X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Informacja

Szanowni Państwo
Ze względu na gorący okres podręcznikowy, realizacja niektórych zamówień może ulec wydłużeniu (do czasu dostępności widocznego przy produkcie należy dodać 2-5 dni roboczych)

Za utrudnienia przepraszamy



Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

18.87 zł

Rabat: 6.13 zł
Cena katalogowa: 25.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing usług hotelarskich. Technikum, Szkoła policealna

Kozłecka Barbara, Osowska Krystyna
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2010
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 152
Format: 15.8x23.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788376411767

Opis:

Podręcznik został napisany zgodnie z obowiązującą podstawą programową dla zawodu technik hotelarstwa i szkół policealnych kształcących w zawodzie technik hotelarstwa. Treści zawarte w podręczniku oraz pytania i ćwiczenia umożliwiające uczniom sprawdzanie stopnia opanowania wiedzy są zgodne ze standardami wymagań egzaminacyjnych dla zawodu technik hotelarstwa. Rozdział pierwszy zawiera zagadnienia związane z istotą marketingu, pokazuje kierunki ewolucji tej dziedziny nauki oraz obrazuje specyfikę rynku usług hotelarskich. Najbardziej rozbudowany rozdział drugi poświęcony jest elementom marketingu. Zostały one omówione szerzej niż przewiduje program nauczania – technik hotelarstwa nr 34 [04]/MEN/2008.02.07. Czynimy to z przekonaniem, że kompleksowe ujęcie problematyki marketingu najpełniej odpowiada współczesnym potrzebom poznawczym i praktycznym. Szczególną uwagę w tym rozdziale poświęcono czynnikowi ludzkiemu ze względu na usługowy charakter działalności hotelarskiej i ważną w niej rolę personelu. Rozdział trzeci uczy sporządzania kwestionariusza ankiety oraz prezentuje zagadnienia związane z badaniami marketingowymi. W rozdziale czwartym zawarto problematykę oceny działalności hotelu w oparciu o zastosowanie mierników ilościowych, wartościowych i jakościowych. Rozdział piąty prezentuje tematykę dotyczącą zarządzania w przedsiębiorstwie hotelarskim.

Klienci, którzy kupili Marketing usług hotelarskich. Technikum, … wybrali również:

Pacholski Krzysztof - Elektryczne i elektroniczne wyposażenie pojazdów samochodowych część 1. Wyposażenie elektryczne i elektromechaniczne
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Pacholski Krzysztof
Wydawca: Wydawnictwa Komunikacji i Łączności WKŁ
Rok wydania: 2020
Stron: 284
49.00 zł
36.36 zł
Dodaj do koszyka
Jarosław Słoma - Edukacja dla bez. LO Żyję i działam Podr w.2015 NE
-11%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Jarosław Słoma
Wydawca: NOWA ERA
Rok wydania: 2015
Stron: 188
32.90 zł
29.44 zł
Dodaj do koszyka
Beata Sawicka (red.) - Obsługa turystyczna cz.IV Podstawy turystyki
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Beata Sawicka (red.)
Wydawca: Format-AB
Rok wydania: 2015
Stron: 328
34.50 zł
29.26 zł
Dodaj do koszyka
Urszula Łatka - Organizacja i technika pracy biurowej WSiP
-11%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Urszula Łatka
Wydawca: WSiP
Rok wydania: 2013
Stron: 312
43.04 zł
38.52 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Podręczniki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing usług hotelarskich. Technikum, Szkoła policealna - Kozłecka Barbara, Osowska Krystyna
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Liceum/Technikum » Liceum/Technikum - zawodowe
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10