X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Rafał A. Ziemkiewicz - Złowrogi cień Marszałka
-30%
+ do schowka
44.90 zł
31.34 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 13.56 zł
Cena katalogowa: 44.90 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Rafał A. Ziemkiewicz
Wydawca: Fabryka Słów
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 448
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

35.46 zł

Rabat: 8.64 zł
Cena katalogowa: 44.10 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Zarządzanie wiedzą jako kluczowy czynnik międzynarodowej konkurencyjności przedsiębiorstwa

Wydawca: TNOiK
Rok wydania: 2006
Miejsce wydania: Toruń
Stron: 399
Format: B5
Oprawa: twarda
ISBN: 9788372852854

Opis:

Główny problem badawczy, jaki postawiono przed opisywanym tu projektem dotyczył poszukiwania odpowiedzi na pytanie, jak rozwijać zasoby wiedzy przedsiębiorstwa i jak zasobami tymi w warunkach polskich zarządzać, aby tworzyć warunki sprzyjające budowaniu międzynarodowej konkurencyjności przedsiębiorstwa? Przy czym rozwiązania tego problemu nie zamierzano ograniczać wyłącznie do przedsiębiorstw polskich - choć do nich przede wszystkim je adresowano - ale chciano je odnieść do wszystkich, także zagranicznych i/lub z udziałem kapitału zagranicznego, przedsiębiorstw funkcjonujących w Polsce. Uznano bowiem za słuszny pogląd, że jeżeli sukcesy konkurencyjne odnosi przedsiębiorstwo zlokalizowane na obszarze Polski, to - niezależnie od tego kto jest jego właścicielem - wymierne korzyści uzyskuje cała polska gospodarka. Jednocześnie wyrażono głębokie przekonanie, że nierozwiązanie problemu rozwijania zasobów wiedzy i sprawnego zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwach polskich może się odbić fatalnie na stanie i perspektywach rozwoju polskiej gospodarki i jej miejscu w europejskim i globalnym podziale pracy. Intencją projektu badawczego, którego wyniki stanowią zasadnicze tworzywo rozważań prezentowanych w tej książce, było właśnie zgromadzenie i wygenerowanie takiej wiedzy na temat zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwach, która byłaby przydatna dla polskich przedsiębiorstw.

Klienci, którzy kupili Zarządzanie wiedzą jako kluczowy czynnik … wybrali również:

Covey Stephen R. - 7 nawyków skutecznego działania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Covey Stephen R.
Wydawca: Rebis
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 3
Stron: 384
39.90 zł
28.45 zł
Dodaj do koszyka
Gierusz Barbara - Podręcznik samodzielnej nauki księgowania
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gierusz Barbara
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 10
Stron: 540
47.25 zł
34.72 zł
Dodaj do koszyka
Wanda Wójtowicz (red.), Andrzej Gorgol, Artur Kuś, Andrzej Niezgoda, Paweł Smoleń - Zarys finansów publicznych i prawa finansowego
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wanda Wójtowicz (red.), Andrzej Gorgol, Artur Kuś, Andrzej Niezgoda, Paweł Smoleń
Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2014
Miejsce wydania: 1
Stron: 421
59.00 zł
42.18 zł
Dodaj do koszyka
Szewczyk Anna - ABC asystentki. Wprowadzenie do systemu
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Szewczyk Anna
Wydawca: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 10
Stron: 98
52.50 zł
37.48 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Anonimowy użytkownik
(30.11.-0001)
To nie będzie recenzja, ale w każdym razie refleksja - jak można na poziomie badań naukowych - i to nie PROJEKTU, ale już WYNIKÓW posługiwać się publicystycznym jedynie, bo nieostrym i nie zgodnym z rygorami terminologii nakowej pojęciem 'zarządzanie wiedzą'? Radzę z dobrego serca ostrożnie odnosić się do tworzonych przez urzędników chwytliwych nowych nazw, które w stpspwane w badaniach prowadzą ... ad absurdum. Proszę sobie poczytać np. Tom. D. WILSON: THE NONSENS OF 'KNOWLEDGE MANAGEMENT'. "Information Research" 2002 , no 8(1) paper no 144 http://InformationR.net/ir/8-1/paper144.html

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Zarządzanie wiedzą jako kluczowy czynnik międzynarodowej konkurencyjności przedsiębiorstwa - Stankiewicz M.J. (red.)
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10