X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Prawo cywilne - zbiór przepisów
-32%
+ do schowka
63.00 zł
42.97 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 20.03 zł
Cena katalogowa: 63.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 1060
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

35.88 zł

Rabat: 10.12 zł
Cena katalogowa: 46.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Zarządzanie reklamą w komunikacji medialnej

Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2015
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 284
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788375560930

Opis:

Co w życiu każdego człowieka może stanowić najwiekszą wartość i dlaczego dąży do jej osiągnięcia? Dlaczego chce zdobyć coś, co może zaspo- koić jego potrzeby, pragnienia, a nawet marzenia? -Tym czymś najczęściej bywają określone produkty, usługi, informacje i idee, które także są treścią komunikatów reklamowych. Reklama w takim rozumie- niu przenosi człowieka ze świata wartości do świata dóbr. Dzieki niej staje sie konsumentem w świecie dóbr. W książce Autor pokazuje, w jaki sposób reklama kieruje uwage konsu- menta na określone produkty i zachęca do zakupu. Odchodzi on jednak od klasycznych metod posługiwania sie apelem reklamy. Przedstawia zupełnie nową metodologie konstruowania reklamy-Nowej Reklamy. Omawia konkretne etapy i fazy budowania takiej reklamy, opierającej się na innej narracji, na tym, co nazywamy stereotypem, archetypem, fobią, a nawet korzystającej z tzw. obsesji, konstruującej swoistą baze danych. Wszystkie potrzebne dane (zasady, definicje, postulaty itp.) zgromadzono w aneksach, by sam tok rozumowania przedstawić w możliwie jasny i przekonujący sposób. Publikacja jest propozycją nowego podejścia do „starego ” problemu: jak zaprojektować przekaz reklamowy, by był oparty na takich elementach, które stanowią istote życia każdego człowieka. Zarządzanie reklamą to zarządzanie wiedzą. Najlepiej, jeśli tą wiedzą zarządzają zespoły projektujące reklamowe przekazy, czyli -tak naprawde -organizacje uczące się. Do nich należy przyszłość reklamy.

Klienci, którzy kupili Zarządzanie reklamą w komunikacji medialnej … wybrali również:

Baran Barbara, Biernacki Krzysztof, Kowalska Agnieszka, Kowalski Artur - Leasing kredyt faktoring jako formy finansowania przedsiębiorstw. Analiza porównawcza i korzyści dla przedsiębiorcy
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Baran Barbara, Biernacki Krzysztof, Kowalska Agnieszka, Kowalski Artur
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2016
Stron: 272
60.00 zł
43.86 zł
Dodaj do koszyka
Siuta-Tokarska Barbara - Podobieństwa i różnice w rozwoju przedsiębiorstw sektora MŚP z kapitałem krajowym i z udziałem kapitału zagranicznego. Analiza i ocena wyników badań
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Siuta-Tokarska Barbara
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2015
Stron: 494
95.00 zł
69.44 zł
Dodaj do koszyka
red.Świderska Gertruda Krystyna, red.Więcław Wojciech - Sprawozdanie finansowe według polskich i międzynarodowych standardów rachunkowości
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Świderska Gertruda Krystyna, red.Więcław Wojciech
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2015
Stron: 824
132.00 zł
96.49 zł
Dodaj do koszyka
Gawrycka M., Wasilczuk J., Zwiech P. - Szklany sufit i ruchome schody - kobiety na rynku pracy
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gawrycka M., Wasilczuk J., Zwiech P.
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2007
Stron: 134
35.70 zł
27.85 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Zarządzanie reklamą w komunikacji medialnej - Smid Wacław
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Socjologia. Społeczeństwo » Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10