X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Informacja

Szanowni Państwo
Ze względu na gorący okres podręcznikowy, realizacja niektórych zamówień może ulec wydłużeniu (do czasu dostępności widocznego przy produkcie należy dodać 2-5 dni roboczych)

Za utrudnienia przepraszamy



Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

25.41 zł

Rabat: 4.49 zł
Cena katalogowa: 29.90 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 14 dni roboczych

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Zarządzanie międzynarodowe. Strategie i studia przypadków

Glinkowska Beata, Kaczmarek Bogusław
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania:
Stron: 166
Format: 230x230
Oprawa: miękka
ISBN: 9788380883659

Opis:

Książka oparta jest na analizie teoretycznej i badaniach praktycznych. Zasadniczym atutem tej publikacji jest nowatorski charakter opracowania. Autorzy przedstawili w sposób systematyczny procedurę od pomysłu wejścia na rynki zagraniczne do jego realizacji. Oparcie książki na wynikach przeprowadzonych badań oraz zamieszczenie studiów przypadków daje możliwość konfrontacji sposobów, form i strategii internacjonalizacji polskich mikro, małych i średnich przedsiębiorstw ze znanymi w literaturze koncepcjami internacjonalizacji przedsiębiorstw. Postawione tezy wynikają z analizy i oceny problemów na gruncie „dynamicznego” zarządzania przedsiębiorstwami w danej rzeczywistości gospodarczej, a proces internacjonalizacji przedsiębiorstw przedstawiony został jako szansa na podniesienie konkurencyjności firm. Opis i analiza zarządzania międzynarodowego w kontekście internacjonalizacji przedsiębiorstw jest częścią opracowania. Analiza teoretyczna dotyczy problemów zarządzania przedsiębiorstwem międzynarodowym o charakterze poznawczym i utylitarnym. Analiza praktyczna oparta jest na badaniach przeprowadzonych przez autorów w polskich mikro, małych i średnich przedsiębiorstwach, dotyczących sposobów ich internacjonalizacji, jej strategii i form, wsparcia ze strony rządu, jednostek naukowo-badawczych, także motywów i barier w rozważanym procesie.

Klienci, którzy kupili Zarządzanie międzynarodowe. Strategie … wybrali również:

Prawo prywatne międzynarodowe
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Stron: 406
69.00 zł
50.37 zł
Dodaj do koszyka
Nieruchomości w prawie cywilnym, administracyjnym i podatkowym. Tom II Umowy obciążające i o korzystanie z nieruchomości Orzeczenia spadkowe Wywłaszczenie nieruchomości
-45%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Stron: 1080
219.00 zł
120.45 zł
Dodaj do koszyka
Prawo prywatne międzynarodowe. Komentarz
-45%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Stron: 1296
399.00 zł
219.45 zł
Dodaj do koszyka
Kaźmierczak Monika, Kaźmierczak Janusz - Mediacja rodzinna. Praktyczny poradnik
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kaźmierczak Monika, Kaźmierczak Janusz
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2015
Stron: 186
45.00 zł
33.97 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Zarządzanie międzynarodowe. Strategie i studia przypadków - Glinkowska Beata, Kaczmarek Bogusław
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10