X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Gierusz Jerzy, Koleśnik Katarzyna - Plan kont z komentarzem
-26%
+ do schowka
367.50 zł
273.75 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 93.75 zł
Cena katalogowa: 367.50 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Gierusz Jerzy, Koleśnik Katarzyna
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2022
Miejsce wydania: 1058
Stron: 806
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Liczby nie kłamią

Liczby nie kłamią
Vaclav Smil
Kraków 2022


Dekalog leczenia depresji

Dekalog leczenia depresji
Marcin Siwek
Warszawa 2021


Fakty muszą zatańczyć

Fakty muszą zatańczyć
Mariusz Szczygieł
Warszawa 2022


Kwantechizm 2.0, czyli klatka na ludzi

Kwantechizm 2.0, czyli klatka na ludzi
Andrzej Dragan
Kraków 2022


Przypadkowe odkrycia medyczne

Przypadkowe odkrycia medyczne
Robert W.Winters
Zuzanna Lamża
Poznań 2022


Filozofia. Przewodnik dla lubiących rozkminiać bez bólu

Filozofia. Przewodnik dla ludzi lubiących rozkminiać bez bólu
Paul Kleinman
Andrzej Hildebrandt
Warszawa 2022


Poza porządek. Kolejne 12 zasad

Poza porządek. Kolejne
12 życiowych zasad
Jordan B.Peterson
Wrocław 2021

Pokaz

47.90 zł

Rabat: 17.10 zł
Cena katalogowa: 65.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Zarządzanie wartością i wycena marki.. Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa

Urbanek Grzegorz
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2022
Miejsce wydania:
Stron: 320
Format: 230x230
Oprawa: miękka
ISBN: 9788381022958

Opis:

Monografia stanowi naukowe opracowanie, będące zwieńczeniem badań Autora nad rolą marki jako czynnika determinującego wartość przedsiębiorstwa. Przedstawia nieprezentowane wcześniej w polskiej literaturze przedmiotu uporządkowane, interdyscyplinarne i kompleksowe podejście do roli marki w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa. Unikatowość zaprezentowanego w książce podejścia wynika z tego, że w przeciwieństwie do większości publikacji książkowych z obszaru brandingu, które koncentrują się na odpowiedzi na pytanie: „Jak zbudować markę?", niniejsza monografia koncentruje się na odpowiedzi na pytanie: „W jaki sposób marka buduje wartość przedsiębiorstwa i jak ją można wycenić?". Marka stanowi złożoną i wielowymiarową koncepcję, której pełne zrozumienie oraz wykorzystanie na rzecz efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem wymaga wiedzy i kompetencji z różnych obszarów, m.in.: ekonomii, marketingu, zarządzania strategicznego, rachunkowości, finansów i prawa. Prezentowana monografia przedstawia markę z punktu widzenia jej roli w budowaniu wartości przedsiębiorstwa, z uwzględnieniem pełnionych przez nią różnych funkcji komercyjnych i społecznych. Lektura książki przynosi odpowiedzi m.in. na następujące pytania: • Jaka jest istota marki i co się na nią składa? • Jak marka postrzegana jest z perspektywy marketingowej, sprawozdawczej, finansowej, prawnej i strategicznej przedsiębiorstwa? • Jak można wycenić markę i jak rozumieć wynik wyceny w kontekście jej celów? • Jak ustalić właściwą stawkę licencyjną dla marki? • Jak będzie ewoluowała rola i znaczenie marek w przyszłości? Książka prezentuje unikatowe spojrzenie na markę oczami właściciela firmy, akcjonariuszy oraz top managementu, którzy chcą przede wszystkim zrozumieć relację wykreowanego kapitału marki z wartością przedsiębiorstwa, a także umieć określić wartość finansową marki. Jest to zatem pozycja przede wszystkim dla osób pracujących w finansach, a także dla właścicieli przedsiębiorstw czy przedstawicieli najwyższych szczebli zarządzania. Po tę książkę mogą też sięgnąć osoby pracujące w marketingu, aby uświadomić sobie konsekwencje budowania silnej marki dla wzrostu wartości przedsiębiorstwa. Osoby, które na co dzień nie zajmują się tymi zagadnieniami, również znajdą w książce wiele wątków wyjaśniających mechanizm oddziaływania marki, co pomoże im lepiej odnaleźć się w świecie, w którym marki są wszechobecne i wpływają wielokierunkowo na ich życie.

Klienci, którzy kupili Zarządzanie wartością i wycena marki.. … wybrali również:

Gasiul Henryk - Psychologia osobowości. Nurty, teorie, koncepcje
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gasiul Henryk
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2022
Stron: 654
110.00 zł
83.04 zł
Dodaj do koszyka
Ura Elżbieta - Prawo administracyjne
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Ura Elżbieta
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2021
Stron: 640
69.00 zł
53.47 zł
Dodaj do koszyka
Prawo gospodarcze publiczne w pigułce
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2021
Stron: 328
29.00 zł
20.30 zł
Dodaj do koszyka
red.Florczak-Wątor - Prawo konstytucyjne. Kazusy
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Florczak-Wątor
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2020
Stron: 240
39.00 zł
30.22 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Zarządzanie wartością i wycena marki.. Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa - Urbanek Grzegorz
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10