X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Rafał A. Ziemkiewicz - Złowrogi cień Marszałka
-31%
+ do schowka
44.90 zł
31.21 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 13.69 zł
Cena katalogowa: 44.90 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Rafał A. Ziemkiewicz
Wydawca: Fabryka Słów
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 448
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

40.01 zł

Rabat: 12.99 zł
Cena katalogowa: 53.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Zarządzanie strategiczne. Koncepcje, metody, strategie

Janasz Krzysztof, Janasz Władysław, Kozioł Katarzyna, Szopik-Depczyńska Katarzyna
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2010
Wydanie: 2
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 336
Format: B5
ISBN: 9788376412122

Opis:

Zarządzanie strategiczne. Koncepcje, metody, strategie

Praca jest wnikliwym studium koncepcji zarządzania strategicznego, zasad formułowania strategii rozwoju przedsiębiorstwa oraz metod analizy strategicznej wykorzystywanych na zewnątrz i wewnątrz organizacji.

Zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami oznacza potrzebę stałego redefiniowania misji i strategii podmiotów, struktur, umiejętności budowy strategicznych odpowiedzi na zmieniające się warunki, tj. odnawiania przedsiębiorstwa. Działania te są z jednej strony rezultatem szeroko rozumianej wiedzy i praktyki, z drugiej zaś metodą prowadzącą do powstawania i rozwijania wiedzy kapitału ludzkiego oraz samej organizacji, w którym kapitał ludzki funkcjonuje. Opracowanie ma charakter teoretyczno-poznawczy i metodyczny, ważną jego zaletę stanowi łączenie kwestii teoretycznych z praktycznymi przykładami.

Z recenzji prof. zw. dr hab. Tadeusza Obrębki:
Zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami w zmieniającym się otoczeniu staje wobec wyzwań, jakie niesie przyszłość. Przesądza to o konieczności poszukiwania nowych wzorców instytucjonalnych, nowych technik i zachowań kierowniczych w praktyce. Ta szeroka problematyka o kapitalnym znaczeniu dla każdego przedsiębiorstwa została interesująco i wyczerpująco przedstawiona w omawianej pracy.


Spis treści:


Wstęp

Rozdział 1. Koncepcje zarządzania strategicznego
Władysław Janasz
1.1. Pojęcie i ewolucja zarządzania strategicznego
1.2. Zarządzanie strategiczne jako proces
1.3. Zasady zarządzania strategicznego
1.4. Informacja i wiedza w zarządzaniu

Rozdział 2. Podstawowe koncepcje formułowania strategii przedsiębiorstwa
Władysław Janasz
2.1. Istota strategii przedsiębiorstwa
2.2. Główne szkoły i nurty w zarządzaniu strategicznym
2.3. Etapy i procedury zarządzania strategicznego
2.4. Cele i zadania przedsiębiorstwa
2.5. Wizja strategiczna i misja przedsiębiorstwa

Rozdział 3. Strategie rozwoju przedsiębiorstwa
Władysław Janasz
3.1. Poziomy zarządzania strategicznego
3.2. Kryteria i rodzaje strategii
3.3. Strategie na poziomie przedsiębiorstwa
3.4. Strategie dziedzin gospodarowania
3.5. Strategie konkurencji a strategie marketingowe
3.6. Strategie funkcjonalne
3.7. Podstawowe strategie rozwojowe przedsiębiorstwa

Rozdział 4. Ryzyko i niepewność w zarządzaniu strategicznym

Krzysztof Janasz
4.1. Istota i znaczenie ryzyka w procesach gospodarczych
4.2. Ryzyko a niepewność
4.3. Proces zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwie
4.4. Metody pomiaru, kontroli i ograniczania ryzyka w zarządzaniu strategicznym

Rozdział 5. Analiza makrootoczenia
Katarzyna Kozioł
5.1. Charakterystyka makrootoczenia przedsiębiorstwa
5.2. Metody analizy makrootoczenia
5.2.1. Metody bezscenariuszowe
5.2.2. Metody scenariuszowe

Rozdział 6. Analiza otoczenia konkurencyjnego
Katarzyna Kozioł
6.1. Przedsiębiorstwo w otoczeniu konkurencyjnym
6.2. Metody analizy otoczenia konkurencyjnego

Rozdział 7. Ocena potencjału strategicznego przedsiębiorstwa

Katarzyna Kozioł
7.1. Zasoby i kompetencje w organizacji
7.2. Metody analizy potencjału wewnętrznego przedsiębiorstwa

Rozdział 8. Diagnoza strategiczna przedsiębiorstwa

Katarzyna Kozioł
8.1. Istota diagnozy strategicznej
8.2. Metody pozycjonowania strategicznego firmy w diagnozie strategicznej

Rozdział 9. Formułowanie strategii
Katarzyna Kozioł
9.1. Podstawowe koncepcje i modele formułowania strategii przedsiębiorstwa
9.2. Determinanty budowy strategii

Rozdział 10. Implementacja strategii i kontrola strategiczna
Katarzyna Kozioł
10.1. Implementacja strategii
10.2. Kontrola i kontrola strategiczna w organizacji
10.3. Kontroling strategiczny i operacyjny
10.3.1. Strategiczna karta wyników jako narzędzie realizacji strategii

Rozdział 11. Strategie na poziomie korporacji i przedsiębiorstw sektorowych

Władysław Janasz
11.1. Strategie korporacji
11.2. Kontekst sektorowy
11.3. Zarys strategii sektora przemysłowego

Rozdział 12. Strategie rozwoju i umiędzynarodowienia przedsiębiorstw
Katarzyna Szopik-Depczyńska
12.1. Istota i motywy internacjonalizacji przedsiębiorstw
12.2. Strategie internacjonalizacji przedsiębiorstw
12.3. Pojęcie i formy globalizacji
12.4. Formułowanie strategii globalnej w przedsiębiorstwie

Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel

Klienci, którzy kupili Zarządzanie strategiczne. Koncepcje, … wybrali również:

Cormen Thomas H., Leiserson Charles E., Rivest Ronald L, Stein Clifford - Wprowadzenie do algorytmów
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Cormen Thomas H., Leiserson Charles E., Rivest Ronald L, Stein Clifford
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2013
Stron: 1300
149.00 zł
105.79 zł
Dodaj do koszyka
Słownik socjologii i nauk społecznych
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2008
Stron: 532
64.00 zł
45.44 zł
Dodaj do koszyka
Bach Głowińska Joanna - Inteligentna przestrzeń. Trzeci wymiar innowacyjności
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bach Głowińska Joanna
Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2014
Stron: 302
69.00 zł
47.95 zł
Dodaj do koszyka
Peter Maass - Zarządzanie poprzez cele
-15%
+ do schowka
E-BOOK PDF
Peter Maass
Wydawca: Verlag Dashofer Sp. z o.o.
Rok wydania: 2005
Stron: 21
60.27 zł
51.23 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Zarządzanie strategiczne. Koncepcje, metody, strategie - Janasz Krzysztof, Janasz Władysław, Kozioł Katarzyna, Szopik-Depczyńska Katarzyna
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Podręczniki. Ćwiczenia i zadania » Podręczniki akademickie. Skrypty
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10