X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Rafał A. Ziemkiewicz - Złowrogi cień Marszałka
-31%
+ do schowka
44.90 zł
31.21 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 13.69 zł
Cena katalogowa: 44.90 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Rafał A. Ziemkiewicz
Wydawca: Fabryka Słów
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 448
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

42.90 zł

Rabat: 12.10 zł
Cena katalogowa: 55.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych

Opolski Krzysztof, Dykowska Bożena, Możdżonek Monika
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 244
Format: 230x230
Oprawa:
ISBN: 9788375563948

Opis:

Tematyka jakości w ostatnim czasie jest dość często podejmowana w publikacjach dostępnych na naszym rynku wydawniczym, ale jednak stosunkowo niewiele jest opracowań branżowych, ukazujących rolę i miejsce jakości w zarządzaniu konkretnymi instytucjami, zwłaszcza służby zdrowia. Książka napisana pod kierunkiem profesora Krzysztofa Opolskiego w szczególny sposób porusza tę problematykę. Istotnym jest fakt, iż autorzy są dalecy od ingerowania w sztukę lekarską, od oceny fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest ukazanie, jak poprawa jakości, w tak ważnej dziedzinie jaką jest opieka zdrowotna, gdzie najważniejsze jest zdrowie i życie człowieka, może wpływać na zadowolenie i usatysfakcjonowanie klienta, a jednocześnie także ułatwiać i wspomagać pracę pracowników służby zdrowia. Sposób ujęcia problemu, jak i sama jego analiza czynią niniejszą publikację wartą polecenia nie tylko kadrze zarządzającej instytucjami służby zdrowia (szpitalami, placówkami podstawowej opieki zdrowotnej), tak państwowymi, jak i prywatnymi, ale również lekarzom, personelowi medycznemu oraz wszystkim innym osobom, które mają wpływ na działalność służby zdrowia, aby jak najdokładniej uzmysłowić wszystkim, że zdrowie i życie człowieka jest wartością najwyższą. Nawiązując do mojej specjalności zawodowej –,, jakość oznacza lepiej „,,słyszeć”,, potrzeby pacjentów, lepiej „,,słyszeć”,, potrzeby pracowników, jak i lepiej „,,wsłuchiwać się”,, w potrzeby rynku. Prof. dr hab. n. med. Henryk Skarżyski

Klienci, którzy kupili Zarządzanie przez jakość w usługach … wybrali również:

Detyna Beata, Detyna Jerzy - Jakość usług medycznych
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Detyna Beata, Detyna Jerzy
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2011
Stron: 350
65.00 zł
49.07 zł
Dodaj do koszyka
Engelhardt Juliusz - Zasady analizy i oceny działalności gospodarczej przedsiębiorstw kolejowych
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Engelhardt Juliusz
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2014
Stron: 494
89.00 zł
69.42 zł
Dodaj do koszyka
Jemielniak Dariusz, Latusek-Jurczak Dominika, Prystupa Kaja - Klasyka teorii zarządzania. Ćwiczenia, przykłady, testy
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Jemielniak Dariusz, Latusek-Jurczak Dominika, Prystupa Kaja
Wydawca: Wydawnictwo POLTEXT
Rok wydania: 2015
Stron: 236
34.90 zł
25.83 zł
Dodaj do koszyka
Parszowski Sergiusz, Kruczyński Andrzej - Imprezy masowe. Organizacja, bezpieczeństwo, dobre praktyki
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Parszowski Sergiusz, Kruczyński Andrzej
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2015
Stron: 288
65.00 zł
49.07 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych - Opolski Krzysztof, Dykowska Bożena, Możdżonek Monika
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Podręczniki. Ćwiczenia i zadania
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10