X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Prawo cywilne - zbiór przepisów
-27%
+ do schowka
63.00 zł
45.93 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 17.07 zł
Cena katalogowa: 63.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 1060
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

60.00 zł

Rabat: 0.00 zł
Cena katalogowa: 60.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Zarządzanie strategiczne

Wydawca: PWE
Rok wydania: 2005
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 352
Format: 25x28cm
ISBN: 83-20815-52-5

Opis:

Autor opisuje najnowsze podejścia nauki do tworzenia i utrzymywania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa na tle doświadczeń tych, którzy osiągnęli sukcesy. Odpowiada na pytania, dlaczego jedne firmy odnoszą sukcesy rynkowe, umacniają swoją pozycję, inne zaś ponoszą klęski, oraz jakie czynniki powodują, że jedni dobrze sobie radzą w walce konkurencyjnej, a inni są skazani na porażkę. W książce przedstawiono: charakterystykę procesu zarządzania strategicznego; rolę wizji i misji rozwoju przedsiębiorstwa; koncepcję wartości, sieci wartości i łańcuchów wartości; źródła przewagi konkurencyjnej opartej na wartości; kwestię uczenia się organizacji, a zwłaszcza uczenia się konkurentów; przesłanki tworzenia strategii biznesu oraz strategii kooperacyjnych, których celem jest uzyskiwanie lub utrzymanie przewagi konkurencyjnej. Książka jest przeznaczona dla: studentów wyższych uczelni ekonomicznych i szkół biznesu, studiów typu MBA osób podnoszących swoje kwalifikacje zawodowe w dziedzinie zarządzania menedżerów różnych szczebli zarządzania poszukujących inspiracji do badań w dziedzinie teorii zarządzania strategicznego.

Klienci, którzy kupili Zarządzanie strategiczne wybrali również:

Covey Stephen R. - 7 nawyków skutecznego działania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Covey Stephen R.
Wydawca: Rebis
Rok wydania: 2017
Stron: 384
39.90 zł
28.33 zł
Dodaj do koszyka
Flasiński Mariusz - Zarządzanie projektami informatycznymi
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Flasiński Mariusz
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2013
Stron: 194
49.00 zł
33.71 zł
Dodaj do koszyka
Gołębiowski Grzegorz, Grycuk Adrian, Tłaczała Agnieszka, Wiśniewski Piotr - Analiza finansowa przedsiębiorstwa
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gołębiowski Grzegorz, Grycuk Adrian, Tłaczała Agnieszka, Wiśniewski Piotr
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2016
Stron: 331
60.00 zł
43.86 zł
Dodaj do koszyka
Szewczyk Anna - ABC asystentki. Wprowadzenie do systemu
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Szewczyk Anna
Wydawca: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
Rok wydania: 2013
Stron: 98
52.50 zł
37.48 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Zarządzanie strategiczne - Rokita Jerzy
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Ekonomia » Organizacja i zarządzanie
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10