X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Informacja

Szanowni Państwo
Ze względu na gorący okres podręcznikowy, realizacja niektórych zamówień może ulec wydłużeniu (do czasu dostępności widocznego przy produkcie należy dodać 2-5 dni roboczych)

Za utrudnienia przepraszamy



Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

31.11 zł

Rabat: 17.89 zł
Cena katalogowa: 49.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Zrozumieć social media

Roguski Artur
Wydawca: HELION
Rok wydania: 2020
Miejsce wydania:
Stron: 296
Format: 14.0x21.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788328366008

Opis:

Facebook na kozetce Każdy z nas w pewien sposób z nich korzysta. Piszemy posty i komentarze na Facebooku, wrzucamy zdjęcia na Instagrama, tweetujemy, dzielimy się filmikami na TikToku. Nie masz konta w żadnym z portali społecznościowych i uważasz, że jesteś całkowicie wolny od ich wpływu? Mylisz się. Skoro bowiem z Facebooka, Twittera, albo YouTube`a korzystają ludzie wokół Ciebie, Twoja rodzina, znajomi, politycy i dziennikarze, którzy komentują w telewizji otaczającą Cię rzeczywistość, to i tak masz na co dzień do czynienia z mediami społecznościowymi. A ponieważ są to potężne narzędzia kreowania trendów, wywierania presji politycznej, społecznej i sprzedażowej, dobrze, by każdy z nas wiedział, jak działają i jak się pod ich wpływem zmieniamy. Sięgnij po książkę Artura Roguskiego i dowiedz się między innymi: Dlaczego w ogóle korzystamy z mediów społecznościowych Co powoduje, że się od nich uzależniamy, i czy możemy się przed tym bronić Jak firmy i politycy wykorzystują to, czym dzielimy się w sieci dla swoich celów W jaki sposób mądrze używać mocy mediów społecznościowych O autorze Artur Roguski - psycholog ze specjalizacją w zakresie mediów i reklamy. Był dyrektorem do spraw mediów internetowych w magazynie branżowym Brief, product managerem w Grupie Onet-RAS (Fakt i Fakt24.pl) oraz social media managerem w Edipresse Polska (marki Viva!, Wizaz.pl i Party). Prowadzi blog Why So Social, angażuje się w działania mające na celu edukację młodych osób oraz ich rodziców na temat szkodliwego wpływu social mediów.

Klienci, którzy kupili Zrozumieć social media wybrali również:

Wojtowicz Dominika - Pomoc rozwojowa sukces czy porażka. Krytyczna analiza wpływu polityki spójności UE na rozwój regionalny i lokalny w Polsce
-33%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wojtowicz Dominika
Wydawca: Poltext
Rok wydania: 2019
Stron: 336
74.90 zł
50.11 zł
Dodaj do koszyka
Van Dijk Jan - Społeczne aspekty nowych mediów. Analiza społeczeństwa sieci
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Van Dijk Jan
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2020
Stron: 392
59.00 zł
45.72 zł
Dodaj do koszyka
Sokół Aneta, Słupińska Kamila, Drela Karolina, Kogut-Jaworska Magdalena - Zarządzanie miastem kreatywnym a rozwój zawodów kreatywnych. Aspekty teoretyczne i empiryczne
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Sokół Aneta, Słupińska Kamila, Drela Karolina, Kogut-Jaworska Magdalena
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2020
Stron: 194
60.00 zł
44.22 zł
Dodaj do koszyka
Ilona Dąbrowska - Media społecznościowe w trzecim sektorze
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Ilona Dąbrowska
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2019
Stron: 288
42.00 zł
31.71 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Zrozumieć social media - Roguski Artur
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10