X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kalendarz Dyrektora Szkoły 2017/2018
-25%
+ do schowka
49.00 zł
36.75 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 12.25 zł
Cena katalogowa: 49.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 224
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Płomienna korona

Płomienna korona
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2017


Wanda

Wanda. Opowieść o sile życia i śmierci
Anna Kamińska
Kraków 2017


Najlepsze lata naszego życia

Najlepsze lata naszego życia
Marek Hłasko
 
Warszawa 2017


Nowa jadłonomia

Nowa Jadłonomia
Marta Dymek
 
Warszawa 2017


Wzgórze psów

Wzgórze psów
Jakub Żulczyk
 
Warszawa 2017


Sekretne życie drzew

Sekretne życie drzew
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Prus. Śledztwo biograficzne

Prus. Śledztwo biograficzne
Monika Piątkowska
Kraków 2017

Złowrogi cień Marszałka

Złowrogi cień Marszałka
Rafał A.Ziemkiewicz
Warszawa 2017

Pokaz

56.22 zł

Rabat: 17.28 zł
Cena katalogowa: 73.50 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Zarządzanie międzynarodowe

Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2007
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 437
Format: B5
ISBN: 9788372518088

Opis:

Autorka odpowiada na trudne dla tej dziedziny pytania:

- Czym jest zarządzanie międzynarodowe?
- Na jakie aspekty otoczenia muszą zwrócić uwagę menedżerowie odpowiedzialni za operacje zagraniczne?
- Jak powstają przedsiębiorstwa transnarodowe?
- Co jest kluczem do sukcesu w zarządzaniu działalnością międzynarodową?
- Jak zarządzać wybranymi funkcjami rmy w skali międzynarodowej?
- Czym jest strategia międzynarodowa?
- Jakie struktury organizacyjne towarzyszą międzynarodowej działalności rmy?
Autorka zrealizowała ambitny cel określenia całej złożoności procesu zarządzania operacjami zagranicznymi, przyjmując w tym celu perspektywę korporacji transnarodowych. Szczególną uwagę zwróciła na kwestie otoczenia międzynarodowego. (?) W opracowaniu położono nacisk na zarządzanie personelem wielokulturowym, opracowywanie strategii międzynarodowej oraz tworzenie struktur organizacyjnych dla operacji międzynarodowych. (?) Na podstawie literatury przedmiotu oraz własnych analiz zostały sformułowane uwagi mające istotne znaczenie dla praktycznego wykorzystania w celu wzrostu efektywności zarządzania międzynarodowego. Autorka trafnie uzasadnia tezy, iż dla osiągnięcia sukcesu w biznesie międzynarodowym konieczne jest zrozumienie i szanowanie różnic. W celu skutecznego funkcjonowania rmy wchodzą w powiązania sieciowe, w których podstawowym czynnikiem sukcesu jest przepływ wiedzy i innowacji. Równoważenie zalet i wad zagranicznego zaangażowania rmy jest ważnym wyzwaniem dla zarządzania międzynarodowego.

Z recenzji prof. zw. dr. hab. Zdzisława W. Puśleckiego
Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
Spis treści:

Wprowadzenie
 
Część I. Otoczenie międzynarodowe przedsiębiorstw ? uwarunkowania zarządzania międzynarodowego    
 
Rozdział 1. Otoczenie międzynarodowe: globalizacja i biznes międzynarodowy ? wyzwania dla zarządzania         
  
Rozdział 2. Struktura gospodarki światowej ? otoczenie ekonomiczne      

Rozdział 3. Uwarunkowania prawne i polityczne biznesu międzynarodowego         

Rozdział 4. Technologia i środowisko naturalne   

Rozdział 5. Wymiar kulturowy zarządzania międzynarodowego    
 
Część II. Proces umiędzynarodowienia przedsiębiorstw   

Rozdział 6. Istota internacjonalizacji      

Rozdział 7. Teorie internacjonalizacji przedsiębiorstw i zarządzania międzynarodowego
           
Rozdział 8. Formy umiędzynarodowienia przedsiębiorstw

Rozdział 9. Offshoring w biznesie międzynarodowym      

Część III. Zarządzanie w korporacjach transnarodowych            

Rozdział 10. Korporacje transnarodowe  

Rozdział 11. Zarządzanie kulturą w korporacjach transnarodowych          

Rozdział 12. Zarządzanie procesami interpersonalnymi w korporacjach transnarodowych:  komunikacja międzykulturowa, zespoły, konflikt

Rozdział 13. Zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach transnarodowych: motywowanie i przewodzenie, ocenianie i nagradzanie   

Rozdział 14. Marketing międzynarodowy            

Rozdział 15. Wybrane aspekty zarządzania finansami i nadzoru w przedsiębiorstwach transnarodowych     

Część IV. Strategie i struktury zarządzania międzynarodowego
           
Rozdział 16. Budowa strategii międzynarodowej

Rozdział 17. Rodzaje strategii w zarządzaniu międzynarodowym  

Rozdział 18. Organizowanie międzynarodowych operacji

Rozdział 19. Strategia a zarządzanie filiami zagranicznymi          
 
Zakończenie

Wykaz wybranej literatury
 

Klienci, którzy kupili Zarządzanie międzynarodowe wybrali również:

Covey Stephen R. - 7 nawyków skutecznego działania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Covey Stephen R.
Wydawca: Rebis
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 3
Stron: 384
39.90 zł
28.33 zł
Dodaj do koszyka
Gierusz Barbara - Podręcznik samodzielnej nauki księgowania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gierusz Barbara
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 10
Stron: 540
47.25 zł
33.78 zł
Dodaj do koszyka
Wanda Wójtowicz (red.), Andrzej Gorgol, Artur Kuś, Andrzej Niezgoda, Paweł Smoleń - Zarys finansów publicznych i prawa finansowego
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wanda Wójtowicz (red.), Andrzej Gorgol, Artur Kuś, Andrzej Niezgoda, Paweł Smoleń
Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2014
Miejsce wydania: 1
Stron: 421
59.00 zł
44.25 zł
Dodaj do koszyka
Szewczyk Anna - ABC asystentki. Wprowadzenie do systemu
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Szewczyk Anna
Wydawca: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 10
Stron: 98
52.50 zł
37.48 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Zarządzanie międzynarodowe - Rozkwitalska M.
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10