X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kalendarz Dyrektora Szkoły 2017/2018
-25%
+ do schowka
49.00 zł
36.75 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 12.25 zł
Cena katalogowa: 49.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 224
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Płomienna korona

Płomienna korona
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2017


Wanda

Wanda. Opowieść o sile życia i śmierci
Anna Kamińska
Kraków 2017


Najlepsze lata naszego życia

Najlepsze lata naszego życia
Marek Hłasko
 
Warszawa 2017


Nowa jadłonomia

Nowa Jadłonomia
Marta Dymek
 
Warszawa 2017


Wzgórze psów

Wzgórze psów
Jakub Żulczyk
 
Warszawa 2017


Sekretne życie drzew

Sekretne życie drzew
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Prus. Śledztwo biograficzne

Prus. Śledztwo biograficzne
Monika Piątkowska
Kraków 2017

Złowrogi cień Marszałka

Złowrogi cień Marszałka
Rafał A.Ziemkiewicz
Warszawa 2017

Pokaz

36.72 zł

Rabat: 11.28 zł
Cena katalogowa: 48.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Zarządzanie pracownikami klientami wewnętrznymi w organizacjach projakościowych

Bugdol Marek
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 248
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa:
ISBN: 9788376414874

Opis:

W książce omówiono problemy związane z zarządzaniem ludźmi w firmach, w których dominującymi koncepcjami zarządzania są TQM (zarządzanie przez jakość) oraz lean manufacturing. Praca jest przewodnikiem, jakim mogą posługiwać się pracownicy odpowiedzialni w firmach za zasoby ludzkie i zarządzanie jakością. Nowością oferowanej pracy jest rozdział, w którym przedstawiono zasady stosowania podejścia procesowego i idei klienta wewnętrznego (m.in. problemy typowania właścicieli procesów w różnych strukturach organizacyjnych) oraz te treści, które wyjaśniają związki między jakością wyrobów a wartościami organizacyjnymi (np. sprawiedliwością i zaufaniem). Autor korzysta z własnych doświadczeń zawodowych i pokazuje, jak można wykorzystać społeczny potencjał organizacji w celu doskonalenia jakości wyrobów. Ukazuje specyfikę szkolenia, rekrutacji, oceniania i motywowania pracowników w firmach, które są zorientowane na jakość wyrobów. Pracę można gorąco polecić tym wszystkim, którzy są już znudzeni stosowaniem prostych systemów zarządzania jakością i poszukują nowych inspiracji, pomysłów na osiąganie trwałego sukcesu ekonomicznego. Książka może być również podręcznikiem akademickim dla studentów kierunków ekonomicznych i społecznych, które w programach nauczania mają takie przedmioty jak zarządzanie zasobami ludzkimi, wymagania jakości, zarządzanie jakością.

Klienci, którzy kupili Zarządzanie pracownikami klientami wewnętrznymi … wybrali również:

red.Szewczyk Helena - Zatrudnianie w administracji publicznej
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Szewczyk Helena
Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2014
Miejsce wydania: 1
Stron: 376
79.00 zł
59.25 zł
Dodaj do koszyka
Dominguez Linda R. - Outsourcing krok po kroku dla menedżerów
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Dominguez Linda R.
Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 1
Stron: 322
59.00 zł
44.25 zł
Dodaj do koszyka
Bigda-Pogońska Monika - Prawo administracyjne. Praktyczne aspekty formułowania pism procesowych
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bigda-Pogońska Monika
Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 1
Stron: 175
79.00 zł
59.25 zł
Dodaj do koszyka
red.Szmulik Bogumił , red.Miaskowska-Daszkiewicz Katarzyna - Administracja publiczna. Tom 1. Ustrój administracji państwowej centralnej. Komentarz
-24%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Szmulik Bogumił , red.Miaskowska-Daszkiewicz Katarzyna
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2012
Miejsce wydania: 1
Stron: 1700
289.00 zł
221.06 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Zarządzanie pracownikami klientami wewnętrznymi w organizacjach projakościowych - Bugdol Marek
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Podręczniki. Ćwiczenia i zadania » Podręczniki akademickie. Skrypty
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10