X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Gambarelli Gianfranco - Wspinaczka po profesurę. Przewodnik po karierze akademickiej - od upadków na kolana i ciosów w plecy do zaszczytów.
-22%
+ do schowka
35.00 zł
27.30 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 7.70 zł
Cena katalogowa: 35.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Gambarelli Gianfranco
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: 1058
Stron: 140
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Córki Wawelu

Córki Wawelu
Anna Brzezińska
 
Kraków 2017


Himalaistki

Himalaistki
Mariusz Sepioło
Kraków 2017


Labirynt duchów

Labirynt duchów
Carlos Ruiz Zafon
 
Warszawa 2017


Smakoterapia

Smakoterapia
Iwona Zasuwa
 
Warszawa 2017


Wszechświat w twojej dłoni

Wszechświat w twojej dłoni
Christophe Galfard
 
Kraków 2017


Duchowe życie zwierząt

Duchowe życie zwierząt
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Lem. Życie nie z tej ziemi

Lem. Życie nie z tej ziemi
Wojciech Orliński
  2017

Gombrowicz, Ja, geniusz

Gombrowicz. Ja, geniusz
Klementyna Suchanow
2017

Pokaz

33.97 zł

Rabat: 11.03 zł
Cena katalogowa: 45.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Zarządzanie relacjami w usługach

Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2006
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 228
Format: 15.5x23.0cm
Oprawa:
ISBN: 8372516022

Opis:

Możemy uznać, że po kilkunastu latach transformacji systemowej, również wiedza dotycząca marketingu usług relacyjny marketing usług) została ugruntowana. Zatem powinno się pojawiać zapotrzebowanie na książki "następnej" generacji, a więc takie, które zawierałyby coś więcej niż prezencję ogólnej koncepcji, uzupełnionej omówieniem instrumentarium marketingowego i skutecznych metod jego zastosowania. Tym samym można tę książkę traktować jako wprowadzenie w problematykę zarządzania już w nowej "gospodarce sieci" (the network economy). Czytelnikami tego opracowania powinni być nie tylko studenci wydziałów zarządzania i marketingu uczelni ekonomicznych, ale także praktycy, zwłaszcza słuchacze studiów podyplomowych tematycznie zorientowanych na usługi.

Klienci, którzy kupili Zarządzanie relacjami w usługach wybrali również:

Ekman Paul - Kłamstwo i jego wykrywanie w biznesie polityce i małżeństwie
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Ekman Paul
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2018
Stron: 328
44.00 zł
31.02 zł
Dodaj do koszyka
Flasiński Mariusz - Zarządzanie projektami informatycznymi
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Flasiński Mariusz
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2017
Stron: 194
44.90 zł
31.65 zł
Dodaj do koszyka
Gołębiowski Grzegorz, Grycuk Adrian, Tłaczała Agnieszka, Wiśniewski Piotr - Analiza finansowa przedsiębiorstwa
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gołębiowski Grzegorz, Grycuk Adrian, Tłaczała Agnieszka, Wiśniewski Piotr
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2016
Stron: 331
60.00 zł
45.29 zł
Dodaj do koszyka
Wolańska Ewa, Wolański Adam, Zaśko-Zielińska Monika i inni - Jak pisać i redagować
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wolańska Ewa, Wolański Adam, Zaśko-Zielińska Monika i inni
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2009
Stron: 296
31.40 zł
22.13 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Zarządzanie relacjami w usługach -
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Ekonomia » Organizacja i zarządzanie
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10