X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

red.Skorupka Jerzy - Kodeks postępowania karnego. Komentarz
-10%
+ do schowka
349.00 zł
314.10 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 34.90 zł
Cena katalogowa: 349.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
red.Skorupka Jerzy
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1
Stron: 2248
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

18.87 zł

Rabat: 6.13 zł
Cena katalogowa: 25.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing usług hotelarskich. Technikum, Szkoła policealna

Kozłecka Barbara, Osowska Krystyna
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2010
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 152
Format: 15.8x23.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788376411767

Opis:

Podręcznik został napisany zgodnie z obowiązującą podstawą programową dla zawodu technik hotelarstwa i szkół policealnych kształcących w zawodzie technik hotelarstwa. Treści zawarte w podręczniku oraz pytania i ćwiczenia umożliwiające uczniom sprawdzanie stopnia opanowania wiedzy są zgodne ze standardami wymagań egzaminacyjnych dla zawodu technik hotelarstwa. Rozdział pierwszy zawiera zagadnienia związane z istotą marketingu, pokazuje kierunki ewolucji tej dziedziny nauki oraz obrazuje specyfikę rynku usług hotelarskich. Najbardziej rozbudowany rozdział drugi poświęcony jest elementom marketingu. Zostały one omówione szerzej niż przewiduje program nauczania – technik hotelarstwa nr 34 [04]/MEN/2008.02.07. Czynimy to z przekonaniem, że kompleksowe ujęcie problematyki marketingu najpełniej odpowiada współczesnym potrzebom poznawczym i praktycznym. Szczególną uwagę w tym rozdziale poświęcono czynnikowi ludzkiemu ze względu na usługowy charakter działalności hotelarskiej i ważną w niej rolę personelu. Rozdział trzeci uczy sporządzania kwestionariusza ankiety oraz prezentuje zagadnienia związane z badaniami marketingowymi. W rozdziale czwartym zawarto problematykę oceny działalności hotelu w oparciu o zastosowanie mierników ilościowych, wartościowych i jakościowych. Rozdział piąty prezentuje tematykę dotyczącą zarządzania w przedsiębiorstwie hotelarskim.

Klienci, którzy kupili Marketing usług hotelarskich. Technikum, … wybrali również:

praca zbiorowa pod red. Ewy Czarnieckiej-Skubiny - Towaroznawstwo spożywcze FORMAT-AB
-17%
+ do schowka
KSIĄŻKA
praca zbiorowa pod red. Ewy Czarnieckiej-Skubiny
Wydawca: Format-AB
Rok wydania: 2010
Stron: 192
20.00 zł
16.70 zł
Dodaj do koszyka
Babiański Wojciech, Chańko Lech, Ponczek Dorota - MATeMAtyka 1 Podręcznik wieloletni Zakres podstawowy. Szkoła ponadgimnazjalna
-10%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Babiański Wojciech, Chańko Lech, Ponczek Dorota
Wydawca: NOWA ERA
Rok wydania: 2019
Stron: 276
37.91 zł
34.30 zł
Dodaj do koszyka
Paweł Andrzejczyk,Paweł Fajfer - Branża TSL w przykładach i ćwiczeniach
-18%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Paweł Andrzejczyk,Paweł Fajfer
Wydawca: Instytut Logistyki i Magazynowania
Rok wydania: 2016
Stron: 260
36.00 zł
29.52 zł
Dodaj do koszyka
Kacperczyk Radosław - Laboratorium logistyczno-spedycyjne
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kacperczyk Radosław
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2010
Stron: 224
28.00 zł
21.14 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Podręczniki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing usług hotelarskich. Technikum, Szkoła policealna - Kozłecka Barbara, Osowska Krystyna
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Liceum/Technikum » Liceum/Technikum - zawodowe
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10