X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Jerzy Pieróg - Prawo zamówień publicznych. Komentarz w.14
-16%
+ do schowka
299.00 zł
249.69 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 49.31 zł
Cena katalogowa: 299.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Jerzy Pieróg
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 900
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Córki Wawelu

Córki Wawelu
Anna Brzezińska
 
Kraków 2017


Himalaistki

Himalaistki
Mariusz Sepioło
Kraków 2017


Labirynt duchów

Labirynt duchów
Carlos Ruiz Zafon
 
Warszawa 2017


Smakoterapia

Smakoterapia
Iwona Zasuwa
 
Warszawa 2017


Wszechświat w twojej dłoni

Wszechświat w twojej dłoni
Christophe Galfard
 
Kraków 2017


Duchowe życie zwierząt

Duchowe życie zwierząt
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Lem. Życie nie z tej ziemi

Lem. Życie nie z tej ziemi
Wojciech Orliński
  2017

Gombrowicz, Ja, geniusz

Gombrowicz. Ja, geniusz
Klementyna Suchanow
2017

Pokaz

34.44 zł

Rabat: 7.56 zł
Cena katalogowa: 42.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Zarządzanie międzynarodowe. Konkurencyjność polskich przedsiębiorstw

Wydawca: Uczelnia Łazarski
Rok wydania: 2010
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 217
Format: B5
ISBN: 9788360694275

Opis:

Zarządzanie międzynarodowe. Konkurencyjność polskich przedsiębiorstw
Tematyka książki dotyczy dwóch obszarów zarządzania: zarządzania międzynarodowego, w tym problematyki globalizacji i internacjonalizacji przedsiębiorstw, oraz konkurencyjności polskich przedsiębiorstw, w  szczególności zagadnienia dotyczącego nowoczesnych metod zarądzania, wiedzy jako kluczowych kompetencji, społeczno-kulturowych uwarunkowań zarządzania międzynarodowego, informatycznego wspomagania procesów zarządzania z społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw.
Różnorodne badania, których wyniki zaprezentowali Autorzy, obrazują zachodzące we współczesnej rzeczywistości gospodarczej procesy globalizacji i internacjonalizacji oraz związane z nimi czynniki determinujące konkurencyjność polskich przedsiębiorstw w warunkach międzynarodowych.
Spis treści:
Wstęp

Część I PROBLEMY GLOBALIZACJI

Stanisław Sudoł
O kilku okolicznościach mających wpływ na konkurencyjność przedsiębiorstw
w dobie globalizacji - głos w dyskusji

Jerzy Kisielnicki
Rola wirtualnej organizacji i wirtualnej technologii we wzroście przedsiębiorczości obywateli i konkurencyjności polskich przedsiębiorstw na globalnym rynku

Marzanna Witek-Hajduk
Zmiany modeli internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw w warunkach akcesji
Polski do Unii Europejskiej

Andrzej Kubasik
Zrównoważona wartość firmy jako czynnik międzynarodowej konkurencyjności

Urszula Słupska
Organizacja wirtualna jako forma współpracy w dobie globalizacji

Mieczysław Błoński
Rozszerzenie działalności globalnej firmy Hays na Polskę - analiza przypadku

Mateusz Juchniewicz
Dojrzałość projektowa organizacji jako narzędzie zwiększania konkurencyjności
przedsiębiorstw

Marcin Kardas
Wybrane aspekty umiędzynarodowienia największych przedsiębiorstw z Europy
Środkowo-Wschodniej

Część II KONKURENCYJNOŚĆ POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW

Grażyna Gierszewska
Budowanie konkurencyjności przez polskie przedsiębiorstwa w latach 1990-2009

Tomasz Gołębiowski, Małgorzata Lewandowska
Więzi kooperacyjne grup kapitałowych w polskim przemyśle elektromaszynowym

Krystyna Serafin
Wiedza źródłem konkurencyjności współczesnych organizacji

Tomasz Maliszewski
Budowanie przewagi konkurencyjnej niepublicznych szkół wyższych. Kluczowe czynniki sukcesu

Wioletta Wereda
Znaczenie kapitału relacyjnego w budowie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa

Elżbieta Robak
Adaptacja nowych pracowników jako istotny czynnik integracji społecznych
zasobów przedsiębiorstwa

Monika Wawer, Rafał Wawer
Szkolenia językowe pracowników źródłem konkurencyjności polskich
przedsiębiorstw w czasach globalizacji

Noty o autorach

Klienci, którzy kupili Zarządzanie międzynarodowe. Konkurencyjność … wybrali również:

Covey Stephen R. - 7 nawyków skutecznego działania
-28%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Covey Stephen R.
Wydawca: Rebis
Rok wydania: 2017
Stron: 384
39.90 zł
28.61 zł
Dodaj do koszyka
Gierusz Barbara - Podręcznik samodzielnej nauki księgowania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gierusz Barbara
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2016
Stron: 540
47.25 zł
33.78 zł
Dodaj do koszyka
Wanda Wójtowicz (red.), Andrzej Gorgol, Artur Kuś, Andrzej Niezgoda, Paweł Smoleń - Zarys finansów publicznych i prawa finansowego
-24%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wanda Wójtowicz (red.), Andrzej Gorgol, Artur Kuś, Andrzej Niezgoda, Paweł Smoleń
Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2014
Stron: 421
59.00 zł
45.13 zł
Dodaj do koszyka
red.Szpor Grażyna - Dokumentacja elektroniczna w podmiotach publicznych
-24%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Szpor Grażyna
Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2013
Stron: 209
69.00 zł
52.78 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Zarządzanie międzynarodowe. Konkurencyjność polskich przedsiębiorstw - red. Gierszewska Grażyna, red. Kisielnicki Jerzy
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10