoju - Kauf Sabina, Kramarz Marzena, Sadowski Adam
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10