X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Trump Donald J., Schwartz Tony - The Art of the Deal, czyli sztuka robienia interesów
-29%
+ do schowka
51.30 zł
36.42 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 14.88 zł
Cena katalogowa: 51.30 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Trump Donald J., Schwartz Tony
Wydawca: FIJORR PUBLISHING
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 332
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Płomienna korona

Płomienna korona
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2017


Wanda

Wanda. Opowieść o sile życia i śmierci
Anna Kamińska
Kraków 2017


Najlepsze lata naszego życia

Najlepsze lata naszego życia
Marek Hłasko
 
Warszawa 2017


Nowa jadłonomia

Nowa Jadłonomia
Marta Dymek
 
Warszawa 2017


Wzgórze psów

Wzgórze psów
Jakub Żulczyk
 
Warszawa 2017


Sekretne życie drzew

Sekretne życie drzew
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Prus. Śledztwo biograficzne

Prus. Śledztwo biograficzne
Monika Piątkowska
Kraków 2017

Złowrogi cień Marszałka

Złowrogi cień Marszałka
Rafał A.Ziemkiewicz
Warszawa 2017

Pokaz

46.83 zł

Rabat: 23.07 zł
Cena katalogowa: 69.90 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Zarządzanie usługami. Strategie i przywództwo w biznesie. Service Management

Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Rok wydania: 2012
Miejsce wydania: Gdańsk
Stron: 248
Format: B5
ISBN: 9788374893558

Opis:

Zarządzanie usługami. Strategie i przywództwo w biznesie. Service Management

W świecie przemysłu i biznesu wdrażanie nowych idei i pomysłów stanowi wyjątkowe wyzwanie. Wytworzenie „produktu niematerialnego” oraz świadczenie usług nie jest łatwym zadaniem. W swojej książce R. Normann w  kompleksowy sposób omawia ważne kwestie związane z zarządzaniem organizacjami z sektora usług oraz użytku publicznego.

Autor zwraca uwagę na potrzebę stosowania sprawnego systemu zarządzania usługami, ilustruje i analizuje strategie rozwoju firmy i charakter innowacji – ale przede wszystkim podkreśla specjalną rolę dobrego przywództwa. Podkreśla fakt iż w dzisiejszych czasach główną wagę powinno przywiązywać się do procesu dotarcia do klienta, stworzenia sobie grupy odbiorców, nie zaś skupianiu się na samym tylko promowaniu produktu. Pisze o roli technologii informacyjnych w usługach, a także roli usług w społeczeństwie, wyróżnia unikalne cechy usług oraz warunki konieczne do osiągnięcia sukcesu w zarządzaniu organizacją usługową.

Przetłumaczony na osiem języków podręcznik jest cennym źródłem praktycznych informacji dla menedżerów i naukowców związanych z sektorem usług – pobudza do analizy i działania w konkretnych sytuacjach.

Klienci, którzy kupili Zarządzanie usługami. Strategie i przywództwo … wybrali również:

Roth Gerhard - Zarządzanie zmianą Od strategii do działania
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Roth Gerhard
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2016
Stron: 232
49.00 zł
38.22 zł
Dodaj do koszyka
Artymiak Grażyna(red.), Rogalski Maciej (red.) - Proces karny. Część ogólna
-50%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Artymiak Grażyna(red.), Rogalski Maciej (red.)
Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2012
Stron: 421
59.00 zł
29.50 zł
Dodaj do koszyka
Sękowska-Kozłowska Katarzyna - Komitet ONZ ds. Likwidacji Dyskryminacji Kobiet - ustrój, kompetencje, funkcjonowanie
-10%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Sękowska-Kozłowska Katarzyna
Wydawca: TNOiK
Rok wydania: 2011
Stron: 380
46.00 zł
41.40 zł
Dodaj do koszyka
Bieńkowska Ewa, Mazowiecka Lidia - Państwowa kompensata przysługująca ofiarom niektórych przestępstw
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bieńkowska Ewa, Mazowiecka Lidia
Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2011
Stron: 222
129.00 zł
96.75 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Zarządzanie usługami. Strategie i przywództwo w biznesie. Service Management - Normann Richard
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Podręczniki. Ćwiczenia i zadania
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10