X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Gołąb Jakub, Jakóbisiak Marek, Lasek Witold, Stokłosa Tomasz - Immunologia
-30%
+ do schowka
119.00 zł
83.88 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 35.12 zł
Cena katalogowa: 119.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Gołąb Jakub, Jakóbisiak Marek, Lasek Witold, Stokłosa Tomasz
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 498
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Płomienna korona

Płomienna korona
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2017


Wanda

Wanda. Opowieść o sile życia i śmierci
Anna Kamińska
Kraków 2017


Najlepsze lata naszego życia

Najlepsze lata naszego życia
Marek Hłasko
 
Warszawa 2017


Nowa jadłonomia

Nowa Jadłonomia
Marta Dymek
 
Warszawa 2017


Wzgórze psów

Wzgórze psów
Jakub Żulczyk
 
Warszawa 2017


Sekretne życie drzew

Sekretne życie drzew
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Prus. Śledztwo biograficzne

Prus. Śledztwo biograficzne
Monika Piątkowska
Kraków 2017

Złowrogi cień Marszałka

Złowrogi cień Marszałka
Rafał A.Ziemkiewicz
Warszawa 2017

Pokaz

42.90 zł

Rabat: 12.10 zł
Cena katalogowa: 55.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych

Opolski Krzysztof, Dykowska Bożena, Możdżonek Monika
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 244
Format: 230x230
Oprawa:
ISBN: 9788375563948

Opis:

Tematyka jakości w ostatnim czasie jest dość często podejmowana w publikacjach dostępnych na naszym rynku wydawniczym, ale jednak stosunkowo niewiele jest opracowań branżowych, ukazujących rolę i miejsce jakości w zarządzaniu konkretnymi instytucjami, zwłaszcza służby zdrowia. Książka napisana pod kierunkiem profesora Krzysztofa Opolskiego w szczególny sposób porusza tę problematykę. Istotnym jest fakt, iż autorzy są dalecy od ingerowania w sztukę lekarską, od oceny fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest ukazanie, jak poprawa jakości, w tak ważnej dziedzinie jaką jest opieka zdrowotna, gdzie najważniejsze jest zdrowie i życie człowieka, może wpływać na zadowolenie i usatysfakcjonowanie klienta, a jednocześnie także ułatwiać i wspomagać pracę pracowników służby zdrowia. Sposób ujęcia problemu, jak i sama jego analiza czynią niniejszą publikację wartą polecenia nie tylko kadrze zarządzającej instytucjami służby zdrowia (szpitalami, placówkami podstawowej opieki zdrowotnej), tak państwowymi, jak i prywatnymi, ale również lekarzom, personelowi medycznemu oraz wszystkim innym osobom, które mają wpływ na działalność służby zdrowia, aby jak najdokładniej uzmysłowić wszystkim, że zdrowie i życie człowieka jest wartością najwyższą. Nawiązując do mojej specjalności zawodowej –,, jakość oznacza lepiej „,,słyszeć”,, potrzeby pacjentów, lepiej „,,słyszeć”,, potrzeby pracowników, jak i lepiej „,,wsłuchiwać się”,, w potrzeby rynku. Prof. dr hab. n. med. Henryk Skarżyski

Klienci, którzy kupili Zarządzanie przez jakość w usługach … wybrali również:

Kubiak-Sokół Aleksandra, Sobol Elżbieta - Słownik frazeologiczny PWN
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kubiak-Sokół Aleksandra, Sobol Elżbieta
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2007
Stron: 454
24.00 zł
16.92 zł
Dodaj do koszyka
Przetacznik-Gierowska Maria, Tyszkowa Maria - Psychologia rozwoju człowieka Tom 1. Zagadnienia ogólne
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Przetacznik-Gierowska Maria, Tyszkowa Maria
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2017
Stron: 276
44.00 zł
31.02 zł
Dodaj do koszyka
Katarzyna Wójtowicz - Organizacja i funkcjonowanie Państwowej Straży Pożarnej w Polsce
-5%
+ do schowka
KSIĄŻKA
DRUK NA ŻĄDANIE
Katarzyna Wójtowicz
Wydawca: Promotor
Rok wydania: 2012
Stron: 68
35.00 zł
33.25 zł
Dodaj do koszyka
Maciej Krzemiński - Ocenianie pracowników jako element podejmowania decyzji personalnych w zarządzaniu przedsiębiorstwem (Telekomunikacją Polską S.A.)
-5%
+ do schowka
KSIĄŻKA
DRUK NA ŻĄDANIE
Maciej Krzemiński
Wydawca: Promotor
Rok wydania: 2010
Stron: 78
31.50 zł
29.92 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych - Opolski Krzysztof, Dykowska Bożena, Możdżonek Monika
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Podręczniki. Ćwiczenia i zadania
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10