X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Wojciechowski Jacek - Obszary wiedzy o bibliotekarstwie
-8%
+ do schowka
59.00 zł
54.28 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 4.72 zł
Cena katalogowa: 59.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wojciechowski Jacek
Wydawca: SBP
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 256
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Córki Wawelu

Córki Wawelu
Anna Brzezińska
 
Kraków 2017


Himalaistki

Himalaistki
Mariusz Sepioło
Kraków 2017


Labirynt duchów

Labirynt duchów
Carlos Ruiz Zafon
 
Warszawa 2017


Smakoterapia

Smakoterapia
Iwona Zasuwa
 
Warszawa 2017


Wszechświat w twojej dłoni

Wszechświat w twojej dłoni
Christophe Galfard
 
Kraków 2017


Duchowe życie zwierząt

Duchowe życie zwierząt
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Lem. Życie nie z tej ziemi

Lem. Życie nie z tej ziemi
Wojciech Orliński
  2017

Gombrowicz, Ja, geniusz

Gombrowicz. Ja, geniusz
Klementyna Suchanow
2017

Pokaz

35.88 zł

Rabat: 10.12 zł
Cena katalogowa: 46.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Zarządzanie reklamą w komunikacji medialnej

Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2015
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 284
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788375560930

Opis:

Co w życiu każdego człowieka może stanowić najwiekszą wartość i dlaczego dąży do jej osiągnięcia? Dlaczego chce zdobyć coś, co może zaspo- koić jego potrzeby, pragnienia, a nawet marzenia? -Tym czymś najczęściej bywają określone produkty, usługi, informacje i idee, które także są treścią komunikatów reklamowych. Reklama w takim rozumie- niu przenosi człowieka ze świata wartości do świata dóbr. Dzieki niej staje sie konsumentem w świecie dóbr. W książce Autor pokazuje, w jaki sposób reklama kieruje uwage konsu- menta na określone produkty i zachęca do zakupu. Odchodzi on jednak od klasycznych metod posługiwania sie apelem reklamy. Przedstawia zupełnie nową metodologie konstruowania reklamy-Nowej Reklamy. Omawia konkretne etapy i fazy budowania takiej reklamy, opierającej się na innej narracji, na tym, co nazywamy stereotypem, archetypem, fobią, a nawet korzystającej z tzw. obsesji, konstruującej swoistą baze danych. Wszystkie potrzebne dane (zasady, definicje, postulaty itp.) zgromadzono w aneksach, by sam tok rozumowania przedstawić w możliwie jasny i przekonujący sposób. Publikacja jest propozycją nowego podejścia do „starego ” problemu: jak zaprojektować przekaz reklamowy, by był oparty na takich elementach, które stanowią istote życia każdego człowieka. Zarządzanie reklamą to zarządzanie wiedzą. Najlepiej, jeśli tą wiedzą zarządzają zespoły projektujące reklamowe przekazy, czyli -tak naprawde -organizacje uczące się. Do nich należy przyszłość reklamy.

Klienci, którzy kupili Zarządzanie reklamą w komunikacji medialnej … wybrali również:

Konkurencyjność przedsiębiorstw w XXI w.. Czynniki wzrostu
-20%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: PWE
Rok wydania: 2015
Stron: 158
54.90 zł
43.81 zł
Dodaj do koszyka
red.Świderska Gertruda Krystyna, red.Więcław Wojciech - Sprawozdanie finansowe według polskich i międzynarodowych standardów rachunkowości
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Świderska Gertruda Krystyna, red.Więcław Wojciech
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2015
Stron: 824
132.00 zł
99.65 zł
Dodaj do koszyka
Siewierska Julia - Zmiany w rachunkowości 2015/2016 – praktyczny przewodnik po znowelizowanych przepisach – ujednolicony tekst ustawy o rachunkowości
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Siewierska Julia
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2015
Stron: 216
157.50 zł
112.60 zł
Dodaj do koszyka
Gawrycka M., Wasilczuk J., Zwiech P. - Szklany sufit i ruchome schody - kobiety na rynku pracy
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gawrycka M., Wasilczuk J., Zwiech P.
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2007
Stron: 134
35.70 zł
27.85 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Zarządzanie reklamą w komunikacji medialnej - Smid Wacław
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Socjologia. Społeczeństwo » Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10