X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

red.Zajdel-Całkowska Justyna - MERITUM Prawo medyczne w ochronie zdrowia
-23%
+ do schowka
199.00 zł
154.21 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 44.79 zł
Cena katalogowa: 199.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
red.Zajdel-Całkowska Justyna
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2021
Miejsce wydania: 1
Stron: 552
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

33.27 zł

Rabat: 15.73 zł
Cena katalogowa: 49.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Zrozumieć social media

Artur Roguski
Wydawca: One Press
Rok wydania: 2020
Wydanie: 1
Miejsce wydania:
Stron: 296
Format:
ISBN: 9788328366008

Opis:

Facebook na kozetce
Każdy z nas w pewien sposób z nich korzysta. Piszemy posty i komentarze na Facebooku, wrzucamy zdjęcia na Instagrama, tweetujemy, dzielimy się filmikami na TikToku. Nie masz konta w żadnym z portali społecznościowych i uważasz, że jesteś całkowicie wolny od ich wpływu? Mylisz się. Skoro bowiem z Facebooka, Twittera, albo YouTube`a korzystają ludzie wokół Ciebie, Twoja rodzina, znajomi, politycy i dziennikarze, którzy komentują w telewizji otaczającą Cię rzeczywistość, to i tak masz na co dzień do czynienia z mediami społecznościowymi. A ponieważ są to potężne narzędzia kreowania trendów, wywierania presji politycznej, społecznej i sprzedażowej, dobrze, by każdy z nas wiedział, jak działają i jak się pod ich wpływem zmieniamy.
Sięgnij po książkę Artura Roguskiego i dowiedz się między innymi:
Dlaczego w ogóle korzystamy z mediów społecznościowych
Co powoduje, że się od nich uzależniamy, i czy możemy się przed tym bronić
Jak firmy i politycy wykorzystują to, czym dzielimy się w sieci dla swoich celów
W jaki sposób mądrze używać mocy mediów społecznościowych
O autorze
Artur Roguski - psycholog ze specjalizacją w zakresie mediów i reklamy. Był dyrektorem do spraw mediów internetowych w magazynie branżowym Brief, product managerem w Grupie Onet-RAS (Fakt i Fakt24.pl) oraz social media managerem w Edipresse Polska (marki Viva!, Wizaz.pl i Party). Prowadzi blog Why So Social, angażuje się w działania mające na celu edukację młodych osób oraz ich rodziców na temat szkodliwego wpływu social mediów.

Klienci, którzy kupili Zrozumieć social media wybrali również:

Katarzyna Wiśniewska-Borysiak (red.) - Bajka jako narzędzie w edukacji ekonomicznej w ujęciu interdyscyplinarnym (wyd. II)
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Katarzyna Wiśniewska-Borysiak (red.)
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2020
Stron: 186
58.00 zł
42.75 zł
Dodaj do koszyka
Andrzej Kuriata, Zdzisław Kordel - Transport. Ujęcie systemowe
-21%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Andrzej Kuriata, Zdzisław Kordel
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2020
Stron: 182
60.00 zł
47.40 zł
Dodaj do koszyka
Piotr Milewski - Transsyberyjska
-28%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Piotr Milewski
Wydawca: Świat Książki
Rok wydania: 2020
Stron: 304
39.90 zł
28.61 zł
Dodaj do koszyka
red.Adrian Misiejko, red.Krystian Ziemski - Akty prawa miejscowego w procesie organizowania publicznego transportu zbiorowego
-45%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Adrian Misiejko, red.Krystian Ziemski
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2020
Stron: 304
129.00 zł
70.95 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Zrozumieć social media - Artur Roguski
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Ekonomia » Marketing. Badania marketingowe
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10